گران‌ترین هتل‌های جهان (قسمت اول)

پویان میهن‌پرست
پویان میهن‌پرست دوشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
گران‌ترین هتل‌های جهان (قسمت اول)

گران ترین هتل های جهان کدامند؟ در کجارو همراه ما باشید تا نگاهی به این اقامتگاه‌ های گران قیمت بیاندازیم.

برای بیشتر ما، وقتی می‌خواهیم چند شبی را در هتل بگذرانیم، اول نگاهی به جیب خود می‌اندازیم سپس محل اقامت خودمان را انتخاب می‌کنیم. شاید در وهله‌ی بعدی به موقعیت هتل و امکاناتش هم نگاهی بیاندازیم و آن‌ها را هم مد نظرمان قرار بدهیم. حالا بیایید به اتفاق، فاکتور پول را در نظر نگیریم و با هم نگاهی به هتل‌هایی بیاندازیم که لقب گران‌ترین هتل‌های این کره‌ی خاکی را به خود نسبت داده‌اند.

گرند پنت هاوس، نیویورک

گرند پنت هاوس نیویورک

این پنت‌هاوس که در بالای هتل مارک، در شهر نیویورک ساخته شده است، توسط «جاکس گرنج» طراحی شده است که حال و هوایی امروزی دارد. این اقامتگاه ۳۵۰۰ متری که مشاهده می‌کنید، نزدیک به شبی ۱۰۰ هزار دلار، یعنی چیزی حدود ۳۳۰ میلیون تومان برای هر شب هزینه روی دستان شما می‌گذارد.

این پنت‌هاوس ۵ اتاق خواب، ۶ سرویس بهداشتی همراه با حمام، یک اتاق مطالعه و یک سالن غذاخوری دارد که ۲۴ ساعته به شما ارائه‌ی خدمات می‌کند. قسمت حال پنت‌هاوس را می‌توان به یک سالن بزرگ تبدیل کرد تا اگر مایل به دعوت از دوستانتان بودید، مشکل کمبود جا نداشته باشید.

گرند پنت هاوس نیویورک

همچنین، چشم‌اندازی که این هتل به شما ارائه می‌دهد، بهتر از آن را پیدا نخواهید کرد. چشم‌انداز آن به رو پارک مرکزی نیویورک و موزه‌ هنر است و می‌توانید در تراس ۷۵۰ متری آن غذایتان را میل کنید.

سرآشپز «جین جورج» منوی غذای شما را تدارک می‌بیند، «فردریک فکای» به گیاهان پنت‌هاوس شما رسیدگی می‌کند و «برگدورف گودمن» هر زمان که شما نیاز بدانید کت و شلوار شما را به تنتان اندازه می‌گیرد.

پنت هاوس رویال در هتل رییس جمهور ویلسون، ژنو

پنت هاوس رویال

این پنت‌هاوس زیبا، تا به الان میزبان «بیل گیتس»، «ریحانا»، «بیل کلینتون»، «مایکل جکسون» و بازیگر هالیوودی، «مایکل داگلاس» بوده است که بی شک از امنیت این پنت‌هاوس و شیشه‌های ضد گلوله‌اش و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای که از دریاچه‌ی ژنو در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد، حسابی لذت برده‌اند.

پنت هاوس رویال

این پنت‌هاوس ۱۲ اتاق مجزا و جادار دارد و هرکدام از این اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام مرمری مخصوص به خودشان را دارند. دیگر امکانات این پنت‌هاوس شامل اتاق بیلیارد، سالن غذاخوری، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی، جکوزی و یک پذیرایی بزرگ و جادار می‌شود. هر زمان هم که از دیدن مناظر حوصله‌تان سر رفت، یک تلویزیون بزرگ در انتظار شما است تا اوقات خودتان را جلوی آن سپری کنید.

هزینه‌ی یک شب اقامت در این هتل، چیزی حدود ۱۹۷ میلیون تومان است.

پنت‌هاوس تای وارنر در هتل ۴ فصل، نیویورک

تای وارنر

این پنت‌هاوس در ارتفاع ۲۰۰ متری از سطح زمین بنا شده است و از کف تا سقف آن از جنس شیشه است. در ساختن و طراحی آن حتی یک دلار هم صرفه‌جویی نشده است. از مجسمه‌های ونیزی بگیرید تا ظروف چینی، ابریشم ژاپنی و غیره، همگی در این پنت‌هاوس وجود دارند.

این سوئیت تنها یک اتاق دارد و توسط «پیتر مارینو» طراحی شده است. ساختن این پنت‌هاوس ۷ سال به طول کشیده است و هزینه‌ی ساختن آن نزدیک به ۵۰ میلیون دلار (یعنی حدود ۱۶۴ میلیارد تومان) خرج روی دست سازنده‌ آن گذاشته است.

یک شب اقامت در این هتل ۶۰۰۰۰ دلار (حدود ۱۹۷ میلیون تومان) هزینه دارد. البته این تمام ماجرا نیست. بلکه وقتی در اینجا اقامت می‌کنید، یک خودروی «رولز رویس فانتوم» همراه با راننده آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شما است.

اقامتگاه دلانا هیلتاپ، جزره‌ی لائوکالا، فیجی

دلانا هیلتاپ

گذراندن تعطیلات در این مکان نیازی به کارت دعوت ندارد، تنها چیزی که شما نیاز دارید ۵۵۰۰۰ دلار (۱۸۰ میلیون تومان) پول است. نکته‌ی جالب اینجا است که نمی‌توانید کمتر از ۴ شب در این مکان بمانید. حتما باید اقامتتان طولانی‌تر باشد.

جالب‌تر این است که کل این جزیره توسط مالک شرکت «ردبول»، خریداری شده و به تنهایی بر روی آن شروع به ساختن این اقامت کرده است.

دلانا هیلتاپ

البته که باید این نکته را هم یادآور شد که وقتی خودش اینجا است، شما نمی‌توانید در اینجا اقامت کنید. اگر هزینه‌ی گزاف این اقامتگاه در بودجه‌تان نباشد، می‌توانید به ویلاهایی که نزدیک به دریا است بروید.

رویال ویلا، آتن

رویال ویلا

اگرچه که بر روی وبسایت این اقامتگاه قیمتی درج نشده است، اما اگر در کوچه و خیابان از مردم سوال کنید، به شما می‌گویند که اقامت در این ویلا شبی ۵۰ هزار دلار (۱۶۴ میلیون تومان) برایتان آب می‌خورد.

البته باید گفت اشخاص مشهوری همچون «لئوناردو دی‌کاپریو» و «مل گیبسون» نیز اوقات خودشان را در این ویلا نیز گذرانده‌اند.

رویال ویلا

این ویلا دو اتاق خواب مستر دارد که سرویس بهداشتی و حمام آن از مرمر است و دو استخر سرپوشیده و روباز دارد. همچنین هال این ویلا بسیار جادار است و می‌توان از منظره‌ی آن نهایت لذت را برد.

پنت‌هاوس هتل مارتینز، کن

پنت هاوس هتل مارتینز

این قسمت از هتل مارتینز در سال ۱۹۲۹ توسط «امانوئل میشل مارتینز»، برای اولین بار افتتاح شد. موقعیت آن که در طبقه‌ی هفتم قرار دارد، چشم‌اندازی خیره کننده را از جکوزی یا تراس به خلیج به شما ارائه می‌دهد.

این سوئیت چهار تخت کینگ‌سایز دارد و برای شما چیزی حدود ۴۰۰۰۰ دلار (۱۳۱ میلیون تومان) هزینه بر روی دستانتان می‌گذارد.

رویال سوئیت، امارات متحده‌ی عربی

رویال سوئیت

این سوئیت سلطنتی دو طبقه دارد و طراحی‌اش به شما حال و هوای اقیانوسی را القا می‌کند. نور مناسب، آب و هوای خوب و جادار بودن از ویژگی‌های این سوئیت است.

این اقامتگاه ۵ اتاق خواب دارد، یک اتاق مطالعه، سالن اسپا، سونا، سینمای کوچک، میز بیلیارد، پیانو و چشم‌انداز زیبا از تراس نزدیک به استخر و صد البته، مستخدم شخصی از دیگر امکانات این هتل است.

رویال سوئیت

هزینه‌ی اقامت در این اقامتگاه نیز چیزی حدود ۱۱۴ میلیون تومان برای هر شب در نظر گرفته شده است.

سوئیت شانگری‌لا، استانبول

سوئیت شانگریلا

سوئیت «شانگری‌لا» نیز چشم‌اندازی شگفت‌انگیز را به شما ارائه می‌دهد. هر دو اتاق خواب این سوئیت و هال آن تراس خصوصی مخصوص به خود را دارند.

وبسایت این سوئیت خیلی علاقه دارد تا تراس آن را به ایستادن بر روی نوک عرشه‌ی کشتی تشبیه کند. حمام و سرویس بهداشتی آن از جنس مرمر است و یک تلویزیون ۱۹ اینچی در آینه تعبیه شده است.

سوئیت شانگریلا

هزینه‌ی اقامت در این سوییت به دلیل نوسانات نرخ ارز، برای پیش‌بینی کردن کمی دشوار است اما اقامت کردن یک شب در اینجا نباید بیشتر از ۳۰ هزار دلار ( ۹۸ میلیون تومان) هزینه داشته باشد.

مطالب مرتبط:

منبع TheCrazyTourist

دیدگاه