مراکز خرید لیسبون، پرتغال؛ از کلوس پورتو تا اوت لت ویلا دو کوند (قسمت سوم)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی یکشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
مراکز خرید لیسبون، پرتغال؛ از کلوس پورتو تا اوت لت ویلا دو کوند (قسمت سوم)

خرید در لیسبون به یکی از کارهای جالب و دوست داشتنی گردشگران در این شهر تبدیل شده است. برای آشنایی بیشتر با مراکز خرید لیسبون با کجارو همراه باشید.

برخلاف دیگر شهرهای اروپایی، قیمت کالاها در مراکز خرید لیسبون پایین بوده و همین امر باعث جذب گردشگران بسیاری شده است. لیسبون دارای مراکز خرید اصلی و بزرگی چون کلومبو، اموریرس، واسکو دا گاما، آرمانزس دو چیادو و غیره با رستوران‌ها، سینما‌ها، و مراکز سرگرمی  است که در دو قسمت قبلی از مراکز خرید لیسبون معرفی شدند. در ادامه با مغازه‌ها و اوت لت‌های این شهر آشنا می‌شویم.

کلوس پورتو (Claus Porto)

کلوس پورتو

کلوس پورتو

کلوس پورتو یکی از شرکت پرتغالی و تولیدکننده صابون، نمک حمام، شمع‌های معطر و و دیگر محصولات بهداشتی است که کار خود را در سال ۱۸۸۷ آغاز کرد. این شعبه در لیسبون در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد که نسبت به شعبه دیگر ویژگی‌های خاص خود را دارد. کارکنان این مجموعه بسیار خوش برخورد هستند و در انتخاب محصول متناسب آماده کمک‌رسانی به مشتریان هستند.

کلوس پورتو

فضای این مغازه بسیار دلپذیر و رایحه صابون‌ها، شمع‌ها و ادکلن‌هایی که در هوا پخش شده‌اند مشتریان را سحر می‌کند.

کلوس پورتو

کلوس پورتو

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۸ شب.

موقعیت کلوس پورتو روی نقشه

اویدا پورچگسا (AVida Portuguesa)

ا ویدا

ا ویدا

اولین مغازه اویدا در سال ۲۰۰۷ در منطقه چیادو در کاخانه قدیمی و قبلی عطر و ادکلن دیوید اند دیوید (David & David) افتتاح شد. هنوز برخی از کمدها و شیشه‌های قدیمی در این فروشگاه باقی مانده‌اند. انواع کالاهای مختلف از جمله جواهرات، وسایل تزئینی، وسایل سفالی و آلومینیمی، موزائیک، لوازم آرایشی، صابون‌، عطر و ادکلن،  کتاب، اسباب‌بازی، غذا، انواع خوراکی‌ها مانند شکلات، نوشیدنی و غیره را می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید.

ا ویدا

تمام وسایل در این فروشگاه دارای بسته‌بندی بوده ومی‌توان گفت بهترین مکان برای خرید سوغاتی است. از دلایل محبوبیت اجناس ا ویدا این است که همگی در پرتغال ساخته می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ا ویدا

ا ویدا

ساعت کار: هر روز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب. یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب.

موقعیت مغازه ا ویدا روی نقشه

کورک اند کامپنی (Cork & Company)

کورک اند کامپنی

کورک اند کامپنی یکی از فروشگاه‌های مطرح لیسبون است که افراد در آن می‌توانند انواع کیف، جواهرات، بدلیجات، کلاه، کمربند، دسته کلید، انواع تکنولوژی، وسایل خانه و اداره و وسایل تزئینی را تهیه کنید. سرویس‌دهی در این فروشگاه بسیار عالی و کیفیت کالاها بالا است.

کورک اند کامپنی

ساعت کار: هر روز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب. یکشنبه‌ها از ساعت ۵ عصر تا ۸ شب.

موقعیت کورک اند کامپنی روی نقشه

فابریکا سانتانا (Fabrica Sant’ Anna)

سانتانا

سانتانا یک از کارخانه‌های موزائیک و سفال‌سازی  پرتغالی است که در سال ۱۷۴۱ تاسیس شد. تمام محصولات این کارخانه دست‌ساز هستند و بر اساس تکنیک‌های هنرهای دستی قدیمی و اصیل ساخته می‌شوند. کیفیت محصولات و رنگ‌آمیزی آن‌ها باعث شهرت و محبوبیتشان شده است. قیمت محصولات شاید خیلی ارزان نباشد اما نسبت دیگر جاها ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان‌تر است. فضای این فروشگاه آن‌قدر جذاب و رنگارنگ است که با پا نهادن در آن حس آلیس در سرزمین عجایب را پیدا می‌کنید.

سانتانا

سانتانا

ساعت کار: هر روز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۷ عصر.

موقعیت سانتانا روی نقشه

خانه اله (House of Eleh)

اله هاوس

یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان کفش زنانه در دنیا خانه اله است که کار خود را از سال ۱۸۴۰ آغاز کرد. کفش‌ها در عین سادگی بسیار زیبا و شیک هستند. فضای داخلی مغازه نیز بسیار بزرگ و دلپذیر است.

اله هاوس

موقعیت خانه اله روی نقشه

لوجا دو بیورل (Loja do Burel)

لوجا دو بیورل

تمرکز لوجا بر کیف‌ها و کفش‌های مردانه و زنانه، وسایل جانبی خانم‌ها و آقایان، وسایل و تزیینات خانه است. طراحی بسیار زیبای این وسایل که توسط طراحان محلی انجام می‌گیرد، در کنار کیفیت بالا، دلیل محبوبیت و شهرت آن‌ها است.

لوجا دو بیورل

لوجا دو بیورل

ساعت کار: هر روز از به‌جز یکشبه‌ها ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب. یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ عصر.

موقعیت لوجا دو بیورل روی نقشه

از دیگر مراکز خرید اوت لت‌ها هستند. اوت لت‌ها به زبان ساده‌تر به‌معنای حراجی‌‌ها هستند اما نه حراجی‌های معمولی. این فروشگاه‌ها کالاهای دست دوم یا کالاهای تخفیف‌خورده که هر دارای دو برندهای معروفی هستند را با قیمت‌های فوق‌العاده عالی و باورنکردنی به مردم عرضه می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی اوت لت‌های لیسبون می‌پردازیم. توجه داشته باشید که معمولا این اوت لت‌ها از شهر دور هستند.

بیشتر بخوانید:

آلگارو دیزاینر (Algarve Designer)

اوت لت آلگارو یکی از مشخصه‌های برجسته مجموعه تجاری آلگراو است که گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به‌سمت خود می‌کشاند. فرودگاه فارو (Faro Airport) تنها ۵ دقیقه با این مکان فاصله دارد. این مرکز خرید ۱۷۰۰۰ متر مربعی در محوطه ای سر باز به دو بخش شامل ۱۱۰ مغازه تقسیم می‌شود. ۵۰ درصد کالاها دارای برندهای بین‌المللی هستند. افراد می‌توانند لباس‌های ورزشی و معمولی، کفش، لوازم جانبی، وسایل خانگی و لباس‌های بچگانه را از این مجموعه تهیه کنند.

موقعیت اوت لت الگارو روی نقشه

کامپرا کارگادو (Campera Carregado)

اوت لت کمپرا

کامپرا یک مرکز اوت لت سر باز است که تا لیسبون ۱ ساعت فاصله دارد. این اوت لت ترکیبی از معماری، هنر، فرهنگ، ساحل‌ها کافه‌ها و رستوران‌ها است. مغازه‌ها مجموعه‌ای از برندهای ملی و بین‌المللی است قیمت بیشتر آن‌ها نسبت به قیمت‌ همین کالاها در بازار مشمول ۹۰ درصد تخفیف هستند. افراد می‌توانند کالاهایی چون پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کفش، عطر، لوازم جانبی، و وسایل سفالی پرتغالی را تهیه کنند. همچنین ۸ اوت لت خوراکی، چندین و رستوران و کافه، مراکز و وسایل سرگرمی برای کودکان مانند زمین‌های بازی و پیست‌های اسکی، ماشین سواری و نقاشی نیز در این مکان وجود دارند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت اوت لت کامپرا روی نقشه

فریپورت (Freeport)

فریپورت

در ۳۰ کیلومتری لیسبون، در فاصله‌ای از پل واسکو دو گاما (بلندترین پل اروپا) بزرگ‌ترین اوت لت اروپا و منزلگاه بزرگ‌ترین برندها از پوشاک گرفته تا دکوراسیون خانه قرار دارد. در این مجموعه بهترین برندهای اسپانیایی و پرتغالی را می‌توان پیدا کرد. این مجموعه علاوه بر چندین رستوران و کافه، دارای سینما و زمین بازی کودکان است.

ساعت کار: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت اوت لت فریپورت روی نقشه

ویلا دو کوند (Vila Do Conde)

ویلا دو کوند

این مرکز خرید یک طبقه با معماری جالب خود هرآنچه از برندهای ملی و بین‌المللی تا ۷۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین چندیدن رستوران، کافه و سرگرمی برای کودکان در این مجموعه وجود دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت اوت لت ویلا دو کوند روی نقشه

مطالب مرتبط:

دیدگاه