۵ اپ برای رزرو پروازهای ارزان

علی  کماسی
علی کماسی جمعه، ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
۵ اپ برای رزرو پروازهای ارزان

یکی از راه‌های صرفه جویی در سفر، پیدا کردن بلیت ارزان است، اما این کار ساده نیست. اگر به دنبال سفر ارزان‌تری هستید با کجارو همراه باشید.

امروزه بیشتر مسافران کار‌های سفر خود را از طریق گوشی خود انجام می‌دهند. چه بخواهید مقصدهای سفر خود را چک کنید و یا بهترین زمان برای سفر کاری خود را جست و جو کنید، گوشی شما همه چیز را می‌داند. تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که پیدا کردن این جواب‌ها همیشه پروسه‌ی آسان و سریعی نیست. در واقع طی مطالعاتی که توسط Expedia در سال ۲۰۱۵ انجام شد، کاربران  برای رزرو کردن سفر خود به طور میانگین از ۳۸ سایت بازدید می‌کنند. این تعداد زیاد صفحات به معنی اتلاف وقت بیشتر است. اما ما اینجا ۵ راه حل برای شما جمع آوری کرده‌ایم. به جای کلی کلیک کردن و باز کردن صفحات مختلف این اپلیکیشن‌ها را روی گوشی خود نصب کنید و سفر خود را راحت‌تر  و ارزان‌تر کنید.

۱. hitlist

hitlist

اگر نمی‌دانید به کجا بروید، این اپ به شما کمک می‌کند تا آسان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین مقاصد را انتخاب کنید. هیتلیست (Hitlist) بهترین مقاصد را برای یک ماه آینده پیشنهاد می‌دهد. همچنین قیمت بلیت هواپیما‌ها را نیز کاهش می‌دهد و به چهار دسته‌ی متوسط، خوب، عالی و فوق‌العاده تقسیم می‌کند.

۲. Get The Flight Out

Get The Flight Out

 این اپ به شما کمک می‌کند تا همین الان یک بلیت، به هرجایی که می‌خواهید بگیرید و سفر کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که به خود را به موقع به فرودگاه برسانید. این اپ در حال حاضر فقط برای سیستم عامل آی او اس موجود است و می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

۳. Hooper

Hopper

هوپر این قابلیت را دارد تا پرواز‌ها را چک کند و بهترین گزینه موجود از نظر قیمت بلیت را به شما پیشنهاد دهد یا اینکه نشان دهد قیمت‌ها از چه زمانی افزایش پیدا می‌کنند. برای کسانی که به دنبال اپلیکیشن بلیت ارزان هستند چیزی بهتر از هوپر پیدا نمی‌شود. این اپ هم برای آی او اس و هم برای اندروید موجود است.

۴. Lola Travel

lola travel

 اگر شما از اینکه سفرتان را خودتان رزرو کنید خسته شده‌اید، Lola travel به شما کمک می‌کند تا در انبوه قیمت‌ها و امکانات و دیگر چیزها بهترین سفر را انتخاب کنید. این اپ برای کسانی که با تکنولوژی میانه خوبی ندارند مناسب است. لولا ترول از طریق علایق شما پرواز‌ها را جست و جو می‌کند و مناسب‌ترین را برای شما انتخاب می‌کند.  این اپ فقط برای آی او اس موجود است.

۵. Kayak

کایاک

اگر هزینه سفر شما به حساب شخص دیگری است، دیگر هزینه تمام قضیه نیست. در عوض شما می‌خواهید بدانید در سفر چه امکاناتی مانند وای فای، غذا و دیگر چیزها در اختیار شما قرار می‌گیرد. کایاک (Kayak) در این ضمینه به شما کمک می‌کند. این اپ، علاوه بر این که به شما کمک تا ارزان‌ترین پرواز موجود را پیدا کنید، این امکان را می‌دهد تا ببینید چه چیزهایی در پرواز در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر نمی‌خواهید از طریق اپ اقدام کنید می‌‌توانید از طریق سایت کایاک هم از امکانات فوق‌العاده آن استفاده کنید. این اپ بیشتر برای کسانی که به سفرهای کاری می‌روند مناسب است.

مطالب مرتبط:

منبع the points guy

دیدگاه