بلیطش با ما سفرش با شما

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
بلیطش با ما سفرش با شما

برای سفر ارزان‌تر و بهینه‌تر به وب‌سایت خرید آنلاین هواپیمای تراولچی سر بزنید. 

امروزه بیشتر مسافران به‌دنبال راهی برای سفر ارزان و کامل اختصاصی، طبق نیازهایشان هستند. دیگر کمتر کسی از پکیج‌های تور خصوصا برای سفرهای داخلی استفاده می‌کند  و برای سفرهای خود از بین صدها سایت و اپلیکیشن مربوط به سفر، بلیط و محل اقامت خود را جست‌و‌جو کرده  و البته با صرف زمان زیادی که صرف پیدا کردن ارزان ترین و بهترین بلیط هواپیما و اقامت می‌کنند.

وب‌سایت و اپلیکیشن تراولچی با دسترسی به همه ایرلاین‌های داخلی و با پایین‌ترین  قیمت بلیط‌های سیستمی و چارتری، این امکان را فراهم کرده تا به‌جای جست‌و‌جو در سایت‌های مختلف فروش بلیط، در کمترین زمان ممکن و با یک جست‌و‌جوی ساده و سریع در وب‌سایت یا اپلیکیشن خرید بلیط آنلاین تراولچی، ارزان‌ترین بلیط هواپیمای موجود به مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

اپلیکیشن های اندروید و ios تراولچی را هم می‌توانید از طریق وب‌سایت تراولچی و اپ‌استورها نصب کنید و به‌راحتی در هر زمان و هر کجا یک دستیار شخصی پرواز داشته باشید که به شما نزدیک‌ترین و ارازن‌ترین پروازها را پیشنهاد می‌دهد.

اگر تابه‌حال از وب‌سایت خرید آنلاین بلیط هواپیمای تراولچی استفاده نکردید، می‌توانید در جشنوارهبلیطش با ما، سفرش با شما " شرکت کنید و تنها با ثبت نام در سایت تراولچی شانس خود را برای قرعه کشی بلیط رفت و برگشت رایگان هواپیما به مقصد دلخواه امتحان کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه