فیکس وی؛ کاور صندلی مسافرتی

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
فیکس وی؛ کاور صندلی مسافرتی

 فیکس‌وی یک کاور صندلی سبک و باکتری ایستا است که می‌توانید همه جا با خود همراه داشته باشید و روی هر صندلی که دوست دارید بکشید. همراه کجارو باشید.

صندلی قطار، اتوبوس و هواپیما همیشه آن‌طور که به نظر می‌رسد تمیز نیست. این مسئله برای خیلی‌ها، هر بار که مجبور به استفاده از یکی از این وسایل نقلیه می‌شوند، می‌تواند آزاردهنده باشد. اگر شما هم نسبت به آلودگی حساس هستید و همیشه به این فکر می‌کنید که ممکن است چه کسی روی صندلی نشسته باشد، راه حل مشکل شما فیکس‌وی (Fixyway) است.

فیکس‌وی یک کاور صندلی سبک و کم حجم، مخصوص آن‌هایی است که زیاد سفر می‌کنند و در عین حال به بهداشت و پاکیزگی بسیار اهمیت می‌دهند. این کاور صندلی از شما در برابر انواع میکروب‌‌ها و آلودگی‌هایی که در طول سفر با آن‌ها مواجه می‌شوید محافظت می‌کند. با وجود فیکس‌وی از این به بعد احساس راحتی و امنیت خواهید کرد و اصلا به این مسئله فکر نمی‌کنید که قبل از شما چه کسانی روی صندلی نشسته‌اند. 

سفری راحت‌تر، ایمن‌تر و بدون نگرانی را با فیکس‌وی تجربه کنید.

نخ‌های هیپوآلرژنیک و ترکیبات فیکس‌وی از رشد و نمو باکتری‌ها جلوگیری می‌کند.

کاور صندلی

ویژگی‌های منحصربه‌فرد

با توجه به قابلیت انعطاف‌پذیری فوق العاده‌ای که در ساخت فیکس‌وی به کار رفته، به راحتی روی انواع صندلی‌ها قرار می‌گیرد. این کاور ۱۰۰ درصد ساخت ایتالیا است و دارای نخ‌های هیپوآلرژنیک و ترکیباتی است که از رشد و نمو باکتری‌ها جلوگیری می‌کند. این ویژگی‌ها بدان معنی است که فیکس‌وی از شما در برابر میکروب‌ها و گسترش باکتری‌هایی که سبب بروز خارش و بیماری‌های پوستی می‌شود محافظت می‌کند.

فیکس‌وی را می‌توان بارها و بارها استفاده کرد. می‌توانید آن را در ماشین لباسشویی با درجه حرارت ۴۰ درجه سانتی‌گراد شستشو کنید و نیازی به اتو کردن ندارد. فقط چند ساعت پس از شستشو فیکس‌وی شما تمیز و آماده برای سفر بعدی خواهد بود.

کاور صندلی

استفاده آسان

برای جمع کردن فیکس‌وی کمتر از ۱۰ ثانیه زمان نیاز دارید.

با استفاده از فیکس وی حتی می‌توانید از صندلی‌های خودرو خود در برابر آفتاب تابستان محافظت کنید و از آفتاب سوختگی‌های ناخوشایند هنگام نشستن جلوگیری کنید.

کاور صندلی

مزایا

  •   بهداشت بهتر: از شما در برابر گرد و خاک، میکروب‌ها و باکتری‌ها محافظت می‌کند.
  •  کاربرد سریع و آسان: فیکس‌وی را می‌توانید در هواپیما، قطار، اتوبوس‌، اتومبیل و حتی سینما استفاده کنید.
  • سبک: وزن این کاور کم‌تر از ۸۰ گرم است و به راحتی در کیف و جیب شما قرار می‌گیرد.
  •  شستشو آسان: قابل شستشو در ماشین لباسشویی (تا درجه حرارت ۴۰) 

کاور صندلی

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع kickstarter

دیدگاه