حمل و نقل عمومی در مارماریس، ترکیه

علی  کماسی
علی کماسی دوشنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
حمل و نقل عمومی در مارماریس، ترکیه

مارمایس یکی از مقاصد محبوب در سفر به ترکیه است. برای آشنایی با حمل و نقل عمومی این شهر با کجارو همراه باشید.

با توجه به حمل و نقل عمومی در مارماریس، گردشگردان می‌توانند با استفاده از دولماس (Dolmus)، تاکسی، تاکسی دریایی یا با اجاره‌ی ماشین در مارماریس جابه‌جا شوند. دولماس یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین وسیله‌ها است، علاوه بر این، گردش به‌وسیله تور اتوبوس در مارماریس معروف است به‌خصوص آن‌هایی که راهنما دارند بهترین گزینه برای بازدیدکنندگان است. از مرکز مارماریس و قسمت قدیمی شهر می‌توان، به‌راحتی با پیاده‌روی، دیدن کرد.

دولماس مارماریس

دولماس ارزان‌ترین و راحت‌ترین راه برای جابه‌جایی در مارماریس است. این وسیله‌ها از مرکز شهر حرکت می‌کنند، بیشتر از فروشگاه تانساس (Tansas) و هرجایی که بخواهید شما را پیاده می‌کنند. خطوط دولماس زیادی وجود دارد که گردشگران را به هر جایی که بخواهند می‌برند. دولماس‌ها تا ساعت ۲ بامداد کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

همچنین مینی‌بوس‌های زیادی برای اطراف شهر و روستاها مانند Hisaronu، Datca، Koycegiz و غیره وجود دارد.

تاکسی دریایی مارماریس

برای شهرهای Icmeler و Turunc از مارماریس تاکسی‌های دریایی وجود دارد که برای گردشگران بسیار محبوب است.

تاکسی مارماریس

تاکسی‌ها در مارماریس زرد رنگ هستند و علامت تاکسی نیز روی سقف آن‌ها قابل‌مشاهده است.

ماشین اجاره‌ای مارماریس

اجاره ماشین در مارماریس بسیار راحت و کارآمد است مخصوصا برای کسانی که می‌خواهند بیشتر گردش کنند. اجاره ماشین چند مزیت عالی دارد مثلا شما می‌توانید آزادانه طبق برنامه‌ریزی خود گردش کنید و نگران ازدست دادن تور اتوبوس نباشید. همچنین به این معناست که می‌توانید از مکان‌های بیشتری دیدن کنید و به‌خوبی از وقتتان استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای اجاره ماشین این است که دیگر نگران پیدا کردن تاکسی در فرودگاه یا پیدا کردن وسیله حمل و نقل عمومی مناسب در شهر که با آن‌ها آشنایی ندارید، نیستید.

مطالب مرتبط:

منبع marmaris town

دیدگاه