اولین جشنواره تابستانی استان یزد برگزار می شود

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
اولین جشنواره تابستانی استان یزد برگزار می شود

محمدرضا نصیری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری اولین جشنواره تابستانی استان یزد خبر داد.

اولین جشنواره تابستانی یزد  با حضور ۷۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از هشت استان تهران، البرز، آذربایجان شرقی،، اصفهان، فارس، کرمان، قزوین و گیلان برگزار می‌شود. سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اعلام این خبر، افزود:

استان یزد از هفدهم لغایت نوزدهم خرداد ماه میزبان ۷۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از هشت استان مطرح کشور در زمینه گردشگری خواهد بود.  به دنبال مطالعات و بررسی های انجام شده جهت استفاده حداکثری از فصول Low Seasen یا فصولی که گردشگری خارجی کمتری در کشور حضور دارد (ماه‌های تیر و مرداد) اقدام به برگزاری این جشنواره کرده‌ایم تا متناسب با ظرفیت شهرستان‌های استان و همچنین تعامل و همکاری با دیگر استان‌های کشور برنامه‌های خاص و قابل توجهی تدارک دیده شود.

نصیری با تاکید بر  تعامل و همکاری همه جانبه، ابراز امیدواری کرد که بتوان  در ماه‌هایی که گردشگر خارجی در شهر و کشور کمتر حضور دارند، با برگزاری تورهای داخلی، رونق بیشتری در صنعت گردشگری استان ایجاد کرد. به همین دلیل  مدیران و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان‌های تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین و گیلان در استان یزد جهت آشنا شدن با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری این استان حضور خواهند یافت.

اولین جشنواره تابستانی یزد

وی در مورد برنامه‌های این جشنواره چنین گفت:

بازدید از بافت تاریخی شهر یزد، مناطق ییلاقی شهرستان تفت و مهریز، مناطق کویری شهرستان‌های اردکان و بافق، بازدید از هتل‌های سنتی و مجموعه‌های در حال ساخت استان و نشست با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و هتلداران استان از جمله برنامه‌های این جشنواره خواهد بود .

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه