سفر اپ: با FlightStats اطلاعات کاملی از پرواز هواپیماها به دست آورید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
سفر اپ: با FlightStats اطلاعات کاملی از پرواز هواپیماها به دست آورید

FlightStats اپلیکیشنی کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند از پرواز‌های در حال انجام و اطلاعاتی در خصوص آن‌ها شامل ساعت پرواز، میزان تاخیر، شرایط آب و هوایی و موارد این‌چنینی مطلع شوند. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

روزانه هوایپماهای بسیار زیادی را در بالای سرمان مشاهده می‌کنیم. اما در واقع هیچ اطلاعاتی راجع به آن‌ها نداریم. بدون شک پی بردن به اطلاعات هواپیماهای بالای سرمان می‌تواند جالب باشد. این موضوع مخصوصا برای افرادی که علاقه زیادی به هواپیما و حمل و نقل هوایی دارند هیجان‌انگیز خواهد بود. از سوی دیگر اگر منتظر مسافری هستید که از طریق هواپیما سفر می‌کند، در این صورت نیز استفاده از چنین سرویس‌هایی کاربردی به نظر می‌رسد. برخی اپلیکیشن‌ها در این خصوص وجود دارند که اطلاعات مختلفی را راجع به هواپیماهای در حال پرواز و پرواز آن‌ها نمایش می‌دهند. یکی از این اپلیکیشن‌ها نیز FlightStats نام دارد که برای کاربران اندروید و iOS منتشر شده و کارایی زیادی برای افراد این‌چنینی دارد. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

FlightStats

اپلیکیشن FlightStats سرویسی کاربردی برای اطلاع از هواپیما و پرواز آن‌ها است. روش استفاده از این اپلیکیشن نیز بسیار ساده است و به همین دلیل می‌تواند کاربردی باشد. اطلاعات زیادی را از این طریق راجع به هواپیما می‌توان به دست آورد که از این بین می‌توان به ساعت پرواز، زمان باقی مانده تا رسیدن به مقصد، گیت پرواز، ترمینال و مدت زمان طی شده از تیکاف اشاره کرد. اطلاعاتی در خصوص میزان تاخیر و شرایط جوی نیز در این اپلیکیشن ارائه می‌شود. امکان جست‌و‌جو بر اساس شماره پرواز مندرج در بلیط هواپیما و فرودگاه در این سرویس وجود دارد و کاربران می‌توانند حرکت هواپیما را به‌صورت گرافیکی روی نقشه مشاهده کنند. اپلیکیشن FlightStats برای سیستم عامل اندروید و iOS‌ منتشر شده است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه