۵ هتل اقتصادی و مقرون به صرفه در آنکارا

کاملیا کوثری
کاملیا کوثری دوشنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
۵ هتل اقتصادی و مقرون به صرفه در آنکارا

آنکارا، پایتخت ترکیه، از جمله مقاصد محبوب در میان ایرانیان است. با کجارو همراه باشید تا ۵ هتل ارزان و مناسب این شهر را بشناسید.

اگر بودجه‌ی کمی برای سفر دارید و قصد دارید از آنکارا دیدن کنید، انتخاب‌های بسیاری در بین هتل های آنکارا هست که هم امکانات خوبی دارند و هم از نظر قیمت، مناسب‌تر از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت هستند. 

هتل «آنگورا هاوس»(Angora House)

انگورا

این هتل که در یک خانه‌ی بازسازی شده‌ی عثمانی در بخش قدیمی آنکارا واقع شده، سرشار از جذابیت‌های سنتی است. مبلمان آنتیک چوبی، فرش‌های رنگارنگ ترکی و تزیینات سلطنتی ۶ تا از اتاق‌ها، شما را به دهه‌ی ۱۹۲۰ می‌برد. حیاط محصور این هتل، جای مناسبی برای صرف صبحانه در آفتاب است و به لطف قرار گرفتن آن در محله‌ی قدیمی شهر، می‌توانید در کوچه‌های اطراف گردش کرده و خانه‌های بازسازی شده عثمانی و نیز قلعه‌ی آنکارا را ببینید. به‎علاوه فاصله‌ی هتل تا مرکز شهر حدود ۵ دقیقه است، در نتیجه به مکان‌های مشهور و مرکز اصلی فعالیت‌های شهری نیز نزدیک هستید.

موقعیت قرار گیری هتل آنگورا روی نقشه

هتل «ماریا» (Hotel Marya)

ماریا

هتل ماریا که در «چانکایا»(Çankaya)، یکی از محله‌های مسکونی آرام آنکارا واقع شده‌ است نیز به تمامی جاذبه‌ها و مناظر زیبای آنکارا نزدیک است. اتاق‌های مدرن دو نفره‌ی رویال، دو نفره‌ی معمولی و تک نفره‌ی این هتل، از خدمات ۲۴ ساعته اتاق‌ها و نیز غذاهای محلی متنوعی برخوردار هستند.

طبقه‌ی پایین و در لابی نیز رستوران هتل به‌صورت روزانه، بوفه‌ی صبحانه و نیز منویی دارد که می‌توانید طبق آن سفارش دهید.

موقعیت قرارگیری هتل ماریا روی نقشه

هتل «میتات» (Mithat Hotel)

میتات

هتل میتات

هتل «میتات» که در محله‌ی «اولسوس» (Ulsus) قرار دارد، هتلی ساده، راحت و تمیز است که قیمتی فوق‌العاده دارد. اتاق‌های مدرن و تک نفره، دو نفره و سه نفره‎‌ی این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LED و کانال‌های ماهواره‌ای، Wi-Fi رایگان و حمام اختصاصی هستند. اتاق‌ها به‌خوبی مبله شده، سرویس ۲۴ ساعته داشته و دید خوبی رو به چشم‌اندازهای شهر دارند. محله‎ی اولسوس در یکی از بخش‌های مرکزی آنکارا واقع شده و دسترسی به تمامی مراکز دیدنی شهر از آن آسان است.

موقعیت قرار گیری هتل میتات روی نقشه

هتل «دوغا» (Doğa Residence)

دوغا

به رغم این‌که در محله‌ی «کیزیلای» (Kizilay) واقع شده است، هتل دوغا می‌کوشد از میهمانان خود در محیطی آرام و ساکت پذیرایی کند. این هتل زیبا که با رنگ‌های بسیار مجلل و سلطنتی تزئین شده است، هیچ شباهتی به یک هتل ارزان‌قیمت ندارد. اتاق‌های استاندارد این هتل که تجهیزات مدرن دارند، از سرویس ۲۴ ساعته برخوردارند. مرکز اسپای هتل، مجهز به سونا، کافه، آب‌میوه‌فروشی، ماساژ تخصصی و حمام ترکی است. موقعیت این هتل در محله‌ی کیزالی، امکان دسترسی به تمامی مکان‌های دیدنی آنکارا را نیز فراهم می‌آورد.

موقعیت قرار گیری هتل دوغا روی نقشه

هاستل دیپز (Deeps Hostel)

دیپز

برای جهانگردان و مسافران جوانی که بودجه‌ی محدودی دارند، هاستل دیپز که محیطی امن و آرام دارد، کاملا یادآور خانه خواهد بود؛ خانه‌ای در قلب آنکارا. این هاستل که تا خطوط اصلی مترو، کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌های شهر ۵ دقیقه فاصله دارد، اتاق‌های یک نفره، دونفره و سه نفره‌ و نیز اتاق‌هایی دارد که چندین تخت داشته و برای اقامت ۷ نفر مناسب هستند. این هتل تمیز که با رنگ‎های پاستلی چشم‌نوازی دکور شده است، پرسنلی بسیار مهربان و خیرخواه دارد که برای گشتن در شهر هم به شما کمک می‌کنند.


موقعیت قرار گیری  هاستل دیپز روی نقشه

مطالب مرتبط:

دیدگاه