۲۰ هدیه مناسب افرادی که زیاد سفر می‌ کنند

رضا صادقی مقدم
رضا صادقی مقدم جمعه، ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
۲۰ هدیه مناسب افرادی که زیاد سفر می‌ کنند

هدیه‌ی مناسب برای افرادی که همیشه در حال جهانگردی هستند،می‌تواند خاص باشد. با کجارو همراه باشید تا ۲۰ پیشنهاد هیجان‌انگیز و جالب را به شما معرفی کنیم.

سفر همیشه فرهنگ و ابزار خاص خودش را دارد. در سال‌های اخیر تعداد ابزار مفید و جالب سفر بسیار زیادشده‌ است و برای هر بخشی از مسافرت ما، وسیله‌ای ابداع شده که به آسایش ما کمک می‌کند. اگر دوستی دارید که زیاد سفر می‌کند بهتر است به او هدیه‌ای مناسب بدهید تا در زمان مسافرت هم به یاد شما باشد و هم از آن هدیه استفاده‌ای مفید ببرد. در ادامه ۲۰ وسیله‌ی جذاب و کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم که در بازه‌های مختلف قیمت قرار داشته و می‌توانند هدیه‌ای عالی برای دوستان گردشگر شما یا حتی خودتان باشند.

۱. هدفون حذف کننده‌ی صدای بیرونی

تجهیزات سفر

هر فردی پر سفری نیاز به یک هدفون با کیفیت دارد تا در طول پروازهای طولانی به وی کمک کند. هدفون‌هایی که صدای بیرون را حذف می‌کنند مانند هدفون بوز Bose، باعث می‌شوند دیگر صدای انجین هواپیما را نشنوید و در حال لذت بردن از نوای رویایی موتزارت، به خواب عمیقی فرو روید. ضمن اینکه با هدفون می‌توانید به موسیقی یا پادکست‌ های سفر گوش کنید.

هدفن بی‌سیم Bose QuietComfort ۳۵ با داشتن این قابلیت قیمتی حدود ۱ میلیونی دارد. البته گزینه‌های ارزان‌تری نیز در بازار موجود هستند.

۲. چمدان هوشمند

تجهیزات سفر

چمدان Bluesmart One آینده‌ی این صنعت است. این چمدان ترازوی داخلی دارد که با آن اطمینان داشته باشید بار شما در حد مجاز است و همچنین قفل دیجیتالی دارد که با تلفن هوشمندتان کنترل می‌شود. حتی باتری داخلی چمدان باعث می‌شود در فرودگاه به‌دنبال پریز برق برای شارژ تلفن هوشمندتان نگردید. قیمت: حدود ۱ میلیون تومان

۳. تگ شخصی چمدان

تجهیزات سفر

تگ‌های شخصی چمدان بسیار شیک هستند و به شما کمک می‌کنند راحت‌تر وسایل خود را پیدا کنید.

۴. پاوربانک

تجهیزات سفر

هیچ‌ چیز بدتر از تمام شدن باتری تلفن هوشمند وسط سفر نیست خصوصا اگر زمانی که به‌دنبال پریز برق می‌شد، با یک پریز خراب یا کابل شارژر پاره‌ شده روبه‌رو شوید. پاوربانک‌ها ایمجا به کمک شما می‌آیند. برای مثال پاوربانک انکر (Anker) می‌تواند ۷ بار آیفون شما را شارژ کند اما خودش وزنی کمتر از نیم کیلو دارد. به‌دلیل وجود ۲ درگاه USB در بیشتر پاوربانک‌ها، حتی می‌توانید آن را مشترکا با هم‌سفرتان استفاده کنید. پاور بانک انکر حدود ۱۹۰ هزار تومان قیمت دارد اما مدل‌های دیگر را با قیمت‌های پایین‌تر می‌توانید تهیه کنید.

۵. تبلت

تجهیزات سفر

تبلت‌ها همچنان بهترین گزینه برای سرگرمی حین پرواز یا سفر جاده‌ای هستند. می‌توانید سریال یا فیلم‌های موردعلاقه‌ی خود را روی حافظه‌ی تبلت ریخته و در زمان آزاد سفر که حوصله‌ی شما سر می‌رود، آن‌ها را تماشا کنید.

قیمت تبلت‌های با کیفیت بین ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان است.

۶. صفحه‌کلید بلوتوث

تجهیزات سفر

این هدیه به درد همه نمی‌خورد اما اگر حین پرواز زیاد کار می‌کنید و دلتان نمی‌خواهد لپ‌تاپ را بیرون بیاورید، این صفحه‌کلید را به تبلت وصل کرده و به‌راحتی از آن استفاده کنید. این وسیله بین ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومان قیمت دارد.

۷. بالشت سفری

تجهیزات سفر

بالشت سفری به شما کمک می‌کند روی صندلی هواپیما، قطار یا اتوبوس راحت‌تر بخوابید. با استفاده از این نوع بالشت سر شما ثابت می‌ماند، لرزش وسیله‌ی نقلیه خنثی شده و البته از درد گرفتن گردنتان جلوگیری می‌شود. برخی از مدل‌ها بادی هستند و برخی از آن‌ها با داشتن هواکش گردن شما را در وضعیت خنک‌تری نگه می‌دارند.

۸. ست چمدان

تجهیزات سفر

اگر مسافر شما همیشه درگیر انتخاب چمدان مناسب هر سفرش است، یک ست چندتایی چمدان بسیار به دردش خواهد خورد.

۹. کیف‌های مکعبی بسته‌بندی

تجهیزات سفر

این کیف‌های مکعب‌مانند به مسافر شما کمک می‌کنند که وسایلش را همیشه مرتب و تمیز در چمدانش جای دهد.

۱۰. لباس راحت

تجهیزات سفر

راحتی همیشه اولویت اول سفر‌های طولانی است. می‌توانید به مسافرتان یک لباس راحت مثل سویی‌شرت‌ کلاه‌دار بدهید تا در طول مسیر راحت باشد.

۱۱. شلوار راحتی مناسب بیرون

تجهیزات سفر

شلوار‌های راحتی به شما در طول سفر کمک زیادی می‌کنند. فقط مراقب باشید نوع و مدل شلوار مغایر عرف و شخصیت جامعه نبوده و البته برای آب و هوای مقصد و طول مسیر مناسب باشد.

۱۲. گیره‌ی وسایل سفر

تجهیزات سفر

با کمک گیره‌های Airhook، می‌توانید تبلت و البته لیوانتان را به صندلی جلویتان در هواپیما، اتوبوس یا قطار وصل کرده در از سرگرمی‌های خودتان لذت ببرید.

۱۳. ماسک خواب

تجهیزات سفر

به دوستتان یک خواب راحت در سفر هدیه دهید!

۱۴. کرم محافظ صورت

تجهیزات سفر

یک کرم محافظ صورت یا یک شاداب کننده‌ی پوست می‌تواند به مسافر شما کمک کند پوستی زیبا داشته و خستگی سفر را از چهره‌ی خود پاک کند.

۱۵. آداپتور سفری

تجهیزات سفر

اگر به‌صورت مداوم سفر‌های بین‌المللی دارید، داشتن یک آداپتور برق سفری خیلی عاقلانه است. بدون آداپتور هیچ‌کدام از وسایلتان در کشوری که سیستم برق متفاوتی دارد کار نخواهند کرد. برای مثال آداپتور سفری لوپ (Loop) به شما کمک می‌کند هرجای جهان که باشید وسیله‌ برقی خود را به سیستم برق مقصد متصل کنید.

۱۶. کیف فن‌آوری

تجهیزات سفر

در سفر نظم ابزار الکترونیکی اهمیت زیادی دارد پس با انتخاب کیف لپتاپ یا تبلت مناسب، همه وسایل هوشمند خود را سرجای خود نگه دارید.

۱۷. یک کتاب خوب

تجهیزات سفر

کتاب‌های سفر خوب می‌توانند هدیه‌ی مناسبی برای یک دوست همیشه در سفر باشند. خصوصا کتاب‌های اطلس سفر که درباره‌ی نقاط مختلف جهان اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهند.

۱۸. سشوار تاشو

تجهیزات سفر

همه ما دوست داریم موهایی زیبا و مرتب در مواجهه با همکاران بین‌المللی و مردم خوش‌تیپ طول سفر داشته باشیم! سعی کنید سشوار سفری خود را کوچک و سبک انتخاب کنید.

۱۹. اتوی مسافرتی

تجهیزات سفر

اتوی مسافرتی به شما کمک می‌کند همیشه منظم و شیک باشید حتی پس از تجربه‌ی یک پرواز طولانی وسخت. این نوع اتو به‌خاطر ابعاد کوچکش خیلی راحت در کیف شما جای می‌گیرد و با داشتنش در تمام قراهای ملاقات شیک‌پوش و تاثیر‌گذار خواهید ماند.

۲۰. کیف دستی راحت و شیک

تجهیزات سفر

کیف‌های دستی سبک اما شیک مناسب سفر‌های روزانه‌ درون‌شهری یا سفرهای کوچک چندروزه هستند.

این هم از ۲۰ گزینه برای انتخاب هدیه‌ی بعدی شما. شما کجارو‌یی‌های عزیز کدام گزینه را برای هدیه دادن یا هدیه گرفتن می‌پسندید؟

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه