برپایی پردیس فرهنگی قرآنی در جماران

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
برپایی پردیس فرهنگی قرآنی در جماران

سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه‌ی جماران از برپایی  پردیس فرهنگی، قرآنی در محله جماران خبر داد.

به مناسبت پاسداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پردیس فرهنگی، قرآنی در محله جماران برپا می‌شود.  سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه جماران با اشاره به این نکته افزود:

امسال برنامه‌های پاسداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با توجه به هم‌زمانی آن با ایام نورانی ماه مبارک رمضان ،در سه محور فضای عمومی شهر تهران، حرم امام خمینی (ره)، جماران و شهر ری اجرا می‌شود که منطقه یک با توجه به اهمیت و نقش تاریخی محله جماران نسبت به طراحی و برپایی پردیس فرهنگی قرآنی در مسیرهای منتهی به حسینیه جماران اقدام خواهد کرد.

پردیس فرهنگی جماران از ۱۲ تا ۱۵ خرداد ماه با هدف ارائه مفاهیم ارزشمند اسلام ، خدمات فرهنگی و محصولات قرآنی به زائران در مسیر میهمانان و زائران بیت امام (ره) برپا می‌شود.

وی در ادامه گفت:

این پردیس فرهنگی با نمایشگاه عکس مفهومی با توجه به‌عنوان پردیس،نمایشگاه کتاب و زندگینامه امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، نمایشگاه فیلم مستند، عکس یادگاری، پاسخگویی به شبهات، تسنیم، سلامت، خدمات اجتماعی، خدمات پشتیبانی شامل رادیو امام، توزیع محصولات فرهنگی و... برپا خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه