پرواز بندرعباس-مسقط، به دنبال گرفتن مجوز

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
پرواز بندرعباس-مسقط، به دنبال گرفتن مجوز

برای سهولت تردد بین دو کشور ایران و عمان، خط پروازی مسقط-بندرعباس و برعکس راه‌اندازی می‌شود که اخذ مجوزهای لازم آن، در حال پیگیری است. 

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان اعلام کرد:

در سفر اخیر به کشور عمان درخواست‌های زیادی از سوی عمانی ها برای راه‌اندازی پروازی مستقیم بین بندرعباس و مسقط وجود داشت و یکی از شرکت‌های خدمات مسافری در عمان جهت راه‌اندازی این خط پروازی اعلام آمادگی کرد.

وی در ادامه گفت که  در حال حاضر عمانی ها بیشترین درخواست برای دریافت خدمات پزشکی در ایران دارند و بیشتر به شهر شیراز سفر می‌کنند. در حالی که پزشکان مجرب و خوبی در حوزه چشم پزشکی، زیبایی ها و سایر حوزه ها در استان هرمزگان وجود دارد. نکته جالب هم درخواست عمانی ها برای حضور در بندرعباس بود.

به گفته‌ی این مقام مسئول، در حال حاضر چند پزشک متخصص و خوب استان هرمزگان به‌طور فصلی در مسقط جهت ارائه خدمات درمانی حاضر می‌شوند. ازاین‌رو بندرعباس می‌تواند مقصد ارزان تری نسبت به شیراز یا سایر شهرهای کشور برای عمانی ها باشد.

او در ادامه تاکید کرد:

پیگیری‌ها با توجه به درخواست سرمایه‌گذار بخش خصوصی که وی هم ایرانی ساکن در عمان است، ادامه دارد و امیدواریم طی سال جاری شاهد راه‌اندازی خط پروازی مستقیم بین مسقط و بندرعباس باشیم. مقدمات کار صورت گرفته و سرمایه‌گذار آمادگی خود برای چارتر یک هواپیما در این مسیر را اعلام کرده است و با گرفتن مجوزهای قانونی انشاالله شاهد افزایش توریست‌های درمانی هم در استان هرمزگان به‌خصوص شهر بندرعباس باشیم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه