۱۲ ساحل برتر و رویایی دریای انگلیس

فاطمه اسفندیار
فاطمه اسفندیار شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
۱۲ ساحل برتر و رویایی دریای انگلیس

اگر به‌دنبال مکانی برای آرامش و استراحت، به دور از مشغله‌های فکری و کاری هستید، به سواحل رویایی بریتانیا سری بزنید و با سواحل زیبا و معروف آن بیشتر آشنا شوید. با کجارو همراه باشید.

چه چیزی بهتر از رفتن به ساحل زیبا می‌تواند ذهن انسان را آسوده کرده و افکار بد را دور کند؟ سفر به ساحل یک موسسه بریتانیایی است که یادآور خاطرات دوران کودکی بوده و برنامه‌هایی مثل ساختن قلعه‌های شنی، ماهی خوردن و خوردن چیپس در کاغذ را به افراد ارائه می‌کند. چه تصوری از سرگرمی دارید، تعطیلات خانوادگی خود را در یک ساحل سنتی یا مسیری پرهیجان بگذرانید، این موسسه بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می‌دهد.

پادستو

ساحل پادستو بریتانیا

کورنوال به خاطر سواحل زیبای خود معروف است و پادستو موقعیتی مناسب برای کاوش و جستجو در آن ارائه می‌دهد. این بندر ماهیگیری بسیار زیبا بوده و پر از جذابیت است؛ گذراندن یک روز در اطراف شهر و غرق شدن در نوع زندگی بندر، لذت بردن از مواد غذایی محلی که در رستوران غذاهای دریایی ریک استین ارائه می‌شود، گردش در خط ساحلی ناهموار و تفرج‌گاه‌های ساکت موجود در پادستو، و سپس رفتن به یکی از هفت ساحل طلایی خیره‌کننده، و گذراندن مسیری پنج دقیقه‌ای برای ساخت قلعه‌های شن و ماسه، جمع کردن سنگ و گشت‌وگذار روزی فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

برایتون

ساحل برایتون بریتانیا

فقط یک ساعت قطارسواری از لندن لازم است تا به برایتون به‌عنوان محلی مناسب برای یک سفر یک روزه خارج از شهر برسید-با این وجود، ما اینجا در نظر می‌گیریم که شما قصد اقامت طولانی‌تری دارید! برایتون به‌دلیل نو ساخت خلاقانه، یکی از جالب‌ترین استراحت‌گاه‌های ساحلی در بریتانیا به شمار می‌رود.

در این محل سرگرمی‌های بسیار زیادی برای شما وجود دارد از جمله پیاده‌روی در امتداد خیابان‌های پر از نماد برایتون و انجام بازی‌های سرگرم‌کننده موجود، بازدید از محیط عجیب اطراف برایتون، خرید از شبکه‌های شلوغ خیابان‌ها، و سپس استراحت در یکی از کافی‌شاپ‌های شیک قبل از شروع یک شب شگفت‌انگیز.

استوولد

ساحل استوولد بریتانیا

استوولد در ساحل شمالی ساوولک قرار دارد، یکی از شهرهای ساحلی انگلیس با کیف‌های جذاب. کلبه‌های ساحلی رنگارنگ، خط ساحلی شنی و بندری که با فانوس تاریخی جلوه ویژه‌ای پیدا کرده (که برای بازدیدکنندگان باز می‌شود) و زندگی پرتکاپو این شهر را تماشایی می‌کند. قدم زدن در امتداد اسکله و دیدن زیبایی‌های شهر و سواحل‌ متمایز، و سپس گردش در اطراف معدن معروف آدمامز تجربه فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

ویستیبل

ساحل ویستیبل بریتانیا

در بدو ورود به این شهر به‌سمت ساحل کنت حرکت کنید تا نمونه‌هایی از بهترین صدف‌های بریتانیا را ببینید. ویستیبل، در ماه جولای هر سال مجموعه‌ای از غذاهای دریایی را به بهانه برگزاری جشنواره اویستر گرد هم جمع می‌کند می‌توانید از این جشنواره نهایت لذت را ببرید، زیرا این شهر با برگزاری جشن‌ها پابرجا است، اما اگر شما مطمئن نیستید که خودتان بتوانید صدف‌ها را تهیه کنید، می‌توانید به یکی از رستوران‌های محلی مراجعه کرده یا از بازارهای بندر ماهی تازه تهیه کنید.

ویستیبل، انتخاب کاملا درستی است، داشتن مناظر هنری و همچنین اداره میخانه در ساحل شهر که در تعداد کمی از شهرهای انگلستان رونق دارد باعث افتخار و مغرور شدن مردم این شهر می‌شود!

شانکلین

ساحل شانکلین بریتانیا

جزیره‌ای زیبا در بین خرابه‌هایی باقی مانده است که می‌تواند انتخابی درست برای زمانی باشد که شما به فضای جذاب استراحت‌گاه‌های ساحلی علاقه دارید، و شانکلین می‌تواند یکی از انتخاب‌های دوستن‌داشتنی باشد. روستای قدیمی با علایقی عجیب و غریب، اتاق‌هایی با چای ساز‌های خوب و قدیمی و مغازه‌های پر از هدیه که در داخل کلبه‌های سرسبز موجود در خیابان‌ها ساخته شده‌اند. ساحل طولانی و شنی گسترده با جلوه‌ای درخشان از صخره‌های ماسه‌ای سنگ، محل مناسبی برای استراحت و تفریح به وجود آورده است.

تنبی

ساحل تنبی بریتانیا

این شهر از سواحل‌ ولز بوده و از مکانی‌هایی است که دوست دارید هر ساله به آن سفر کنید. تنبی در محاصره دیوارهای سنگی ساخته قرون‌وسطا قرار دارد و شهری تاریخی و دارای مناظر مصنوعی به شمار می‌رود. تنها پارک ملی ساحلی بریتانیا در این شهر واقع شده است، سه ساحل با پرچم آبی درست در برابر دیدگان بازدیدکنندگان وجود دارد. اگر به‌دنبال سواحلی با مناظر زیبا و شیوه زندگی شادتر هستید، شما انتخاب درستی برای آمدن به اینجا داشته‌اید.

کراستر

ساحل کراستر بریتانیا

کراستر، یک روستای کوچک ماهی‌گیری در ساحل باشکوه نابومیبن است، بهترین منبع ماهی دودی است یکی از غذاهای لذیذ بریتانیا ماهی‌های دودی هستند که توسط (افراد منطقه تهیه شده) و مورد توجه خانواده‌های سلطنتی قرار دارد. حتی اگر به غذاهای دریایی علاقه ندارید، کراستر برای شما بسیار جذاب خواهد بود. خط ساحلی ناهموار پناهگاهی برای پرنده‌ها به وجود آورده و خرابه‌های پر از قلعه دونستنبورگ - فقط یک پیاده‌روی کوتاه برای رسیدن به منطقه مورد نظر نیاز است تا دور از روستا است- قطعا ارزش دیدن دارد.

سالکام

ساحل سالکام بریتانیا

سالکام یکی از شیک‌ترین شهرهای ساحلی بریتانیا است که پر از کلبه‌ها و خیابان‌های پرپیچ و زیبا و مغازه‌های بوتیک و کافه است. شهر دین در ناحیه جنوب شهر از زیبایی‌های طبیعی برجسته آن است، همچنین دارای منظره‌های ساحلی چشمگیر، و محیط خیره‌کننده در اطراف خود است. با انتخاب هتل‌های لوکس و B & B، می‌توانید در محیط مجموعه قایقرانی زیبا و زندگی باشکوه این منطقه وقت بگذرانید.

پلکتون

ساحل پلکتون بریتانیا

در خلیج‌های مجزا و دور از بقیه قرار گرفته است، با مناظری هیجان‌انگیز در سراسر لاچ کارون، نامیدن پلکتون به‌عنوان جواهر کوهستان اصلا شگفتی آور نیست. این روستای زیبا در ساحل غربی بلندی‌های اسکاتلند، با کلبه‌های زیبا مشرف به بندرهای کوچک، ممکن است به‌دلیل فرقه کلاسیک وایکر که در آن رواج دارد، دارای روحیه‌ای خشک باشد. اما به هیچ عنوان باعث منزوری کردن بازدیدکنندگان نشده و همیشه استقبالی گرم از آن‌ها خواهند داشت.

ویتبی

ساحل ویتبی بریتانیا

در نگاه اول این شهر ساحلی بیشتر سنتی به نظر می‌آید. البته شما می‌توانید آرایش‌های معمولی (فاخر) مغازه‌های ماهی و چیپس و سواحلی با پرچم‌های آبی پیدا کنید، اما این شهر که در شمال شهر یورکشایر قرار دارد شهرت زیادی به‌خاطر ارتباط با دراکولای برام استوکر پیدا کرده است. این نویسنده در اواخر دهه ۱۸۰۰ به ویتبی آمد و از ویرانه‌های فراموش نشده‌ی کتیبه‌ی گوتیک و کلیساهای موجود شخصیت‌های نمادینی از دراکولا ساخت. با پذیرفتن ترس تجربه دیدار با دراکولا، یافتن یکی از دراکولاهای هدایت شده به اطراف شهر، نهایت لذت را تجربه کنید.

جزیره هریس

جزیره هریس بریتانیا

«هریس»، جزیره‌ای در گوشه شمال غربی هیبریدز بیرونی است، که در حین دور شدن از آن به این جزیره می‌رسید. در این جزیره کوچک، علفزارهای جنگلی، دریاچه‌های آرام، زمین‌های ناهموار و برخی از بهترین سواحلی که (که عملا رها شده‌اند) در انگلستان وجود دارد را می‌توانید ببینید. بزرگ‌ترین جاذبه اینجا، دوری از کشمکش‌های این جهان و صلح و آرامش آن است. هیچ چیزی در طول روز به طبیعت وحشی این جزیره لطمه وارد نمی‌کند و به‌دنبال آن نوشیدن یک نوشیدنی در مقابل آتش‌سوزان تجربه‌ای وصف‌ناپذیر به ارمغان می‌آورد.

لندودنو

ساحل لندودنو بریتانیا

یک مقصد مشهور در شمال ولز با بیش از ۱۵۰ سال قدمت است، لندودنو بزرگ‌ترین تفرج‌گاه ساحلی در بریتانیا است. غار ویکتوریا بیش از دو مایل طول دارد، با مناظری فوق‌العاده در طول ساحل شنی، جدای از دریا - این مکان دارای ایستگاه‌های ارکست است، که در آن گروه‌های موسیقی پرطرفدار محلی برای بازدیدکنندگان به اجرا می‌پردازند.

با وجود جذابیت‌های مدرسه‌های قدیمی، لندودنو دارای هتل‌ها و رستوران‌های بسیار شیک و مد روز است، اما بزرگ‌ترین شگفتی آن، تفریح‌گاه آهکی خیره‌کننده انتهای غار است که هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه