عاشقانه‌ترین مکان‌ها برای ماه عسل در کانادا

بهاره غنچه
بهاره غنچه جمعه، ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
عاشقانه‌ترین مکان‌ها برای ماه عسل در کانادا

کانادا یکی از کشورهای زیبا و سردسیر مکان‌های خاص و چشم‌نوازی را برای گذارندن تعطیلات ماه‌عسل برای زوج‌ها فراهم می‌کند. با کجارو همراه باشید تا بهترین و عاشقانه‌ترین این مکان‌ها را بشناسیم.

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکا که در میان سه اقیانوس اطلس، آرام و منجمد شمالی واقع شده است. کانادا به‌دلیل نزدیکی به آمریکا، شهرهای منحصربه‌فرد، مناطق طبیعی بکر و دست‌نخورده بسیاری دارد. کانادا یکی از کشورهای مناسب برای زوج‌هایی است که می‌خواهند ماه‌عسل خود را متفاوت بگذراند، پس اگر از ماجراجویی در طبیعت، قدم‌زدن در شهرهای زیبا لذت می‌برید و دنبال مکانی هستید تا کمی از جهان دور شوید و سردی آب‌و‌هوای قطب را احساس کنید این کشور می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. در این مقاله ۱۰ مکان مناسب را برای تجربه‌ی ماه‌عسلی متفاوت در این کشور معرفی می‌کنیم.

جزیره فوگو

جزیره فوگو در ساحل نیوفاندلند کانادا واقع شده است که از طرف انجمن طرفدار صافی زمین به‌عنوان یکی از چهار گوشه‌ی زمین معرفی شده است. طول جزیره تنها ۳۵ کیلومتر است و به همین دلیل مکان دور از دسترس و دنجی برای گذراندن یک تعطیلات آرام ماه‌عسل خواهد بود. تنها هتل موجود در این جزیره دارای سبک معماری خاص و منحصربه‌فردی است که امکان تماشای مناظر خاص از دریا و آسمان را برایتان فراهم می‌کند. در این هتل رستوران، کتابخانه، سینما، نمایشگاه و سونا قرار دارد.

جزیره فوگو

جزیره ونکوور

این جزیره می‌تواند گزینه‌ی عالی برای گذراندن دوران ماه‌عسل باشد، چراکه زندگی شهری کوچک، مسیرهای پیاده‌روی در طبیعت برای زوج‌های ماجراجو، سواحل زیبا و باغ‌ها و دره‌های بی‌نظیری برای گردش دارد. دو هتل بسیار معروف در این شهر، ویکانینش و فیرمونت هستند. همچنین می‌توانید اقامت خود را در خانه‌های درختی امتحان کنید.

جزیره ونکوور

کلبه تروت

سالهاست که این کلبه مورد توجه زوج‌هایی قرار گرفته است که برای ماه‌عسل به سفر می‌روند. مجله گردشگری ساندیز تایمز این مکان را به‌عنوان میعادگاه عاشقان معرفی کرده است که یکی از ۲۵ مکان رمانتیک جهان نام گرفته است. این هتل با سبک معماری لوکس و جنگلی ساخته شده است که امکانات متفاوتی را به زوج‌ها ارائه می‌دهد.

کلبه تروت

قلعه ها در کوه‌های راکی کانادا

اقامت در یکی از قلعه‌های زیبا در میان کوه‌های راکی کانادایی می‌تواند تجربه‌ی زندگی رویایی را برایتان رقم بزند. پارک ملی بانف یکی از مکان‌های گردشگری بی‌نظیر در این منطقه است. همچنین تماشای دریاچه فیروزه‌ای در کنار یخبندان منظره‌ی خاصی را برایتان ایجاد می‌کند. پارک ملی جاسپر نیز که توسط کوه‌ها و دریاچه‌ها احاطه شده است که گردش در آن برای زوج‌ها می‌تواند خاص باشد.

کوه‌های راکی

نیاگارا

شهر جذاب نیاگارا یکی از محل‌های منفاوت برای زوج‌های جوان خواهد بود. باغ‌های رنگارنگ، ساختمان‌های تاریخی زیبا تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر است. تورهای گردشگری با اسب، استراحت در حمام‌های آب‌گرم بهاری ایده‌های رمانتیک مناسبی برای وقت‌گذرانی در ماه‌عسل خواهد بود. هتل هاربور روبه‌روی رودخانه نیگارا از محل‌های اقامتی خاص برای زوج ها خواهد بود.

نیاگارا

شهر کبک

اگرچه اروپا و شهرهایی چون پاریس و رم به‌عنوان بهترین مکان‌های عاشقانه شناخته شده‌اند، اما شهر کبک نیز می‌تواند تجربه‌ی یکسانی را برای زوج‌ها رقم بزند. این شهر با رستوران‌ها، شیرینی‌پزی‌های خوشمزه، معماری‌های زیبا و خیابان‌های سنگی انگار که تکه‌ای از پاریس است. هتل له چاتو که یکی از بهترین هتل‌های جهان است می‌تواند اقامت مناسبی را برای زوج‌های عاشق تهیه کنید.

شهر کبک

کشتی کروز

اگر تازه عروس و داماد هستید تجربه‌ی سفر با کشتی کروز کانادا در ساحل غربی که از ونکوور تا آلاسکا می‌رود، می‌تواند گزینه‌ی تفریحی مناسبی باشد. یکی از جالب‌ترین سفرهای جهان همین گردشگری با این کشتی کروز است که مناظر خیره‌کننده آلاسکا را پیش چشمان شما قرار می‌دهد. سواحل جنگلی، نهنگ‌ها، دلفین‌ها، بخچال‌های قطبی و هزاران جزیره از دیدنی‌های مسیر این کروز است.

کروز کانادا

موسکوکا

هتل‌های بسیاری در منطقه موسکوکا قرار دارند که خدمات ویژه‌ای را به زوج‌ها برای ماه‌عسل ارائه می‌دهند. مجتمع اقامتی ۵ ستاره در دریاچه گالیری در استان آلگونکوین این منطقه امکاناتی چون ویلاها، سوئیت‌ها، آب‌گرم و... را برای مسافران فراهم کرده است.

موسکوکا

شفق شمالی

اگر سرمای قطبی شما را اذیت نمی‌کند تماشای شفق قطبی خاطره‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. این شفق از مکان‌های مختلفی قابل رویت است که وایتهورس و یلونایف از معروف‌ترین آن‌هاست. مجتمع‌های اقامتی شفق شمالی امکانات تماشای شفق و حمام‌های آب‌گرم را برای مسافران فراهم کرده است.

شفق شمالی

جزیره کیپ برتون

اگر از سفرهای جاده‌ای لذت می‌برید پاییز در این جزیره مقصد مناسبی برای سفر خواهد بود. تپه کابوت پر است از درختان با برگ‌های رنگارنگ نارنجی، قرمز و طلایی در پاییز که محیطی عاشقانه را برای زوج‌ها ایجاد می‌کند. پارک ملی جزیره، ماهیگیری در رودخانه مارگاری، ساحل اینگونیش، شهر بادک از مکان‌های گردشگری آن هستند. هتل کلبه‌ای کلیتک که در ارتفاعات قرار دارد نیز از محل‌های اقامتی خاص برای زوج‌های جوان است.

جزیره کیپ برتون

مطالب مرتبط:

دیدگاه