ستاره ارتباطی صنعت هوایی به مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اهدا شد

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
ستاره ارتباطی صنعت هوایی به مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اهدا شد

رضا جعفر‌زاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در چهارمین جشنواره‌ی ستارگان روابط عمومی ایران، ستاره‌ی ارتباط صنعت هوایی را نصیب خود کرد.

مراسم چهارمین جشنواره «ستارگان روابط عمومی ایران» برگزار شد و در این مراسم، ستاره ارتباطی صنعت هوایی به رضا جعفر‌زاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل درخشش در فعالیت‌های ارتباطی سال ۹۵ اهدا شد.

محمدباقر نوبخت، در این مراسم اعلام کرد:

‌پدیده روابط عمومی مبانی نظری قابل دفاعی دارد، اما بدون توجه به این مبانی و بدون اعتنا به ابعاد نظری روابط عمومی، شاید به نظر برسد که روابط عمومی در حد یک اطلاع‌رسانی دستگاهی تنزل مقام پیدا کرده است.‌ براساس آنچه ما باور داریم در نگرش جدید رشد که تحت عنوان توسعه مطرح است، تفکر و پرسشی شکل گرفته که چگونه می‌توان موجب تسکین آلام جامعه جهانی شد.

ستارگان روابط عمومی ایران

نوبخت با تاکید بر اعتقاد به حکومت مردم‌سالاری، گفت که مردم حاکمان اصلی جامعه هستند و باید به صورت شفاف در جریان امور قرار بگیرند. او در ادامه افزود:

بحث شفافیت بدون در نظر گرفتن روابط عمومی‌ها معنا ندارد‌ بنابراین در یک جامعه توسعه‌یافته روابط عمومی نه به معنای فقط اطلاع‌رسانی بلکه به معنای اصلی آن باید فعالیت داشته باشد.

 

مطالب مرتبط:

منبع کن نیوز

دیدگاه