بهترین هتل‌ های ارزان باکو (قسمت اول)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی جمعه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
بهترین هتل‌ های ارزان باکو (قسمت اول)

باکو پایتخت کشور آذربایجان است که در ساحل غربی دریای خزر قرار دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌ها و اقامتگا‌ه‌های ارزان قیمت در شهر باکو بپردازیم و امکانات آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و بزرگترین بندر این کشور است و از جمله مناطق نفت خیز جهان است. در سال ۲۰۰۰ بافت قدیمی باکو در کنار سرای شروانشاهان و همچنین قلعه دختر به‌عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیدند. از آنجا که پیوند تاریخی بسیاری بین ایران و آذربایجان وجود دارد، ایرانیان با سفر به این شهر احساس غریبی نخواهند کرد چون هنوز در گوشه و کنار آن آثاری از فرهنگ ایرانی یافت می‌شود. در این بخش از معرفی هتل‌ها، هتل های باکو را معرفی می‌کنیم که ارزان‌تر هستند و قیمت مناسب‌تری دارند و همچنین به معرفی امکانات و خدماتی که هر هتل برای مسافران خود قرار می‌دهد می‌پردازیم.

اگر برای سفر به باکو برنامه‌ریزی می‌کنید، برای انتخاب ????? ?????? ????، می‌توانید به کمک کجارو تورهای آژانس‌های همکار را مشاهده و قیمت آن‌ها را مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

??? ???? ?????

هتل تراس (Terrace Hotel)

Terrace Hotel- هتل های ارزان باکو

این هتل با مرکز فرهنگی حیدر علی اف ۹۰۰ متر فاصله دارد و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، در فاصله یک کیلومتری آن قرار دارد. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مناسب هستند و در همه اتاق‌ها تلویزیون وجود دارد.

Terrace Hotel- هتل های ارزان باکو

یکی از ویژگی‌های برجسته اتاق‌های این هتل داشتن تراس یا بالکن است. لوازم بهداشتی نظیر سشوار و دمپایی‌های اختصاصی در این هتل یافت می‌شود. این هتل دارای دوچرخه یا ماشین کرایه‌ای نیز است.

فاصله این هتل با مرکز باله و تئاتر آذربایجان ۲.۴ کیلومتر است و همچنین ۱۵ دقیقه از این هتل تا فرودگاه حیدر علی اف فاصله وجود دارد.

Terrace Hotel- هتل های ارزان باکو

  • آدرس: خیابان 10 B بابک (Babek) باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای‌فای (رایگان)، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ، سرویس اتاق، خدمات پرداخت الکترونیکی، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، در اتاق سیگار ممنوع، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۴ زبان (انگلیسی-ترکی-روسی-آذربایجانی)، سیستم گرمایشی.

    Terrace Hotel- هتل های ارزان باکو

هتل شمس مینی (Shams Mini - Hotel)

هتل های ارزان باکو- هتل شمس مینی (Shams Mini - Hotel)

این هتل در ۹ کیلومتری مرکز فرهنگی حیدر علی اف قرار دارد و پارکینگ خصوصی رایگان در محل وجود دارد. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون و حمام خصوصی هستند.

فاصله این هتل با مرکز باله و تئاتر آذربایجان ۱۲ کیلومتر است. نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی فرودگاه حیدر علی اف، در ۸ کیلومتری آن قرار دارد.

هتل های ارزان باکو- هتل شمس مینی (Shams Mini - Hotel)

  • آدرس: خیابان ۴۹ دپوپات، AZ1040 باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: صندوق امانات، باغ، سرویس اتاق، خشکشویی، فکس و فتوکپی، صرافی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، وای‌فای (رایگان)، اتاق‌های خانوادگی، سیستم تهویه، سرویس اتاق، خدمات خدمتکار روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته.

هتل نور ۲ (Nur-2 Hotel)

هتل نور ۲ (Nur-2 Hotel)-هتل های ارزان باکو

این هتل در منطقه Bailov قرار دارد و تمام اتاق‌ها دارای بالکن با منظره‌ای از شهر باکو و مرکز شهر است. این هتل با تهویه مناسب با طرح‌های زیبای چوبی ساخته شده است و هر اتاق دارای تلویزیون و امکاناتی برای درست کردن چای و قهوه و همچنین حمام اختصاصی وجود دارد.

هتل نور ۲ (Nur-2 Hotel)-هتل های ارزان باکو

غذاهای بین‌المللی نیز در این هتل سرو می‌شود. از این هتل تا میدان چشمه باکو و کاخ ریاست جمهوری ۵ دقیقه با ماشین راه است و با فرودگاه باکو ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

  • آدرس: خیابان ۳۹ الدر و عبدالله علی بیوولار ،AZ1000 باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: صندوق امانات، اینترنت، سرویس اتاق، خشکشویی، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی، اجاره خودرو، اجازه ورود حیوانات خانگی،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه

هتل کنسول (Consul Hotel)

هتل کنسول (Consul Hotel)-هتل های ارزان باکو

این هتل در مرکز شهر باکو قرار دارد و اتاق‌های آن دارای تهویه مناسب اند. این هتل در کنار پارک آتاتورک قرار دارد و پیاده‌روی تا مترو دو دقیقه زمان می‌برد. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی حمام است.

هتل کنسول (Consul Hotel)-هتل های ارزان باکو

مهمانان می‌توانند از غذاهای اروپایی و آذربایجانی که در رستوران این هتل سرو می‌شود لذت ببرند و همچنین صبحانه هر روز سرو می‌شود. پارک و مرکز خرید گانجیک در عرض ۲ دقیقه پیاده‌روی از هتل در دسترس شما است و باغ وحش باکو و استادیوم توفیق بهاراموف در ۷ دقیقه ای از هتل کنسول قرار دارد.

  • آدرس: خیابان حسن علی اف 92C
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۳۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای‌فای (رایگان)، پارکینگ، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۳ زبان (انگلیسی-روسی-آذربایجانی)، سیستم گرمایشی، دستگاه فتوکپی و فکس، رستوران.

هتل باکو پلس (Baku Palace Hotel)

هتل باکو پلس (Baku Palace Hotel)- هتل ارزان باکو

این هتل در فاصله ۵ دقیقه ای از شهر قدیمی باکو و برج Maiden واقع شده است و اتاق‌های آن مجهز به Wi-Fi رایگان است. همه اتاق‌ها دارای بالکن و حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. از هتل ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل دریای خزر راه است و همچنین میدان چشمه در ۲۰۰ متری آن قرار دارد.

هتل باکو پلس (Baku Palace Hotel)- هتل ارزان باکو

  • آدرس: خیابان اسلام صفرلی، AZ1005 باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای‌فای (رایگان)، پارکینگ، شاتل فرودگاه، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۴ زبان (انگلیسی-روسی-آذربایجانی-هلندی)، سیستم گرمایشی، دستگاه فتوکپی و فکس، رستوران، اجازه ورود حیوانات خانگی، سرویس‌های شاتل در صورت درخواست

هتل کرات این (Karat Inn Hotel)

هتل کرات این (Karat Inn Hotel)-هتل های ارزان باکو

این هتل که در بخش مرکزی شهر قرار دارد و دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا است با  سالن کنسرت حیدر علی اف، پارک زمستانی و ایستگاه اصلی باکو با پیاده‌روی ۵ دقیقه فاصله زمانی دارد. این هتل دارای رستوران بین‌المللی است و غذاهای آذربایجانی و ترکی نیز سرو می‌شود.

در این هتل همچنین وای‌فای رایگان است و لوازم بهداشتی مرتبط به سرویس بهداشتی و حمام در آن مهیا است. با ایستگاه مترو ۲۰۰ متر فاصله دارد و تمام امکانات شهری در اطراف آن وجود دارد.

هتل کرات این (Karat Inn Hotel)-هتل های ارزان باکو

  • آدرس: خیابان سلیمان رحیم‌اف، AZ1000 باکو
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای‌فای (رایگان)، پارکینگ، شاتل فرودگاه، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، استفاده از ۴ زبان (انگلیسی-روسی-آذربایجانی-ترکی)، سیستم گرمایشی، دستگاه فتوکپی و فکس، رستوران، سرویس‌های شاتل در صورت درخواست، اتاق ویژه ماه عسل.
در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن سفری برنامه‌ریزی شده و خوب، فهرست کاملی از جاذبه‌های فرهنگی و جاهای دیدنی باکو را در کجارو مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی روی نقشه، آدرس دقیق و شماره تماس، تصاویر و همچنین جاذبه‌های رایگان این کشور دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه