با اپ 1Password در سفر هم از اطلاعات خود حفاظت کنید

علی  کماسی
علی کماسی جمعه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
با اپ 1Password در سفر هم از اطلاعات خود حفاظت کنید

امنیت اطلاعات شخصی در طول پرواز یکی از دغدغه‌های مسافران است. اگر می‌خواهید امنیت اطلاعاتتان را در طول سفر بالا ببرید با کجارو همراه باشید.

اپلیکیشن 1Password اخیرا بروزرسانی را منتشر کرده که طی آن به کاربران اجازه می‌دهد تا در طول سفر اطلاعات خود را به صورت انتخابی برای بالا بردن امنیت پاک کنند. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی نیست که کاربران حساب جداگانه درست کنن و برای پرواز از این حساب استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت در ادامه با ما همراه باشید.

اپ 1Password

این قابلیت جدید که حالت پرواز (Travel Mode) نام دارد تمامی اطلاعات ذخیره شده شما را به جز آن‌هایی که در حالت پرواز قرار دارند، با یک کلیک به وسیله دستگاهیی که به 1Password وصل است، پاک می‌کند. کاربران می‌توانند بعدا اطلاعات خود را هنگامی که به مقصد رسیدند با یک کلیک برگردانند.

حالت سفر

در گذشته کاربرانی که نگران دزدیده شدن گوشیشان یا اتفاقات مشابه در طول سفر بودند از حساب 1Password  خود روی تمامی دستگاهایشان خارج می‌شدند تا تمامی اطلاعات موجود را پاک و یک حساب مسافرتی جدید باز می‌کردند، سپس با این حساب جدید وارد 1Password می‌شدند. در آخر هم وقتی به مقصد می‌رسیدند مجبور بودند دوباره به حساب اصلی خود بازگردند.

اپ امنیتی 1Password

کاربران می‌توانند از طریق و‌ب‌سایت 1Password هم اطلاعات خود را در حالت پرواز قرار دهند. وقتی اطلاعات خود از طریق وب‌سایت روی این حالت قرار دهید در تمامی دستگاها این تغییر اعمال می‌شود. این حالت با خارج کردن اطلاعات از حالت پرواز دوباره باز می‌گردد.

1Password

استفاده از حالت پرواز خیلی راحت‌تر از خارج شدن از حساب اصلی و وارد شدن به حساب فرعی است، با این وجود به مقداری زمان برای تنظیم کردن نیاز دارد.

1Password را می توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید اما برای استفاده از حساب شخصی ماهیانه ۲/۹۹ دلار یا برای یک حساب پنج نفره خانوادگی ۴/۹۹ دلار بپردازید.

مطالب مرتبط:

منبع AppleInsider

دیدگاه