مراکز خرید موناکو؛ از متروپل تا فونتویل

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
مراکز خرید موناکو؛ از متروپل تا فونتویل

موناکو دومین کشور کوچک جهان مشهور به بهشت جهانگردان و ثروتمندان است. برای آشنایی با مراکز خرید این دنیای لوکس و کوچک با کجارو همراه باشید.

موناکو بدون شک یکی از لوکس‌ترین کشور‌های جهان است. نام‌های بزرگ و معتبر در مد، عطر، جواهرات و غیره خیلی سریع راه خود را در مغازه‌های موناکو پیدا کردند. برخی گردشگران در این کشور از شرکت‌های مخصوص ماشین‌ به‌همراه راننده کرایه می‌کنند و برخی دیگر از هلیکوپترهایی که مختص تور خرید هستند استفاده می‌کنند. در هر دو صورت مغازه ها و برندهای بزرگ و بسیاری در انتظار خریداران است. علاوه بر مغازه‌های شیک،  مغازه‌های سنتی نیز در این منطقه یافت می‌شوند که مانند تمام مغازه‌های سنتی دنیا حال و هوای خاص خود را دارند.

خیابان‌های اصلی

مونت کارلو

به‌طور کلی بیشتر مغازه‌های موناکو در محدوده کازینوی مونت کارلو و خیابان‌های اطراف آن که به خیابان کارت دور یک مغازه جواهرات بزرگ قرار دارد.

در این منطقه بهترین برندهای جواهرات را در ویترین‌های مسحورکننده مغازه‌ها می‌بینید. جواهر فروش‌های بسیاری در بلوارهای مولینز (Boulevard des Moulins)، بلوار دیتالی (Boulevard d'Italie) و خیابان پرینسس گریس (Avenue Princess Grace) جواهرات لوکس و باب روز با برندهای معتبر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

خیابان‌های اطراف شامل خیابان‌های پورت هرکول (Port Hercule)، رو گریمالدی (Rue Grimaldi)، رو میلو (Rue Millo) و رو ترازانی (Terrazzani) شامل ۲۰۰ مغازه مد و دیگر مغازه‌های سنتی است.

برای خرید گل، میوه، و مواد غذایی و خوراکی به خیابان دارمس (d'Armes) مراجعه کنید. ساعت کار این بازار هر روز از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز می‌شود. همچنین چندین رستوران و کافه هم در این محدوده وجود دارد.

خیابان مونت کارولو روی نقشه

بیشتر بخوانید:

مرکز خرید مترول (Metropole)

متروپل

یکی از بهترین مراکز خرید با طراحی بسیار زیبا و رویایی موناکو متروپول نام دارد. این مرکز خرید سه طبقه مجموعه‌ای از مغازه‌های عتیقه فروشی، هنری، پوشاک و مد، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم‌خانگی، وسایل الکترونیکی و انواع تکنولوژی‌ها، چرم، کیف و کفش، جواهرات، ساعت، لوازم کادویی، و بسیاری موارد دیگر است. از برندهایی که در این مرکز خرید دیده می‌شود آرمانی (Armani)، اپل، السی (Alessi)، کیچن اید (Kitchen Aid)، الود (Allude)، کنون (Canon)، برما (Burma)، دی اند جی (Dolce & Gabbana)، گوچی (Gucci)، کنزو (Kenzo)، ورساچ (Versace)، تام فورد (Tom Ford) و صدها برند دیگر است. از امکانات قابل‌توجه این مرکز خرید وجود ۱۰ رستوران و کافه با منوهای مختلف است.

لازم به یادآوری است که مانند ظاهر لوکس این مجموعه، کالاها نیز لوکس و گران قیمت هستند. این مجموعه شامل یک پارکینگ با ظرفیت ۱۳۰ اتومبیل بوده که هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت مشتریان است.

ساعت کار: هر روز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب.

یکشنبه ها (از دوم ژوئیه تا ۲۷ اوت) از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب.

موقعیت مرکز خرید متروپل روی نقشه

بیشتر بخوانید:

استفانو ریچی (Stefano Ricci)

استفانو ریچی

مرکز خرید لوکس استفانو ریچی بهترین مکان برای خرید لباس‌های ایتالیایی دوخت مردان است. تمام سردست‌ها دست‌ساز هستند. آقای گلداسمیت سازنده این سردست‌ها و دیگر وسایل مردانه سردست‌ها را بوسیله سنگ‌های قیمتی، و کیف پول، کمربند، کفش، کیف‌های دستی و انواع کیف‌های مردانه را از چرم می‌سازد.

ساعت کار: هر روز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۷:۳۰ غروب.

موقعیت مرکز خرید استفانو ریچی روی نقشه

منطقه کندامین (La Condamine)

خیابان کندامین

این منطقه به خاطر بوتیک‌ها و مغازه‌های فراوان بسیار مشهور است. حدود ۲۰۰ بوتیک در این منطقه که قدیمی‌ترین منطقه موناکو است وجود دارد. در همین اطراف می‌توانید به بازار قدیمی نیز سر بزنید.

موقعیت محدوده لا کندامین روی نقشه

موناکو ویل (Monaco Ville)

موناکو ویل

موناکو ویل از بخش‌های قدیمی موناکو به شمار می‌رود. در حالی که از میراث قدیمی و غنی کشور دیدن می‌کنید با بوتیک‌هایی روبه رو می‌شوید که می‌توانید بهترین سوغاتی‌ها را از آن‌ها تهیه کنید. در این اطراف رستوران‌هایی زیبا با غذاهای موناکویی در انتظار مشتریان هستند.

موقعیت موناکو ویل روی نقشه

مرکز خرید فونتویل (Fontvieille)

فونتویل

این محدوده مجموعه‌ای شیک از انواع کالا‌ها و مغازه‌ها است. با وجود یک پارکینگ بزرگ و ۳۶ مغازه پوشاک، مبلمان، کفش، چندین رستوران، فست فود (مک دونالد)، هایپرمارکت و غیره هرآنچه که افراد نیاز داشته باشند می‌توانند از این منطقه تهیه کنند.

موقعیت محدوده فونتویل روی نقشه

مطالب مرتبط:

دیدگاه