پارک ساحلی هیتاچی ژاپن، بهشتی از گل‌های رنگارنگ

فاطمه اسفندیار
فاطمه اسفندیار چهار شنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
پارک ساحلی هیتاچی ژاپن، بهشتی از گل‌های رنگارنگ

ترکیب رنگ‌های زیبا را با میلیون‌ها گل و گیاه رنگارنگ در مهیج‌ترین مکان دنیا، پارک ساحلی هیتاچی ژاپن به تماشا بنشینید. در این مقاله با کجارو به معرفی زیباترین پارک ساحلی دنیا می‌پردازیم.

لحظاتی ناب و خاطره‌انگیز را در مدت دو ساعتی که در یک قطعه‌ای گسترده از گل‌های رنگارنگ در توکیو که پارک ساحلی هیتاچی نام دارد، بگذرانید. این محل مملوء از میلیون‌ها گل و گیاه است که منظره‌ای با رنگ‌های درخشان ایجاد می‌کند. با این وجود برای آمدن به این پارک ساحلی نیاز نیست در فصل خاصی سفر کنید. زیرا این منظره در تمام طول سال به طور چشمگیری جذاب است.

چرا این پارک را معرفی کردیم؟

  • پارک ساحلی هیتاچی یکی از آن مکان‌های مهیج جهان است که ما از وجود آن بی‌اطلاع هستیم.
  • به خاطر زیبایی و سرسبز بودن همیشگی این مکان به معنای واقعی، در هر زمانی از سال می‌توان از این مکان بازدید کرد.

پارک ساحلی هیتاچی

مکانی فراتر از رنگین کمان

پارک ساحلی هیتاچی، بهشتی ۱۹ هکتاری از گل‌ها را شامل می‌شود. پارک عمومی در ایباراکی ژاپن، طیف وسیعی از رنگ‌های طبیعی که هر فصل تغییر می‌کنند را در خود جای می‌دهد.

پارک ساحلی هیتاچی

در ماه آوریل، در بخش وسیعی از این پارک حدود ۴/۵ میلیون گل آبی رنگ نورسیده پدیدار می‌شود که رنگ تپه‌ها را با آسمان بهار ترکیب می‌کند. این صحنه دراماتیک که به دلیل وجود گل‌های ممیوفیلا تشکیل می‌شود، هامفونی ممیوفیلا نامیده می‌شود، که به آن چشم‌های آبی کودک نیز گفته می‌شود.

پارک ساحلی هیتاچی

در تابستان، این تپه‌های دیدنی، سبز رنگ می‌شوند. اما این رنگ سبز بسیار هیجان‌انگیزتر از نگاه کردن به چمن‌های تازه بوده که دلیل آن گیاهی به اسم کچیا است. این گیاه بزرگ به شکل قطعات کوچک حدودا ۳۵ اینچی (۹۰ سانتی‌متری) قد می‌کشند. محیط‌های کوچکی در پارک وجود دارد که به شکل نقطه دیده شده و منظره‌ای خیالی به شکل توپ‌های پنبه‌ای بزرگ تشکیل می‌دهد.

پارک ساحلی هیتاچی

کچیا در پاییز که به قرمز پررنگ تغییر رنگ می‌دهد، به شکل ماده‌ای جذاب درآمده و انسان را به خود جذب می‌کند. اگر چه این ماده در واقع آب نبات طعم‌دار نیست (انسان را فریب می‌دهد)، اما بخشی از آن خوراکی است. دانه‌هایی به نام تنبوری وجود دارد که در بعضی مناطق شمال ژاپن خورده می‌شوند و به «خاویار مزارع» معروف‌اند.

پارک ساحلی هیتاچی

قدرت اعجاب‌انگیز گل

ما نمی‌گوییم شما می‌توانید تمام بیماری‌های زندگی خود را با دیدن گل‌ها درمان کنید، اما ... فقط برای یک‌بار این کار را انجام دهید، که بیشتر این مناطق هم در ساحل هیتاچی وجود دارد. اکثر جاذبه‌های غیر گل این مکان در باغ وحش جا داده می‌شود.

پارک ساحلی هیتاچی

در اینجا همچنین می‌توان از مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری یا پارک تفریحی کوچک موجود استفاده کرد (دیدن همچین منظره رنگارنگی از روی دوچرخه بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود). همچنین دارای رستوران، زمین گلف، دوره BMX و فضای باز آب برای بچه‌ها است.

پارک ساحلی هیتاچی

در پارک ساحلی هیتاچی زیباترین و شگفت‌انگیزترین گل‌های جهان را تماشا کنید و سفری خوش با لحظات شاد و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده‌تان سپری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع curiosity

دیدگاه