سفر ارزان به سئول، کره جنوبی (قسمت سوم)

بهاره غنچه
بهاره غنچه دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
سفر ارزان به سئول، کره جنوبی (قسمت سوم)

اگر اهل سفر هستید و کره‌جنوبی مقصد بعدی سفر شماست با کجارو همراه باشید تا در این شهر گران، ارزان سفر کنید.

سئول از متروپل‌های گران‌قیمت آسیا که مقاصد گردشگری فراوان و جاذبه‌های طبیعی بسیار دارد این روزها مرکز توجه علاقمندان به سفر قرار گرفته است. این شهر پرجمعیت و گران در شمال‌غربی کره‌جنوبی و بر روی رودخانه هان واقع شده است. گردشگری در این شهر عموما هزینه‌ی بالایی دارد در این مقاله ۱۰ پیشنهاد برای شما داریم تا بتوانید سفر ارزان و مناسبی را در این شهر تجربه کنید. غذاهای کره‌ای را امتحان کنید، از مناظر طبیعی دیدن کنید و بسیاری تجربه‌های متفاوت و بی‌نظیر دیگر.

۷- از طبیعت کره‌جنوبی دیدن کنید

کره‌جنوبی کشوری است با فضاهای سبز و جاذبه‌های طبیعی بسیار، پس اگر به دنبال سفر ارزان به این کشور و پایتخت آن سئول هستید بازدید از طبیعت آن برایتان هزینه‌ای ندارد.

رودخانه هان

رودخانه هان یکی از گزینه‌های مناسب گردشگری در آخرهفته‌ها و روزهای آفتابی است که خانواده‌ها در کنار آن به پیکنیک می‌آیند. اگر بخواهید در کنار رودخانه دوچرخه‌سواری کنید کافیست به امتداد رودخانه در منطقه‌ی یوییدو بروید و دوچرخه اجاره کنید. قایق‌سواری بر روی رودخانه نیز تجربه‌ی دل‌انگیزی برایتان خواهد بود. منظره‌شب در کنار این رودخانه نیز چشم‌نواز است.

رودخانه هان

جنگل سئول

جنگل سئول کمی از شهر فاصله دارد و مسیرهای آن پوشیده از درختان بلندقامتی است که محیط سرسبز و آرامش‌بخشی را ایجاد کرده است. هم‌چنین در این منطقه می‌توانید از گوزن‌ها دیدن کنید و به آن‌ها غذا بدهید.

جنگل سئول

پارک سئون‌یودو

این پارک در حقیقت جزیره‌ای در میان رودخانه هان است. این پارک یک مکان اکولوژیکی است که در آن به تصفیه‌ی آب رودخانه می‌پردازند. گردش در چنین پارکی در میان یک شهر صنعتی بسیار جالب خواهد بود.

پارک کره جنوبی

پارک ملی بوک‌هان‌سان

یک روز را به پیاده‌روی در این پارک بگذرانید. این پارک در شمال سئول قرار دارد که در آن مسیرهای سرسبز و گاه دشواری برای پیاده‌روی وجود دارد. در طول مسیر نیز می‌توانید از معابد مختلفی که در آن هستند دیدن کنید.

۸- از سوپرمارکت‌های کوچک خرید کنید

فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های شهر سئول درجه‌های مختلفی دارند برخی بسیار گران و شیک و برخی دیگر معمولی و مناسب هستند. در طول روز برای استراحت و غذا خوردن می‌توانید از این فروشگاه‌های کوچک محلی استفاده کنید تا هزینه‌ی زیادی نکرده باشید. غذاهای زیر را در این فروشگاه‌ها می‌توانید تهیه کنید.

کاسه‌های رامیون

رامیون را با هر طعم و ادویه‌ای که دوست داشته باشید، سبزیجات، قارچ، گوشت، ماهی، پنیر و ... می‌توانید از این فروشگاه‌ها تهیه کنید که قیمت آنها بیشتر از ۳ هزار تومان نخواهد بود. برای خوردن رامیون‌ها در همان فروشگاه، آب جوش، چاپستیک و میز و صندلی نیز برای استفاده وجود دارد.

کاسه‌های برنج

می‌توانید کاسه‌های برنج را از این سوپرمارکت‌ها برای یک وعده غذایی خود بخرید همان‌جا در ماکروویو گرم کنید و میل کنید.

برنج کره جنوبی

پرس‌های غذا

پرس‌های غذا که شامل برنج، گوشت، کیمچی و سبزیجات هستند گزینه‌ی مناسب دیگری برای یک وعده غذایی ارزان‌قیمت خواهد بود.

سینی غذا کره ای

تنقلات کره‌ای

چیپس‌های جلبک دریایی، سبزیجات با روکش شکلات، برنج، کیک عسلی، میگو و ... همگی از تنقلات خوشمزه‌ی کره‌ای هستند که بیشتر از ۶ هزار تومان قیمت ندارند.

۹- فعالیت‌های فرهنگی کره جنوبی را امتحان کنید

مرکز بین‌المللی فرهنگ کره‌جنوبی در سئول مجموعه‌ای کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی فرهنگی را به رایگان برای گردشگران برگزار می‌کند تا فرهنگ این کشور را به آن‌ها معرفی کنند.

می‌توانید به کلاس‌های موسیقی کی-پاپ بروید.

غذاهای کره‌ای بپزید.

هانجی که از صنایع دستی و سنتی کره است را امتحان کنید.

هانجی

به کلاس‌های نقاشی سنتی کره بروید.

لباس سنتی هانبوک را بپوشید.

هم‌چنین اگر وب‌سایت آن‌ها را بررسی کنید می‌توانید از تاریخ مراسم‌ها و جشنواره‌های ویژه باخبر شوید.

۱۰- به کافی‌شاپ‌های منحصر‌به‌فرد سئول سر بزنید

کافه‌های عروسکی و تم‌دار سئول که بسیار معروف هستند می‌تواند جاذبه‌ی گردشگری ارزان‌قیمت و مناسبی باشد. به صرف یک نوشیدنی در این کافی‌شاپ‌ها چندساعتی بنشینید و از فضای متفاوت آن‌ها لذت ببرید.

کافی‌شاپ گربه‌ها

کافی شاپ گربه ها

کافی‌شاپ کتاب‌های مصور

کافی‌شاپ گوسفندها

کافی‌شاپ اسباب‌بازی‌های لگو

کافی‌شاپ گل‌ها و بسیاری طرح‌های دیگر.

کافی شاپ گل ها

ورودی این کافی‌شاپ‌ها رایگان است و هزینه‌ی یک نوشیدنی در آن‌ها معادل ۱۷ تا ۳۰ هزار تومان است.

اگر اهل کافی‌شاپ‌های عروسکی و طرح‌دار نیستید به خانه چای سنتی سئول در این‌سادونگ سر بزنید تا در محیط آرامی از نوشیدن یک فنجان چای لذت ببرید.

چای سنتی کره جنوبی

مطالب مرتبط:

منبع That Backpacker

دیدگاه