مراکز خرید سوچی، روسیه؛ از مورمال تا نووی وک

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
مراکز خرید سوچی، روسیه؛ از مورمال تا نووی وک

خرید در سوچی، یکی از شهرهای گردشگری روسیه، در کنار بازدید از دیگر جاذبه‌های شهر، گردشگران را با دنیای سنتی و مدرن این مردم آشنا می‌کند. برای آشنایی با مراکز خرید سوچی با کجارو همراه باشید.

سوچی به عنوان یکی از شهرهای توریستی روسیه میزبان تابستانه و زمستانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. خرید کردن در این شهر حتی اگر هدف گردشگران نباشد اما یکی از سرگرمی‌ها به شمار می‌رود. خرید در سوچی معمولا در مرکز شهر انجام می‌گیرد چراکه بیشتر مراکز خرید اصلی در این بخش از شهر قرار گرفته اند. در مراکز خرید بزرگ می‌توانید مغازه‌ها و برندهای داخلی، خارجی و محلی را تهیه کنید. علاوه بر این مراکز خرید بزرگ، مغازه‌های سوغاتی، دیگر فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که غذاها و خوراکی‌های محلی می‌فروشند نیز وجود دارند.

مورمال (Moremall)

مورمال

مرکز خرید ۴ طبقه مورمال که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین مراکز خرید در سوچی است. این مجموعه به مساحت ۱۶۹۰۰۰ مترمربع شامل مغازه‌های با برندهای داخلی و خارجی گوناگون با قیمت‌های متوسط است. در این مرکز خرید می‌توانید پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، وسایل ورزشی، وسایل خانگی، هدیه و سوغات، عطر و ادکلن، طلا و بدلیجات و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنید. همچنین این مجموعه دارای یک هایپرمارکت، چندین رستوران، فست فود (KFC) و کافه، یک فود کورت بزرگ با منوهای مختلف و یک سینمای بزرگ است.

مورمال

بیش از ۱۰۰ برند پوشاک از جمله برشکا، بی جی ان (BGN)، سی کی جینز(CK Jeans)، کترینا لمان، لویر،بیفری (Befree)، لاکاست (Lacost)، منگو (Mango)، کالینز (COLIN’S)، برند کفش مانند Askent، Calzedonia، Etam Lingerie، INCANTO، Intimissimi، برند وسایل ورزشی چون  Adidas،  BOSCO،  Nike،  Puma، Quiksilver، Reebok VITAWIN،  Vyshaya Ligaدر این مرکز خرید وجود دارند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید مومال روی نقشه

بیشتر بخوانید:

ماندارین (Mandarin)

ماندارین

مجموعه تجاری تفریحی ماندارین یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید با خصوصیات منحصربه‌فرد خود است. بسیاری از افراد صرفا برای گذران اوقاتی خوش در کنار خانواده یا دوستان به این مرکز خرید می‌روند. در این مرکز خرید انواع کالاها مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم ورزشی و غیره با برندهای مختلف داخلی و خارجی وجود دارد. وجود چندین رستوران و کافه در کنار سرگرمی‌ها و مغازه‌ها این مکان را به مجموعه‌ای کامل تبدیل کرده است.

برخی امکانات مجموعه شامل یک نمایشگر پلاسمای بزرگ، موسیقی، تجربه‌های مختلف و امن برای کودکان، و حضور فیزیوتراپ‌ در تمام ساعات روز برای مشاوره و ماساژ است.

ساعت کار: ۲۴ ساعت شبانه روز.

موقعیت مرکز خرید ماندارین روی نقشه

سیتی پلازا مال (City Plaza Mall)

سیتی پلازا

مرکز خرید سه طبقه سیتی پلازا یکی از مراکز خرید مدرن، و مکانی برای خرید و تفریح است. این مکان مجموعه‌ای از پوشاک کودکان و بزرگسالان، کفش، کالاهای چرمی مانند کیف، لوازم خانگی، جواهرات، عینک، لوازم جانبی،  سوغات، لوازم آرایشی، عطر و غیره با برندهای داخلی و خارجی معتبر است.

سیتی پلازا

همچنین چندین رستوران، کافه و فود کورت با منوهای مختلف، غذاهای خوشمزه و فضای دلپذیر خستگی مشتریان را برطرف می‌کنند. این مرکز خرید به فکر عاشقان فیلم و سینما هم بوده و بهترین سالن سینما و تئاتر را در اختیار آن‌ها قرار داده است. همچنین خانواده‌هایی که با کودکان خود به این مجموعه می‌آیند می‌توانند در صورت تمایل آن‌ها را به مرکز بازی بردده و به دست مربیان و پرستاران بسپارند.

از دیگر امکانات سیتی مال وجود سالن آرایشی،  پارکینگ با ظرفیت ۸۰۰ اتومبیل، سرویس‌های بانکی، کمک‌های پزشکی، و آژانس هواپیمایی است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت پلازا سیتی روی نقشه

بازار ادلر (Adler Market)

بازار ادلر

بازار ادلر

بازار ادلر یک بازار سنتی و قدیمی است که در آن می‌توان برخی کالاهای سنتی، ماهی، گوشت، سبزیجات و نان تازه، آجیل و گل را تهیه کرد و طعم انواع غذاها و شیرینی‌های محلی و اصیل را تجربه کرد. این بازار طرفداران داخلی و خارجی بسیاری دارد.

موقعیت بازار ادلر روی نقشه

کارگاه هنری شیشه (Art Glass Studio)

کارگاه هنری شیشه

در سال ۲۰۰۷ برای اولین بار در روسیه، کارگاه شیشه چک (جمهوری چک) افتتاح شد. چندین هفته متخصصان اهل چک در این کارگاه مشغول نصب وسایل و کار بودند.

کارگاه هنری شیشه

امروزه در این کارگاه محصولات زیادی چون بشقاب، لیوان، گلدان، جا شمعی، زیر سیگاری، مجسمه‌هایی از حیوانات، سبزیجات، میوه، انواع وسایل تزئینی، درها یا وسایل خانه و آشپزخانه از شیشه تولید و عرضه می‌شود که به دلیل دست‌ساز بودن و کیفیت بالا، دارای قیمت بالایی نیز هستند.

کارگاه هنری شیشه

کارگاه هنری شیشه

قسمت خرید آنلاین کارگاه ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت‌رسانی است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر.

موقعیت گالری شیشه روی نقشه

مرکز خرید گورکی گوردون (Gorky Gordon Mall)

گورکی گوردون

مرکز خرید ۵ طبقه گورکی گوردون یکی از بهترین مراکز خرید و سرگرمی در سوچی است که دارای بیش از ۳۵ برند، رستوران‌ها و مراکز تفریحی است. افراد می‌توانند انواع پوشاک مخصوص آقایان، بانوان و کودکان، وسایل آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، وسایل الکترونیکی، لوازم ورزشی، سوغاتی، طلا و جواهرات، کتاب و وسایل موسیقی، و اسباب بازی را از این مجموعه تهیه کنند. همچنین یک سوپرمارکت، داروخانه و بانک نیز در این مرکز خرید وجود دارند.

از امکانات گورکی گوردون می‌توان به پارک آبی، سالن بولینگ، سینما، مراکز سرگرمی، چندین رستوران، کافه و فود کورت اشاره کرد.

باید یادآور شد همه چیز در این مرکز خرید گران است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت تقریبی گورکی گوردون روی نقشه

مدوی ری (Medovy Rai)

مدوی ری

مغازه مدوی ری با تولید عسل کوهی، موم، چای و گیاهان دارویی مشتریان بسیاری دارد. این مغازه یکی از بهترین تولیدکنندگان عسل طبیعی است.

موقعیت مغازه مدوی ری روی نقشه

نووی وک (Novy Vek)

مرکز خرید سه طبقه  نووی وک دارای بیش از ۱۰۰ مغازه پوشاک، کیف، کفش، بدلیجات، کالاهای چرمی، لوازم آرایشی، عینک، هدیه و سوغات، لوازم ورزشی، تلفن همراه، لوازم خانگی، ساعت، جواهرات، رستوران و کافه است. از امکانات این مجموعه پارکینگ با گنجایش ۳۰۰ اتومبیل، دستگاه خودپرداز، چند بانک، سوپرمارکت و سینما هستند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید نووی وک روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع tripadvisor

دیدگاه