مراکز خرید بوداپست، مجارستان؛ از آرکاد تا لردی هاز (قسمت دوم)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
مراکز خرید بوداپست، مجارستان؛ از آرکاد تا لردی هاز (قسمت دوم)

بوداپست، پایتخت کشور مجارستان، از جمله مقاصدی است که هیچ یک از گردشگرانش را دست خالی به خانه بدرقه نمی‌کند. با کجارو همراه باشید تا با مراکز خرید بوداپست آشنا شویم.

بوداپست منزلگاه مراکز خرید بزرگ و کوچکی است. برخی از این مراکز مجموعه‌ای مدرن از انواع امکاناتی است که هر فرد می‌تواند بدون خروج از مرکز خرید از آن‌ها بهره‌مند شود مانند رستوران، کافه، سینما، تئاتر، و غیره. در قسمت قبل از مراکز خرید بوداپست با مراکز خرید یوروپیم، کروین پلازا، تا، آرنا پلازا و سیتی سنتر وست اند آشنا شدیم. در ادامه به معرفی دیگر مراکز خرید این شهر می‌پردازیم.

مرکز خرید آرکاد (Arkad)

مرکز خرید آرکاد

از مراکز خرید محبوب در بوداپست مرکز خرید آکاد است که می‌توان گفت مجموعه کاملی از انواع کالاها، برندها، رستوران‌ها، کافه‌ها، داروخانه، کتاب‌فروشی، سوپرمارکت، و اتاق بازی است.  بعد از خرید یکی از رستوران‌ها یا کافه‌ها را انتخاب کنید و با انتخاب یک غذا یا نوشیدنی خستگی خرید را به در کنید. از جمله‌ی این رستوران‌ها می‌توان به  رستوران یونانی، رستوران ایتالیایی، برگر کینگ، مک دونالد، رستوران غذاهای آسیایی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. از دیگر امکانات آرکاد پارکینگ این مجموعه است که برای مدت دو ساعت به‌طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

ساعت کار: هر روز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب. یکشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب.

موقعیت مرکز خرید آرکاد روی نقشه

بیشتر بخوانید: 

مرکز خرید ماموت (Mammut)

مرکز خرید ماموت

مرکز خرید بزرگ ماموت با مساحت ۱۰۷ هزار متر مربع مجموعه‌ای از تمام آن چیزی است که انتظارش را دارید. از آخرین مد تا سوغاتی برای دوستان و لوازم‌خانگی را می‌توان از همین مرکز تهیه کرد. ماموت مجموعه‌ای از برندهای داخلی و خارجی بسیاری است که موقعیت یک خرید خوب را برای مشتریان ایجاد می‌کند. علاوه بر مغازه‌های پوشاک، کیف و کفش لوازم آریشی و غیره، این مرکز خرید منزلگاه فست فودهای زنجیره‌ای، رستوران‌های چینی، فود کورت و انواع رستوران‌ها و آشپزخانه های دیگر است که با غذاهای خوشمزه و با کیفیت از مشتریان گرسنه پذیرایی می‌کنند. دوست‌داران قهوه هم می‌توانند طعم یک قهوه اصیل را در کافه‌های آن تجربه کنند.

این مرکز خرید به فکر اوقات فراغت مشتریان نیز بوده و یک سالن بولینگ، سینما، باشگاه، و یک اتاق بازی مخصوص تمام سنین را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب.

موقعیت مرگز خرید ماموت روی نقشه

مرکز خرید مام پارک (Mom Park)

مام پارک

از دیگر مراکز خرید در بوداپست مرکز خرید مام پارک است که نسبت دیگر مراکز خریدی که معرفی شد کوچک‌تر بوده و دسترسی به آن اندکی مشکل است. خستگی راه را با نوشیدن یک قهوه یا هر نوشیدنی دیگر در یکی از کافه‌های مام پارک از تن به در کنید. مشتریان در این مرکز خرید می‌توانند انواع پوشاک، بدلیجات، کیف و کفش، وسایل الکترونیکی، کتاب، سی دی، جواهرات، لوازم ورزشی، لوازم‌خانگی، ساعت و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنند. از امکانات این مجموعه می‌توان به  سینما، رستوران، اتاق بازی، سالن بولینگ، سوپرمارکت، پارکینگ، محل نگهداری کودکان، ایستگاه شارژ تلفن همراه، و میز اطلاعات اشاره کرد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب.

موقعیت مرکز خرید مام پارک روی نقشه

پلوس سنتر (Polus center)

پلوس سنتر

بعد از وست اند سنتر، پلوس سنتر دومین مرکز خرید بزرگ بوداپست به شمامر می‌رود. سوپرمارکت بزرگ تسکو (Tesco) واقع در این مرکز خرید همه‌روزه پذیرای مشتریان است. از دیگر مغازه‌های مهم پلوس رستوران‌ها، کافه‌ها و سینمای چند بعدی است. انواع کالاها از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا لوازم ورزشی، لوازم التحریر، اسباب خانه با برندهای مختلف را می‌توان در این مرکز خرید یافت.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب.

موقعیت مرکز خرید پلوس سنتر روی نقشه

بیشتر بخوانید:

مرکز خرید کامپونا (Campona)

کامپونا

این مرکز خرید اندکی از مرکز شهر فاصله دارد  اما می‌توان گفت مجموعه‌ای کامل از آنچه یک نفر نیاز دارد را در خود جای داده است. مغازه‌های هدیه، لوازم بازی، اسباب‌بازی فروشی، کالاهای چرم از جمله کیف و کفش، رستوران‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم کامپیوتر، جواهرات، ساعت، و مراکز تفریح و سرگرمی مانند سینما مرکز خرید کامپونا را تشکیل می‌دهند. همچنین سوپرمارکت تسکو (Tesco) در قسمت زیرزمین مجموعه قرار دارد.

از جمله قسمت‌های جذاب و پر رفت و آمد مرکز خرید کامپونا آکواریوم بزرگی است که انواع ماهی‌ها از کوسه گرفته تا دیگر ماهی‌های دریاهای شور را در خود جای داده است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب.

موقعیت مرکز خرید کامپونا روی نقشه

دونا پلازا (Duna Plaza)

مرکز خرید دونا

دونا پلازا شامل بیش از ۱۰۰ مغازه، پردیس سینمایی، غذاخوری‌ها و کافه‌ها است. واحدهای تجاری شامل مغازه‌های پوشاک با برندهای متفاوت مانند اچ اند ام (H & M)، پروموند (Promond) و اورسی (Orsay)، کفش فروشی، داروخانه، کتاب فروشی، اداره پست، رستوران‌ها (کی‌اف‌سی و مک دونالد)، کافه‌ها، مرکز تناسب اندام، سینما و غیره هستند.

ساعت کار: هر روز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر.

موقعیت مرکز خرید دونا روی نقشه

مرکز خرید لردی هاز (Lurdy Haz)

لردی هاز

این مرکز خرید به‌دلیل مغازه‌های کمی که در خود جای داده، گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به خرید نیست. از جمله واحدهای تجاری این مرکز خرید چند بوتیک مد، کتاب فروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم‌خانگی، چند بانک، غذاخوری، شیرینی فروشی و کافه است. کافه‌ها و پردیس سینمایی این مرکز خرید ارزش رفتن و دیدن را دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید لردی هاز روی نقشه

مطالب مرتبط:

دیدگاه