بند دوربین لیفت استرپ؛ انقلابی در عکاسی در سفر

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
بند دوربین لیفت استرپ؛  انقلابی در عکاسی در سفر

لیفت استرپ یک بند دوربین عکاسی است که فشار‌ سنگین دوربین را از گردن بر می‌دارد و روی شانه‌ها تقسیم می‌کند. با کجارو باشید.

همه ما می‌خواهیم لحظات شیرین سفر را به بهترین شکل ثبت کنیم، اما حمل دوربین‌های سنگین در طول سفر می‌تواند بسیار خسته کننده باشد. حتما تا به حال به این مسئله فکر کرده‌اید که آیا راهی ساده‌تر برای حمل دوربین وجود ندارد؟ البته که وجود دارد! در این مقاله ما یک راه‌حل کاملا جدید برای حمل دوربین معرفی می‌کنیم. این راه‌حل چیزی نیست جز یک بند دوربین نوآورانه به نام لیفت استرپ است که با مدل‌های پیشین تنها یک تفاوت جزئی دارد.

بند دوربین

طراحی شده برای استفاده روزمره و در سفر

بند دوربین لیفت استرپ با جابه‌جایی وزن دوربین از گردن به کوله پشتی، بار دوربین را به شدت کاهش می‌دهد. برای اولین بار، لذت سفر با دوربین‌های سنگین عکاسی را با لیفت استرپ تجربه کنید.

بند دوربین

با وجود هزینه‌ی زیادی که برای تهیه‌ی تجهیزات عکاسی متحمل شده‌اید، قاعدتا دوست ندارید حتی یک لحظه را برای عکاسی از دست بدهید. علاوه بر این، نمی‌خواهید راحتی و آسایش خود را قربانی کنید. بندهای قدیمی دوربین می‌توانند فشار ناخوشایندی به گردن ما وارد کنند و به بدن آسیب بزنند. طراحی لیفت استرپ به گونه‌ای است که به آسانی به دسته کوله پشتی متصل می‌شود و وزن دوربین را در امتداد شانه‌ها، که از قوی‌ترین قسمت‌های بدن انسان است، توزیع می‌کند. و به این شکل باعث می‌شود ظرفیت حمل سنگین‌ترین تجهیزات دوربین هم امکان‌پذیر شود. می‌توانید بی وزن بودن دوربین خود احساس کنید!

بند دوربین

ساخت هر بند دوربین به دقت و با بیشترین توجه به جزئیات صورت گرفته است. در طراحی این بند از لایه‌های مختلف استفاده شده است. با وجود استفاده از نایلون با کیفیت بالا و ساختار بافت منسجم در طراحی آن، می‌تواند وزن دوربین‌های DSLR سنگین و لنزهای بزرگ را به خوبی تحمل کند. علاوه بر این، از قطعه‌های فلزی برای تقویت قدرت نگهدارنده لیفت استرپ استفاده شده است.

مدل‌ها و رنگ‌ها

بند دوربین

قابل استفاده برای انواع دوربین

بند دوربین

اعتقاد ما بر این است که سفر راهی عالی برای ساختن یک زندگی زیبا و موفق است و عکاسی از لحظات زیبای سفر یکی از شیرین‌ترین اتفاقات ممکن است. به همین دلیل است که لیفت استرپ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این بند دوربین ابزاری ضروری برای ثبت لحظات زیبا در طول مسیر است.

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع kickstarter

دیدگاه