افزایش سرمایه شرکت FlySpaces در حوزه فضای اداری

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
افزایش سرمایه شرکت FlySpaces در حوزه فضای اداری

دو شرکت FlySpaces و Airbnb، برای کار در حوزه فضای اداری در جنوب شرق آسیا ۲/۱ میلیون دلار افزایش سرمایه داده‌اند؛ با کجارو همراه باشید.

به نظر می‌رسد اکنون زمان مناسبی برای مشارکت در آسیای جنوب شرقی فرا رسیده باشد. چند روز بعد از آنکه شرکت WeWork برنامه خود را برای افزاش سرمایه و مشارکت در شرکت استارتاپ Spacemob که در جهت طراحی محیط کاری فعالیت می‌کنند مطرح کرد قصد دارد سرمایه خود را در شرکت‌هایی که در جهت اجاره فضای کاری و طراحی آن محیط مانند Airbnb اقدام می‌کنند افزایش دهند.

FlySpaces

FlySpaces یک شرکت نوپا و استارتاپی است که در کشور فیلیپین قرار دارد و سرمایه خود را نزدیک به ۲/۱ میلیون دلار افزایش داده است.

FlySpaces

این شرکت سرویسی را ارائه می‌دهد که افراد می‌توانند در ۶ شهر آسیایی مانیل (پایتخت کشور فیلیپین)، سیبو (استانی در فیلیپین)، سنگاپور، هنگ کنگ، ماکائو، کوالالامپور و جاکارتا محیط کاری خود را انتخاب کنند. آن‌ها سرمایه اولیه خود را با ۵۰۰,۰۰۰ دلار شروع کردند که موسس آن Mario Berta بوده است.

FlySpaces

کار اصلی آن‌ها بیشتر بر محیط‌های کاری اجاره‌ای متمرکز است اما آن‌ها قصد دارند روی بخش‌های دیگر نظیر بیلبوردها و سایر موارد نیز کار کنند.

آن‌ها با انجام این‌گونه کارها باعث می‌شوند که مشتریان در کمترین زمان ممکن به بهترین ایده‌آل خود دست یابند و آن چیزی که در ذهن دارند را به راحتی متصور شوند. آن‌ها همچنین کارهای تبلیغات را برای شرکت‌ها انجام می‌دهند اما میزان ۲۵ درصد از درآمد آنها را تشکیل می‌دهد.

FlySpaces

برتا اظهار کرده است که این شرکت در حال حاضر سودآور است اما به دنبال سرمایه گذاری برای افزایش رشد خود از طریق استخدام، افزایش بازاریابی و توسعه محصول است.

FlySpaces

مطالب مرتبط:

منبع Flipboard

دیدگاه