۲۸ تفریح‌گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت دوم)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی جمعه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
۲۸ تفریح‌گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت دوم)

در مقاله قبلی به معرفی تعدادی از سواحل‌ بی‌نظیر و تماشایی پرداختیم. با کجارو همراه باشید تا با بکرترین سواحل با طبیعت فوق‌العاده و مناظر دیدنی آشنا شوید.

برای افرادی که از دریا و جزایر بکر دور هستند، ساحل‌ها جرو جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. شنیدن آواز موج‌ها که گاهی با آرامش بسیار است و گاهی پرتلاطم، جزو دلپذیرترین تجربه‌های بشر است. با ما همراه باشید تا شما را با جزایر دست‌نخورده اروپایی آشنا کنیم و از دیدن مناظر آن‌ها لذت ببرید.

۱۱. (Cavalaire-sur-Mer (France

Cavalaire-sur-Mer فرانسه

این ناحیه در جنوب شرقی فرانسه قرار دارد و با ساختار بدون تجمل و ساده‌ای همراه است.

گردشگران در این منطقه ساحلی، هزینه کمی را برای سفر خود صرف می‌کنند و می‌توانند به شنا، غواصی، قایقرانی و ماهیگیری بپردازند. غروب این ساحل منظره فوق‌العاده‌ای دارد.

Cavalaire-sur-Mer فرانسه

Cavalaire-sur-Mer فرانسه

۱۲. (Cirali (Turkey

Cirali ترکیه

این منطقه دهکده‌ای است که کشاورزی در آن رونق دارد و موقعیت جغرافیایی آن در جنوب غربی ترکیه است. این دهکده یکی از مناطق دست‌نخورده در حوزه دریای مدیترانه است و لاک‌پشت‌های دریایی بسیاری در اینجا زندگی می‌کنند و هر سال تابستان تخم‌گذاری می‌کنند.

تابش نور خورشید و قدم زدن بر روی شن‌های ساحل و نوازش موج‌های دریا در این ساحل بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید:

Cirali ترکیه

Cirali ترکیه

Cirali ترکیه

۱۳. (Ploumanac'h (France

پلومنچ فرانسه

«پلومنچ» (Ploumanac'h) یک بندرگاه روستایی در فرانسه است که در سال ۲۰۱۵ بالاترین رای را در میان مردم فرانسه بدست آورد.

این ساحل یکی از تفریح‌گاه‌های ساحلی زیبا است که صخره‌های درخشان و گل‌های رز رنگی آن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. پیاده‌روی در ساحل و تماشای پرندگان فعالیت‌هایی است که گردشگران در این بندرگاه انجام می‌دهند.

پلومنچ فرانسه

۱۴. (Llafranc (Spain

لافرنک اسپانیا

«لافرنک» (Llafranc) یکی از شهرهای ساحلی اسپانیا است. این شهر به اندازه‌ای بزرگ است که برای تعطیلات خانواده مناسب است و به اندازه‌ای کوچک است که به‌دور از شلوغی و مملو از آرامش است. این شهر مورد توجه بسیاری از افراد معروف و سرشناس است.

ساحل زیبای آن مانند کریستالی می‌درخشد و سفر به این ناحیه برای خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه بسیار لحظه‌های پرخاطره‌ای را به ارمغان می‌آورد.

لافرنک اسپانیا

لافرنک اسپانیا

۱۵. (Viveiro (Spain

ویورو اسپانیا

بهترین سواحل‌ کشور اسپانیا در شمال آن قرار دارد، شهر «ویورو» (Viveiro) نیز در شمال غربی اسپانیا است.

تعطیلات در این شهر ساحلی بسیار متفاوت است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این منطقه، آب‌وهوای عالی و دلپذیر آن به همراه غذاهای دریایی است.

ویورو اسپانیا

۱۶. (Le Grau du Roi (France

Le Grau du Roi فرانسه

این ناحیه در قسمت جنوبی فرانسه قرار دارد و برای دستیابی به ساحل آن باید مسیری را طی کرد.

تپه‌های شنی کنار ساحل بسیار دیدنی است و گردشگران می‌توانند از امکانات سوارکاری در کنار ساحل استفاده کنند. قدم زدن در غروب این ساحل با آسمان رنگارنگ بسیار رویایی است.

Le Grau du Roi فرانسه

۱۷. (Kea (Greece

کیا یونان

جزیره «کیا» (Kea) جزیره‌ای در «دریای اِژِه» (Aegean Sea) است. این جزیره مکان مناسبی برای استراحت کردن و خوردن غذاهای متنوع با طعم خاص است.

این ناحیه هتل‌های کمی دارد و اغلب بجای ساختن مکان‌های جدید، ساختمان‌ها و مکان‌های قدیمی را بازسازی می‌کنند. کیا، یک جزیره یونانی پست مدرن است.

کیا یونان

کیا یونان

کیا یونان

کیا یونان

۱۸. (Porto Selvaggio (Italy

Porto Selvaggio ایتالیا

این ساحل زیبا در جنوب ناحیه «پولیا» (Puglia) ایتالیا قرار دارد. سبک زندگی در این جزیره زیبا بصورت باستانی و سنتی است.

گردشگران می‌توانند به گشت‌وگذار در شهرهای ساحلی بپردازند و از امکانات تفریحی که در این منطقه وجود دارد استفاده کنند. غروب آفتاب در ساحل و کنار درختان زیتون بی‌نظیر است.

Porto Selvaggio ایتالیا

Porto Selvaggio ایتالیا

۱۹. (The beaches of Porquerolles (France

The beaches of Porquerolles فرانسه

تجربه راه رفتن در آب‌های کم عمق و نوازش ماسه‌ها در ساحل نیلگون، همه در این ساحل زیبا محقق می‌شود. این ساحل شنی زیبا در کنار انبوهی از درختان، منظره منحصربه‌فردی دارد و یکی از بهترین ساحل‌های فرانسه به حساب می‌آید.

دولت فرانسه بخش‌های اطراف این منطقه را خریداری کرده است و منطقه محافظت شده‌ای با امنیت بیشتری را برای گردشگران ایجاد کرده است.

The beaches of Porquerolles فرانسه

۲۰. (Mónsul beach (Spain

Mónsul beach اسپانیا

این ساحل زیبا در «پارک ملی کابو دگاتا» (Cabo de Gata national park) اسپانیا است. قدم زدن در این ساحل به مانند وارد شدن در پارک مجسمه‌سازی است. تپه‌های شنی و سنگی عظیم جذابیت بسیاری به این منطقه داده است.

این ساحل تنها یکی از ساحل‌های دست‌نخورده این پارک ملی است. نخل‌ها و گل‌های کاکتوس در پشت ساحل چشم‌انداز این منطقه را دیدنی‌تر کرده است.

Mónsul beach اسپانیا

Mónsul beach اسپانیا

مطالب مرتبط:

منبع The Telegraph

دیدگاه