مراکز خرید لیسبون، پرتغال؛ از اموریراس تا نمایشگاه بین المللی استوریل (قسمت دوم)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
مراکز خرید لیسبون، پرتغال؛ از اموریراس تا نمایشگاه بین المللی استوریل (قسمت دوم)

در سفر به لیسبون پابتخت پرتغال آن‌چه که می‌تواند توجه گردشگران را به خود جلب کند مراکز خرید شهر است. برای آشنایی بیش‌تر با مراکز خرید لیسبون با کجارو همراه باشید.

لیسبون برای گردشگرانی که قصد خرید داشته باشند شهری پر از غافل‌گیری‌های مثبت است. مرکز خرید اموریراس با ظاهر پست‌ مدرنش مرکز خرید مادر لیسبون محسوب می‌شود که از دهه ۸۰ مشغول به کار است. مرکز خرید آرمازنس از لحاظ موقعیت یکی از راحت‌ترین فروشگاه‌ها برای خرید است. اگر در منطقه سالندانها هستید آتریوم سالدانها گزینه‌ای مناسب برای خرید برندهای معروف است. اگر در اطراف شهر و در محدوده پاسو آرکس به سر می‌برید، اویراس پارک هر آن‌چه بخواهید در اختیار شما قرار می‌دهد. در قسمت اول از مراکز خرید لیسبون با مراکز خرید سنترو واسکو، کلمبو، ال کورت انگلس، کمپو پکنو و امبکسادا آشنا شدیم. در ادامه به معرفی باقی بهترین مراکز خرید لیسبون می‌پردازیم.

اموریراس (Amoreiras)

مرکز خرید اموریراس

مرکز خرید اموریراس در سال ۱۹۸۵ بنا شد و امروزه یکی از شاخص‌ترین مراکز خرید شهر به شمار می‌رود. این مجموعه با معماری خاص خود دارای ۲۳۸ مغازه و بوتیک، ۶ بانک، یک اداره پست، دو سالن زیبایی، ۵۰ رستوران و یک پردیس سینمایی است. از امکانات این مجموعه بزرگ می‌توان به پارکینگ آن اشاره کرد که گنجایش ۹۰۰ اتومبیل را دارد. از فروشگاه‌های بزرگ این مجموعه هاپیرومارکت جامبو پائو (Jumbo Pao)، مغازه کتاب و موسیقی FNAC، و مغازه پوشاک معمولی و ورزشی با برند اسپورتزون (Sportzone) است. از جمله برندهای معروفی که در این مرکز خرید به چشم می‌خورد کلوین کلین (Calvin Klein)، رالف لورن (Ralph Lauren) و هوگو باس (Hugo Boss) هستند. همچنین این مرکز خرید مکان مناسبی برای خرید لوازم مورد نیاز کودکان است. بدین منظور می‌توانید از مغازه‌های امجیناریوم (Imaginarium) و از لنیدور کیدز (Lanidor Kids) برای نوجوانان دیدن کنید.

امورراس با وجود مغازه‌های وپافون (Vodafone)، بنگ (Bang) و الوفسن (Olufsen)، بهترین جا برای خرید و حل مشکلات وسایل الکتریکی است

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت مرکز خرید اموریراس روی نقشه

آرمازنس دو چیادو (Armazens do Chiado)

مرکز خرید ارمازنس چیادو

آرمازنس دو چیادو که به انبار چیادو معروف است نام مرکز خریدی در منطقه چیادو، یکی از مناطق مجلل در همسایگی لسیبون است. این مرکز خرید شامل ۵۴ مغازه، شامل کتاب‌فروشی، پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، طلا و جواهرات، کفش، وسایل جانبی و ۱۲ رستوران در طبقه آخر است. از بخش‌های این ساختمان هتل ۴ ستاره دو چیادو است. از فروشگاه‌های بزرگ این مجموعه فروشگاه کتاب، وسایل صوتی و تصویری FNAC است.

در کنار در ورودی مجموعه میزی قرار دارد که بلیت کنسرت و تئانر می‌فروشد و البته بهترین جا برای آگاهی از سرگرمی‌ها و اجراهای زنده شهر است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید آرمازنس روی نقشه

آتریوم سالدانها (Atrium Saldanha)

اتریوم

آتریوم یکی از مراکز خرید مدرن و کوچک در مرکز منطقه تجاری لیسبون است که بیش‌تر به عنوان یک مجموعه اداری شناخته می‌شود. سه طبقه اول این ساختمان ۱۲ طبقه متشکل از ۷۸ مغازه و رستوران است. ۶ طبقه مجموعه به طور مجزا (بغیر از ۱۲ طبقه اصلی) به پارکینگ اختصاص داده شده است. در طیقه هم‌کف، در کنار دوک پلازا، یک فود کورت، چندین رستوران و کافه، و در طبقه‌های اول و دوم باقی مغازه‌ها (لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، وسایل جانلی و تزئبنی، لوازم آرایشی و بهداشتی) قرار دارند. ۹ طبقه بالای مجموعه به قسمت اداری اختصاص داده شده است.

از نکات لذت‌بخش این مرکز خرید موسیقی زنده عصرگاهی است که همراه با نوشیدن چای بسیار آرامش‌بخش است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت مرکز خرید آتریوم روی نقشه

اویراس پارک (Oeiras Parque)

مرکز خرید اویراس

اویراس پارک  یکی از مراکز خرید مدرن لیسبون با ۱۶۲ مغازه است که در خارج از شهر و در حومه اویراس قرار دارد. این مرکز خرید دوطیقه شامل یک پردیس سینمایی با ۱۱ سالن در طبقه دوم است. مغازه‌های این مرکز خرید شامل دکوراسیون منزل، وسایل آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، بوتیک‌ها، وسایل الکترونیکی، کتاب و بسیاری موارد دیگر است. از برنداهی معروف می‌توان به لویس، منگو، زارا، FANC، ساکور برادرز و آلدو اشاره کرد. همچنین رستوران‌ها با منوهای مختلف از جمله فست فود و غذاهای محلی، و کافه‌ها از جمله نکات مثبت اویراس پارک به شمار می‌روند.

خانواده‌هایی که همراه با کودکان خود به این مکان می‌آیند می‌توانند با استفاده از اتاق‌های بازی و دیگر امکانات مخصوص کودکان اوقات خوبی را سپری کنند.

مرکز خرید اویراس

از امکانات این مجموعه اینترنت بی سیم رایگان در تمام نقاط مرکز خرید است. همچنین امکاناتی برای مشکلات رفت‌و‌آمد و جابجایی مشتریان در نظر گرفته شده است. پارکینگ مجموعه نیز با گنجایش ۲۵۰۰ اتومبیل از ۷ صبح تا ۳ بعد از ظهر به روی مشتریان باز است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت مرکز خرید اویراس پارک روی نقشه

کاسکا شاپینگ (CascaiShoping)

کاسکا شاپینگ

مرکز خرید کاسکا در شرق لیسبون و در منطقه ساحلی کاسکا قرار دارد. این مجموعه بهترین مکان برای قرارهای خارج از شهر است و علاوه بر این آخر هفته‌ها بخصوص عصرهای شلوغ و پر جنب و‌جوشی را سپری می‌کند،‌زیرا خانواده‌های بسیاری برای صرف غذا به یکی از رستوران‌ها، یا برای دیدن فیلم به یکی از سالن‌های سینمای مجموعه مراجعه می‌کنند. هر آن‌چه که خریداران نیاز داشته باشند از جمله وسایل خانگی، مبلمان، پوشاک، بدلیجات و بوازم جانبی، اسباب بازی، هدیه، طلا و جواهرات، ساعت، کتاب، کامپیوتر و انواع وسایل ارتباطی را می‌توانند تهیه کنند. فروشگاه‌های بزرگ کاسکا شاپینگ عبارتند از یک هایپرنارکت بزرگ، فروشگاه FANC، و مغازه C&A نسخه پرتغالی.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت مرکز خرید کاسکاشاپینگ روی نقشه

نمایشگاه صنایع دستی استوریل (Estoril)

نمایشگاه استوریل

در شب‌های گرم تابستانی از نمایشگاه بین‌المللی استوریل دیدن کنید. ۴۰ سال است که این نمایشگاه در فضایی باز و روبه‌روی کازینو استوریل برگزار می‌شود در این نمایشگاه می‌توان انواع هنرها و صنایع دستی را با قیمت‌های مناسب تهیه کرد. هنرمندان از سراسر دنیا در این نمایشگاه غرفه دارند وهنرها و صنایع دستی خود را که از چوب، پشم، و گل ساخته شده به نمایش می‌گذارند. این وسایل می‌توانند یادگاری یا سوغاتی‌های خوبی باشند. همچنین می‌توان از غذاهای محلی همراه با موسیقی و رقص محلی بهره‌مند شد.

مدت برگزاری: ۲۹ جون ۲۰۱۷ تا ۳ سپتامبر ۲۰۱۷.

موقعیت نمایشگاه روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع 10best

دیدگاه