۹ اپ مهم برای سفر‌های خارجی

علی  کماسی
علی کماسی دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
۹ اپ مهم برای سفر‌های خارجی

تلفن‌های هوشمند همراه همیشگی ما در سفرها هستند و چه بهتر که از آن‌ها برای آسان‌تر شدن سفرمان استفاده کنیم. با کجارو همراه باشید تا ۹ اپ کاربردی که سفرهای خارجی شما را راحت‌تر از همیشه می‌کنند به شما معرفی کنیم.

تکنولوژی بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم شیوه سفر کردن ما را تغییر داده است. خط ریل‌هایی که برای مسافت‌های طولانی کشیده شده، نه تنها از اسب و ارابه سریع‌تر است بلکه از نظر هزینه هم مقرون به صرفه ‌تر شده است. پیشرفته‌تر شدن موتورها و ماشین‌ها همگی از اثرات تکنولوژی بر سفر است. پیشرفت سریع تلفن‌های همراه و گسترش اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند سفر کردن را از هر زمانی آسان‌تر کرده است. اما انتخاب اپ مناسب برای سفر‌هایتان ممکن است طاقت فرسا باشد. در ادامه ۹ اپلیکیشن را که برای سفرهای بین‌المللی مناسب است به شما معرفی می‌کنیم.

۱. Jetlag Genie

Jetlag Genie

این اپ به تنظیم ساعات خواب شما برای سفر‌ها و پرواز‌های طولانی کمک می‌کند. برای این کار کافی است زمان پرواز، مقصد و ساعات معمول خوابتان را یک هفته قبل از سفر در اپ تنظیم کنید. در آخر اپلیکیشن با توجه به اطلاعاتی که کاربر به آن می‌دهد آلارم‌هایی را تنظیم می‌کند تا قبل از سفر به ساعت مقصد سفر عادت کند.

۲. Pocket Yoga

Pocket Yoga

این اپ برای سرحال نگه داشتن مسافران بسیار مناسب است. فقط کافی است تم مورد نظر (مانند اقیانوس، کوهستان و چیزهای دیگر)، زمان دلخواه و درجه مهارتتان را در اپ وارد کنید.

۳. WalkJogRun

WalkJogRun

این اپ برای زمانی که در خارج از کشور و در طبیعت‌ هستید بسیار مناسب است. این اپ با استفاده از اطلاعات جی پی اس راه‌های امن و متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین کاربر را ردیابی و مسیر پیموده شده را اندازه‌گیری می‌کند.

۴. iStone Travel Translator

iStone Travel Translator

این اپ بیش از ۳۰۰ عبارت کاربردی به ۱۲ زبان دارد و دیگر نیازی نیست نگران سفارش‌های اشتباه در رستوران‌ها باشید. اگر می‌خواهید در جای خاصی برای مدت زیادی بمانید از اپ DuoLingo استفاده کنید که می‌توانید به وسیله آن یکی از بیست زبان پیشنهادیش، به خصوص فرانسوی را در مدت کوتاه یاد بگیرید. این اپ به وسیله پیگیری روند یادگیری زبان کاربر، نقاط ضعفش را در زبان مورد نظر پیدا می‌کند و به بهتر شدنش کمک می‌کند. اگر فکر می‌کنید این برنامه به تلاش زیادی نیاز دارد از google translate استفاده کنید.

۵. Snapchat

Snapchat

این اپ در سال ۲۰۱۶ به یکی از برترین‌ اپ‌ها برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شد. یکی از امکانات این اپ اشتراک گذاری سریع و راحت عکس و فیلم با دوستان و آشنایان است. اگر در محدوده‌ای هستید که پوشش مخابراتی وجود ندارد، می‌توانید فیلم یا عکس بگیرید و بعدا که آنلاین شدید فیلم و عکستان را آپلود کنید. همچنین اسنپ چت این امکان را به کاربر می‌دهد تا بیشتر در مورد مکان یا رویدادی که بازدید می‌کند مانند رویداد‌های ورزشی در انگلیس یا یک فستیوال موسیقی در ترکیه، اطلاعات کسب کند.

۶. Airbnb

airbnb

این اپ محبوب آنقدر فراگیر شده که انگار مدت‌ زیادی است که در بازار است. در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیون کاربر در ۳۴۰۰ شهر از ۱۹۰ کشور دنیا در AirBnb فعال هستند. با این اپ شما می‌توانید به راحتی یک جای مناسب و امن در کشور‌ها و شهرهای موجود در AirBnb پیدا کنید و در سفر بعدیتان در آن اقامت کنید.

۷. Uber

uber

این اپ هم مانند Airbnb آنقدر فراگیر و محبوب است که نیازی به گفتن ندارد. این اپ برای تاکسی گرفتن و بسیار مقرون به صرفه و امن است و دیگر نیازی به پرداخت نقدی ندارد. یکی از امکانات خوب این اپ سرویس مخصوص بانوان است.

۸. TripAdvisor

tripadvisor

در این اپ شما می‌توانید نظرات کاربران در مورد هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر امکانات موجود را بخوانید. شما هم می‌توانید تجربه خود را با دیگران در این اپ به اشتراک بگذارید.

۹. Pocket First Aid and CPR

Pocket First Aid and CPR

این اپ به شما نکات اولیه کمک‌های امدادی و احیا را نشان می‌دهد. هرچند فکر کنید که شاید به این اپ نیاز پیدا نکنید اما بهتر است که این اپ روی گوشی شما باشد.

مطالب مرتبط:

منبع Punch

دیدگاه