بهترین کافی‌شاپ‌های ژاپن کدامند؟

بهاره غنچه
بهاره غنچه شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
بهترین کافی‌شاپ‌های ژاپن کدامند؟

قهوه، از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در زندگی روزمره بسیاری از ماهاست. با کجارو همراه باشید تا برترین کافی‌شاپ‌های توکیو، پایتخت ژاپن را بشناسیم.

ژاپن یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کننده‌های قهوه در جهان است. پس جای تعجبی ندارد اگر پایتخت این کشور پر از کافی‌شاپ‌های متنوع باشد. در این مقاله ۱۰ تا از برترین کافی‌شاپ‌های پایتخت این کشور، توکیو را معرفی می‌کنیم که هریک از آنها برای طعم‌های بی‌نظیر قهوه‌ای که سرو می‌کنند و یا طراحی‌های داخلی منحصربه‌فرد مشهور و محبوب شده‌اند.

خانه پنکیک‌های بروکلین

خانه پنکیک‌های بروکلین کافی‌شاپ کوچک و جذابی به سبک نیویورک است. بیش از ۱۰ مدل پنکیک‌های متنوع و خوشمزه در منو آن وجود دارد. باتوجه به کیفیت بالای پنکیک‌ها، قیمت آن‌ها کاملا منطقی است. در پخت پنکیک‌ها از میوه‌های تازه و واقعی به جای اسانس استفاده می‌کنند که همین مورد هم، توجیه مناسبی برای قیمت‌های آن‌هاست. منو این کافی‌شاپ علاوه بر پنکیک‌ها، برگرها و نوشیدنی‌های متنوعی را هم شامل می‌شود.

ساعت کار: 

دوشنبه - یکشنبه، ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۸ شب

کافی‌شاپ‌ توکیو

لاتست اوموتساندو

در خیابان پشتی فروشگاه اوموتساندو در مرکز شهر توکیو، کافی‌شاپ کوچک و متفاوت لاتست اوموتساندو قرار دارد. این کافی‌شاپ تقریبا تازه تاسیس است و در منطقه بی‌نظیری از شهر قرار دارد و بهترین مکان برای کمی قهوه نوشیدن و استراحت کردن است. کارکنان این کافی‌شاپ همگی آموزش‌های کامل و حرفه‌ای نسبت به تهیه انواع قهوه دیده‌اند. برای دیدار با دوستی قدیمی و یا ملاقات‌های کاری کوچک، این کافی‌شاپ پیشنهاد می‌شود. وای‌فای رایگان این مکان، امکان را فراهم می‌کند تا در کافی‌شاپ به کارهای عقب‌افتاده خودتان رسیدگی کنید.

ساعت کار:

دوشنبه - یکشنبه، ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب

کافی‌شاپ‌ توکیو

کافی‌شاپ لاکتین

این کافی‌شاپ در مقابل ایستگاه شیبیویا قرار دارد و توسط برند جهانی محصولات مراقبت از پوست لاکتین تاسیس و نگهداری می‌شود. فروشگاه این محصولات آرایشی در طبقه اول و کافی‌شاپ در طبقه دوم و سوم ساختمان قرار دارد. معماری جالب این ساختمان و پنجره‌های تمام قد آن، دید منحصربه‌فردی را از منطقه مشهور شیبیویا ایجاد کرده است. این کافی‌شاپ برای غذاهای مغزی و سالم و همچنین دسرهای خوشمزه‌اش مشهور است. کیک‌های میوه‌ای آن‌ها را با چای گیاهی امتحان کنید. این کافی‌شاپ در توکیو دو شعبه دیگر در مناطق شینجوکو و ایکبوکورو دارد.

ساعت کار:

دوشنبه - یکشنبه، ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

کافی‌شاپ‌ توکیو

شرکت قهوه استریمر

یکی از محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌های توکیو، شرکت قهوه استریمر است که متعلق به برنده‌ی هنر طراحی بر روی لته، هیروشی سوادا است. این کافی‌شاپ تنها ده دقیقه پیاده با ایستگاه مترو فاصله دارد و به همین دلیل همیشه شلوغ است که نشان می‌دهد کیفیت قهوه‌ی آن‌ها بسیار خوب است. بر روی هر فنجان قهوه در این کافی‌شاپ خود سوادا شخصا طراحی می‌کند. شاید طراحی داخلی خود کافی‌شاپ خیلی خاص نباشد اما قهوه‌های آن قطعا بی‌نظیر است. وای‌فای رایگان یکی دیگر از گزینه‌های خوب این کافی‌شاپ است که در کنار نوشیدن یک قهوه مطلوب می‌توانید از لپ‌تاپ خود و اینترنت برای انجام کارهایتان استفاده کنید. مشهور‌ترین قهوه آنجا، لته استریمر است که در فنجانی به اندازه یک کاسه سوپ‌خوری سرو می‌شود.

ساعت کار:

دوشنبه - جمعه، ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر

شنبه - یکشنبه، ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر

کافی‌شاپ‌ توکیو

بیشتر بخوانید:

کافی‌شاپ سوزو

یک وعده غذایی خود را در کافی‌شاپ منحصربه‌فرد سوزو میل کنید. این کافی‌شاپ دو شعبه در جینان و اوداگوا دارد که تقریبا به هم نزدیک هستند. طراحی داخلی این کافی‌شاپ با رنگهای رنگین‌کمان و لامپ‌های نئون است. طیف گسترده‌ای از انواع غذاها در کنار قهوه‌های متنوع با قیمت‌های مناسب در منوی این کافی‌شاپ قرار دارد. برنج، پیتزا، پاستا، دسرها و سالادها همگی از غذاهای خوشمزه این کافی‌شاپ هستند. چای مخصوص ظهر این کافی‌شاپ که بین ساعت‌های ۲ ظهر تا ۶ عصر سرو می‌شود را از دست ندهید.

ساعت کار:

جمعه - شنبه، ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

کافی‌شاپ‌ توکیو

کافی‌شاپ نالو ۷۶

نالو ۷۶ یک کافی‌شاپ محبوب درکنار آرایشگاه است. اگر می‌خواهید با مردم محلی توکیو رو‌به‌رو شوید به این کافی‌شاپ سربزنید. این کافی‌شاپ در دو طبقه همکف و زیرزمین قرار دارد و طراحی داخلی آن بسیار خلاقانه است و قهوه‌های آنجا یکی از بهترین‌ها در منطقه است. چیزی که این کافی‌شاپ را منحصربه فرد می‌کند اجازه‌ی ورود حیوانات خانگی است و ممنوعیتی برایشان ندارد. همچنین سیگار کشیدن در این کافی‌شاپ آزاد است پس اگر از دود آن اذیت می‌شوید این کافی‌شاپ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود.

ساعت کار:

دوشنبه - جمعه، ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

شنبه، ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

یکشنبه، ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

کافی‌شاپ‌ توکیو

کافی‌شاپ موجو

درست در پشت معبد آکاگی این کافی‌شاپ قرار دارد. در سال ۱۳۹۰ در توکیو این کافی‌شاپ و فروشگاه قهوه آن افتتاح شد. این کافی‌شاپ قهوه‌های نیوزیلندی را با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. انواع مختلفی از اسپرسو، ماکیاتو، کاپوچینو، قهوه‌ی نیوزیلندی با شیر سویا همراه با کیک‌های خانگی در این کافی‌شاپ تهیه می‌شود. از مزیت‌های این کافی‌شاپ حضور کارکنان انگلیسی زبان است که برای گردشگران خارجی بسیار مناسب است و راحت‌تر می‌توانند سفارش دهند.

ساعت کار:

دوشنبه، ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۷ شب

سه شنبه - پنج شنبه، ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۸ شب

جمعه، ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ شب

شنبه، ساعت ۹ صبح تا ۸:۳۰ شب

یکشنبه، ساعت ۹ صبح تا ۸ شب

کافی‌شاپ‌ توکیو

ایستگاه قهوه لیتل نپ

این کافی‌شاپ کوچک درمقابل پارک یویوگی قرار دارد و قهوه‌های خوش‌طعمی را در فنجان‌های کاغذی برای شما سرو می‌کند. رفتار خوب مالک این کافی‌شاپ و صحبت‌های دوستانه او با مشتریانش از جذابیت‌های این کافی‌شاپ است. صاحب کافی‌شاپ شخصا دانه‌های قهوه را روست می‌کند.

ساعت کار:

دوشنبه - یکشنبه، ساعت ۹ صبح تا ۷ شب

کافی‌شاپ‌ توکیو

کافی‌شاپ ساروتاهیکو

این کافی‌شاپ در سال ۱۳۸۹ توسط بازیگر مطرح ژاپنی، تومویوکی اوتسوکا تاسیس شد. یکی از محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌ها برای قهوه‌خوران حرفه‌ای همین مکان است. ظرفیت این کافی‌شاپ ۲۵ نفر است و تنوع دانه‌های قهوه آن تا ۵ مورد است و اگر تمایل داشته باشید اسپرسوهای آن توسط دستگاه سینسو تهیه می‌شود. لته‌هایی که با دانه‌های کلمبیایی تهیه می‌شود بی‌نظیر است. خدمات و قهوه باکیفیت این کافی‌شاپ قطعا شما را برای دفعات بعدی به آنجا بازمی‌گرداند.

ساعت کار:

دوشنبه - جمعه، ساعت ۸ صبح تا ۱ بعد از نیمه شب

شنبه - یکشنبه، ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از نیمه شب

کافی‌شاپ‌ توکیو

کافی‌شاپ لواسپازیو

کافی‌شاپ ایتالیایی لواسپازیو در توکیو بهترین اسپرسوها را برای شما سرو می‌کند. مالک آنجا در ایتالیا آموزش دیده است و آموزشگاهی برای آموزش باریستا یا کافی‌من‌ها دارد. تمام کارکنان آن کاملا آموزش دیده هستند و قهوه‌های آن از دانه‌های شمال ایتالیا تهیه می‌شود. غذاهای ایتالیایی همچون پیتزا ناپلئونی، پاستا آی‌دنته در منوی این کافی‌شاپ وجود دارند.

ساعت کار:

دوشنبه - یکشنبه، ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بعد از نیمه شب

کافی‌شاپ‌ توکیو

مطالب مرتبط:

دیدگاه