هتل های باکو

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های باکو

باکو، پایتخت آذربایجان، شهری مشرف به دریای خزر با معماری‌های جذابی همچون برج‌های شعله و مرکز حیدر علی اف است. این شهر پس از رونق قیمت نفت در دهه ۲۰۰۰، شاهد افتتاح هتل‌های لوکس و چندین هتل زنجیره‌ای مانند هتل مجلل ماریوت و فور سیزن بود. بنابراین، اگر به‌دنبال سفری لوکس هستید، گزینه‌های متعددی از بهترین هتل‌ها و استراحتگاه‌های درجه یک و شیک را پیش رو دارید که بسته به بودجه و سلیقه خود می‌توانید دست به انتخاب بزنید. در این مقاله ۱۰ هتل برتر باکو را به شما معرفی می‌کنیم، تا هتل موردنظر خود را با اطلاعات کافی رزرو کنید.

با بهترین هتل های باکو آشنا شوید:

هتل فور سیزن

ساختمان سفید و چند طبقه هتل فور سیزن باکو

منبع عکس: سایت booking.com

مسافرانی که به‌دنبال تجمل و آرامش هستند، می‌توانند در «هتل فور سیزن باکو» (Four Seasons Hotel Baku) از مهمان‌نوازی آذری لذت ببرند. این هتل درست بین دیوارهای سنگی قلعه دختر و برج‌های شعله باکو واقع شده است. از آنجا که مرکز خرید پارک بلوار، مرکز خرید پورت باکو و موزه هنر جمهوری آذربایجان در نزدیکی هتل فور سیزن قرار دارند، دسترسی به آن‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.

اتاق‌های این هتل پنج ستاره دارای بالکن خصوصی است و چشم‌اندازی عالی از دریای خزر را پیش روی شما می‌گذارد. ۱۷۱ اتاق هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با برنامه‌های ماهواره‌ای، دسترسی رایگان به اینترنت، حمام با وان و دوش، گاوصندوق و میز تحریر هستند.

اتاق نشیمن بزرگی با مبلمان سفید و پنجره های نورگیر

منبع عکس: سایت کالچر تریپ

هنگام اقامت در این هتل می‌توانید غذاهای ایتالیایی لذیذی را با چشم‌اندازی زیبا از تراس رستوران زعفران نوش جان کنید. بعد از یک روز گشت‌وگذار در شهر نیز با طیف وسیعی از درمان‌های زیبایی نظیر ماساژ و حمام سنتی، به رفع خستگی بپردازید. علاوه بر این، می‌توانید در استخر سرپوشیده شنا کرده یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنید.

هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون

ورودی هتلی مجلل با چندین خودروی لوکس در مقابلش

منبع عکس: سایت کالچر تریپ

«هتل جی‌دبلیو ماریوت آبشرون» (JW Marriott Absheron Baku Hotel) یکی بهترین هتل‌های باکو است که در مرکز شهر واقع شده است و انتخاب خوبی برای مسافرت‌های تجاری و تفریحی به حساب می‌آید. با اقامت در این هتل می‌توانید با صرف زمان کمی به مرکز خرید پورت باکو، میدان فواره، کاخ شروان‌ شاهان و باغ گیاه شناسی مرکزی بروید که همگی در نزدیکی هتل هستند.

تخت دو نفره و مبلمان در اتاق هتل با چشم انداز شهر

منبع عکس: سایت کالچر تریپ

این هتل دارای ۲۳۷ اتاق است که اتاق‌های آن چشم‌اندازی رو به دریای خزر یا خط افق شهر را پیشکش مهمانان می‌کنند. این اتاق‌ها مجهز به تلویزیون ال‌ای‌دی، برنامه‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی با وان و دوش جداگانه و... هستند. در هتل مذکور، پنج رستوران و کافه وجود دارد و در نتیجه بدون اینکه نیازی به ترک هتل باشد، می‌توانید از طعم غذاهای دریایی تازه و برش‌های خوب استیک لذت ببرید.

اسپای مجلل با ماساژ و درمان‌های صورت و بدن، سالن بدن‌سازی و استخر سرپوشیده، اینترنت بی‌سیم، خدمات کانسیرج و غیره از دیگر امکانات هتل محسوب می‌شوند.

هتل فیرمونت باکو

استخری بزرگ در کنار ساختمان شیشه ای مرتفع

عکاس: ناشناس

باکو به‌خاطر داشتن معماری‌های عجیب‌وغریب شناخته می‌شود، اما هیچ ساختمانی در افق وسیع شهر به‌اندازه برج‌های شعله جذاب و دیدنی نیست. این برج‌ها طوری طراحی شده‌اند که حس عظمت در سرزمین آتش، نفت و گاز را در ذهن‌ها تداعی کند.

اگر یک اتاق گلد کینگ یا سوئیت گلد در هتل «فیرمونت باکو» (Fairmont Baku) رزرو کنید، می‌توانید اقامت لوکسی را در یکی از این برج‌های شعله‌ور تجربه کنید و از چشم‌انداز دریای خزر و شهر باکو لذت ببرید. ۳۱۸ اتاق این هتل پنج ستاره مجهز به دکوراسیون مدرن، یخچال، پنجره‌های پانوراما، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، برنامه‌های ماهواره‌ای، حمام مرمرین با دیوار شیشه‌ای و ترکیب دوش و وان، گاوصندوق و میز تحریر هستند.

مبلمان سفید و قرمز در اتاق هتلی با چشم انداز دریا

منبع عکس: سایت booking.com

برای دریافت ماساژ، درمان‌های ویژه بدن و صورت حتما سری به اسپای هتل بزنید تا لذت حضورتان در این محل دوچندان شود. امکانات تفریحی هتل نظیر باشگاه سلامتی، استخر سرپوشیده و وان اسپا نیز گزینه دیگر پیش روی شما است. پس از تفریح می‌توانید به رستوران «Le Bistro» بروید و از غذاهای محلی و بین‌المللی نوش جان کنید. مجموعه‌ای از دسرها، سالادها، ساندویچ‌‌ها و سوشی‌ها نیز در «کافه بالکن» (Balcon Cafe) ارائه می‌شود.

هتل اکسلسیر باکو

نمای ورودی ساختمان هتل اکسلسیر باکو

عکاس: ناشناس

«هتل اکسلسیر باکو» (Excelsior Hotel Baku) در مرکز شهر باکو و در فاصله کمی از ایستگاه قطار و مرکز حیدر علی اف قرار دارد و از همین رو، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافران تجاری به حساب می‌آید.

هتل اکسلسیر مجهز به استخر روباز، اسپا، مرکز تناسب اندام، باشگاه سلامتی و زمین تنیس است

اتاق‌های این هتل پنج ستاره در انواع سبک‌های مدرن و کلاسیک طراحی شده‌اند و با اقامت در یکی از ۶۱ اتاق آن می‌توانید از وان اسپا، تلویزیون ال‌سی‌دی، اینترنت رایگان، برنامه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز تحریر و تماس محلی رایگان بهره‌مند شوید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به اسپای آن با خدمات کامل اشاره کرد؛ جایی که امکان استفاده از ماساژ و درمان بدن و صورت برایتان وجود دارد. ضمن اینکه شنا در استخر روباز و لذت از نوشیدنی‌های سرد و کباب آذری، مرکز تناسب اندام، باشگاه سلامتی و زمین تنیس در فضای باز، خستگی سفر و گشت‌وگذار در شهر را از تن شما می‌زداید.

تخت دونفره با تم کرم رنگ در اتاق هتل

منبع عکس: سایت booking.com

در رستوران شیک «Belvedere Fish & Steak»، از صبحانه بوفه و غذاهای بین‌المللی و بهترین بشقاب‌های ماهی شهر لذت ببرید. در صورتی که اهل شیرینی و چای هستید، کافه «L’Patisserie» را از دست ندهید!

هتل هیلتون باکو

ساختمان شیشه ای و مرتفع هتل هیلتون باکو

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل هیلتون باکو» (Hilton Baku) در کنار ساحل و در نزدیکی شهر قدیمی باکو قرار دارد که مزیت بزرگی برای مهمانان محسوب می‌شود. هتل پنج ستاره هیلتون، ۳۰۹ اتاق مهمان و ۳۵ سوئیت دارد و علاوه بر چشم‌انداز زیبایی که از سطح شهر و دریای خزر پیش روی شما می‌گذارند، دارای تهویه مطبوع، امکانات نوشیدنی گرم، تلویزیون صفحه تخت، تخت‌خواب‌های بزرگ و... هستند. همچنین کارکنان هتل با رفتار صمیمانه خود به هرگونه سوال یا درخواست شما پاسخ می‌دهند و اقامتی به‌یادماندنی را برایتان رقم می‌زنند.

تخت دو نفره و مبلمان و میز تحریر با چشم انداز شهر

منبع عکس: سایت booking.com

رستوران گردان روف‌تاپ، استخر، باشگاه بدن‌سازی، سونا، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در فضای عمومی، کافی‌نت، ترانسفر به فرودگاه حیدر علی اف و غیره از دیگر امکاناتی هستند که در طول اقامت خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. رستوران اسکای گریل با انواع غذاهای دریایی، استیک و اروپایی نیز انتخاب خوبی برای سخت‌پسندان است تا دلی از عزا درآورند.

هتل پرومناد باکو

ورودی هتل پرومناد باکو

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل پرومناد باکو» (Promenade Hotel Baku) در مرکز شهر و در فاصله ۳۰۰ متری از قلعه دختر و ۹۰۰ متری از میدان فواره قرار دارد؛ همچنین جاذبه‌هایی از قبیل کاخ شروان‌ شاهان، موزه فرش آذربایجان، پارک آپلند و برج‌های شعله نیز در نزدیکی هتل هستند که در مدت‌زمان کمی می‌توانید به آن‌ها برسید.

اتاق‌های هتل شامل ۱۵ اتاق استاندارد، ۶ اتاق سوپریور، ۱۴ اتاق دلوکس، ۶ سوئیت اگزکیوتیو و یک سوئیت پرومناد می‌شود. همه ۴۲ اتاق هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و قهوه‌ساز، دوش، سشوار، میز تحریر و اطفای حریق هستند و از برخی از سوئیت‌ها امکان تماشای چشم‌انداز شهر وجود دارد.

تخت دو نفره و مبلمان خاکستری در اتاق بزرگ هتل

منبع عکس: سایت booking.com

امکانات این هتل پنج ستاره شامل اینترنت رایگان، خدمات کانسیرج، ترانسفر فرودگاهی، خدمات جشن سالگرد ازدواج و تولد و اتاق‌های خانوادگی می‌شود. در اینجا می‌توانید یک وعده صبحانه قاره‌ای میل کنید و برای ناهار و شام از منوی غذاهای بین‌المللی دست به انتخاب بزنید. در کافه هتل نیز چای و قهوه سرو می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد.

هتل بیلگاه بیچ

دورنمای ساختمان هتل در میان درختان سرسبز

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل بیلگاه بیچ» (Bilgah Beach Hotel) با ارائه ساحل خصوصی، استخرهای سرپوشیده و روباز و مرکز اسپا، گزینه‌ای عالی برای اقامت در باکو به حساب می‌آید. این هتل پنج ستاره که در ساحل دریای خزر واقع شده است، با اتاق‌های شیک و فضای داخلی با رنگ گرم و کف مفروش، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. فاصله هتل تا مرکز شهر، ۳۵ کیلومتر و تا فرودگاه حید علی اف، ۱۱ کیلومتر است.

هتل بیلگاه بیچ دارای ساحل خصوصی، استخرهای سرپوشیده و روباز و مرکز اسپا است

در ساختمان ۱۸ طبقه هتل، ۱۷۶ اتاق وجود دارد که تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام خصوصی در آن‌ها در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه برخی اتاق‌ها، بالکنی با چشم‌انداز دریا دارند که لذت اقامت را مضاعف می‌کنند. سوئیت اگزکیوتیو با نمای رو به دریا، سوئیت جونیور با نمای رو به دریا، سوئیت دوخوابه، سوئیت دلوکس و... از جمله اتاق‌های هتل محسوب می‌شوند.

اتاق یک خوابه با مبلمان کرم رو به دریا

منبع عکس: سایت booking.com

وجود چهار رستوران در هتل به شما امکان می‌دهد تا از غذاهای اروپایی و آذربایجانی نهایت لذت را ببرید. همچنین می‌توانید در «کافه پارک واتر» (Water Park Cafe) خود را به یک نوشیدنی مهمان کنید. مرکز تناسب اندام، اتاق مدیتیشن، حمام ترکی با استخر پلانج (استخر کوچک برای استراحت نه شنا)، پارک آبی کودکان با سرسره‌های مختلف، زمین تنیس و بسکتبال و زمین مینی فوتبال، سایر بخش‌های هتل بیلگاه بیچ را تشکیل می‌دهند.

هتل شیروانشاه

ساختمان هتل شروانشاه باکو

منبع عکس: سایت httprumahotels.az

«هتل شیروانشاه» (Shirvanshah Hotel) از جمله هتل‌های پنج ستاره باکو است که در نزدیکی کاخ شروان شاهان، قلعه دختر و پارک آپلند قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف نیز در ۲۲ کیلومتری هتل واقع شده است.

در این هتل امکاناتی همچون رستوران، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، استخر سرپوشیده، باغ، پارک آبی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان در سراسر هتل و... به چشم می‌خورد. خدمات اسپا و ماساژ نیز در این هتل ارائه می‌شود که گزینه خوبی برای رفع خستگی به حساب می‌آید. صبحانه‌های رایگان هتل را از دست ندهید؛ به‌خصوص که می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریا را به نظاره بنشینید.

تخت خواب دو نفره با تم کرم و آشپزخانه در اتاق هتل

منبع عکس: سایت httpsluxuryhotel.world 

۳۶ اتاق مهمان در هتل وجود دارد که شامل اتاق دبل استاندارد، سینگل استاندارد، سوئیت خانواده، سوئیت جونیور و سوئیت پرزیدنشال می‌شود. در هریک از اتاق‌ها، کمد لباس، میز کار، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی مهیا است.

یکی از مزیت‌های هتل شیروانشاه را می‌توان کارکنان حرفه‌ای آن دانست که به چند زبان از جمله انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند.

هتل حیات ریجنسی باکو

استخر بزرگی در کنار ساختمان سفید چند طبقه هتل

منبع عکس: سایت تریپ ادوایزر

«هتل حیات ریجنسی باکو» (Hyatt Regency Baku) در قسمت تاریخی باکو و در نزدیکی مناطق تجاری شهر واقع شده است و از همین رو، منطقه قدیمی شهر فقط پنج دقیقه با آن فاصله دارد و به‌راحتی به مناطق تفریحی و خرید منحصربه‌فرد خیابان نفتچیلار و خیابان نظامی دسترسی خواهید داشت. همچنین از هتل تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف با خودرو حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

۱۵۹ اتاق مجلل در هتل وجود دارد که نمای استخر، باغ یا شهر را پیشکش شما می‌کنند. اتاق‌های شیک هتل دارای فضای داخلی به سبک کلاسیک و دکوراسیونی با رنگ گرم هستند و در همه آن‌ها تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. اتاق‌های هتل شامل سوئیت کینگ، سوئیت اگزکیوتیو، سوئیت پرزیدنشال، اتاق یک تخته، دوتخته، یک تخته و دو تخته با چشم‌انداز بیرون و یک تخته و دو تخته با دسترسی به کلوپ می‌شود.

تخت دونفره و میز تحریر در اتاق هتلی مشرف به چشم انداز شهر

منبع عکس: سایت hyatt.com

در رستوران درجه یک «مزو» (Mezzo) می‌توانید از غذاهای اروپایی و آذربایجانی میل کرده و در صورت تمایل از تراس تابستانی آن استفاده کنید. وجود «لابی لانج» (Lobby Lounge) و همین طور کافه «آرمایتی» (Armaiti) به شما امکان می‌دهند تا علاوه بر صرف نوشیدنی، قدری استراحت کنید.

باشگاه اسپا آرماتی و مرکز اسپا آرمایتی با داشتن اتاق‌های سونا و سه سوئیت بزرگ اسپا، طیف گسترده‌ای از درمان‌های بدن و زیبایی را به مهمانان ارائه می‌دهند. در صورتی که اهل ورزش هستید، مرکز تناسب اندام، تنیس روی چمن، تنیس روی میز یا اسکواش را امتحان کنید. هنگام اقامت در این هتل پنج ستاره می‌توانید از استخرهای سرپوشیده و روباز با وان آب گرم و اینترنت رایگان بهره‌منده شوید.

هتل لندمارک باکو

ساختمان بلند و چند طبقه هتل در شب

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل لندمارک باکو» (The Landmark Hotel Baku) در قلب شهر و در محدوده دو کیلومتری کاخ حیدر علی اف و میدان فواره قرار دارد. منطقه قدیمی شهر که کاخ شروان شاهان را در خود جای داده است، به‌اندازه ۱۰ دقیقه رانندگی با هتل فاصله دارد.

این هتل، چهار طبقه از طبقات فوقانی برج لندمارک سه را به خود اختصاص داده و دارای ۴۹ اتاق مهمان لوکس، ۱۲ سوئیت جونیور، هفت استودیو آپارتمان و هشت آپارتمان لوکس دو خوابه است. اتاق‌های بزرگ با پنجره‌های کف تا سقف به شما امکان می‌دهد تا از نور طبیعی فراوان و چشم‌اندازهای دیدنی باکو در شب بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها دارای دکوراسیونی با رنگ‌های گرم، آثاری از هنرمندان آذری، اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش دی‌وی‌دی، گاوصندوق الکترونیکی، حمام بزرگ با توالتی به سبک ژاپنی، دوش بارانی و وان عمیق هستند.

تخت خواب دو نفره با مبلمان و میز و کمد در اتاق هتل

منبع عکس: سایت booking.com

هتل لندمارک دارای ۹ رستوران است که انواع غذاهای لذیذ را ارائه می‌کند و اگر می‌خواهید هنگام صرف غذا، از چشم‌انداز خیره‌کننده دریای خزر لذت ببرید، رستورانی را انتخاب کنید که تراس بزرگی در فضای باز دارد.

باشگاه سلامت هتل که در طبقات ۹ و ۱۰ و رو به دریای خزر قرار دارد، دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات از جمله تردمیل، دستگاه پله‌نوردی، استپر و... است. استخر هتل به طول ۲۸ متر با نمای پانوراما از شهر و غروب‌های دیدنی را از دست ندهید که در دمای ۲۷ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد نگهداری می‌شود و سونا و اتاق بخار دارد. کلاس‌های ایروبیک، یوگا و رقص نیز در «Group Class Studio» برپا می‌شود که امکان آموزش تک نفره با هزینه اضافی وجود دارد.

پرسش‌های متداول

عجیب‌ترین هتل باکو از نظر معماری چه نام دارد؟

برج‌های شعله

کدام هتل باکو بهترین گزینه برای مسافران تجاری است؟

هتل اکسلسیر باکو

نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه باکو کجاست؟

هتل حیات ریجنسی باکو

هتل شیروانشاه در جوار کدام‌یک از جاهای دیدنی باکو قرار دارد؟

کاخ شروان شاهان، قلعه دختر و پارک آپلند

نویسنده: صدیقه شجاعی