عکاسباشی سری ۴۷: از پژواک تا طنین

عمو عکاسباشی
عمو عکاسباشی دوشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
عکاسباشی سری ۴۷: از پژواک تا طنین

از جاذبه‌ی گردشگری شهر و محل زندگیتان برای ما عکس‌های خاطره انگیز و زیبا تهیه کنید. این هفته نیز همراه رای‌گیری کجارو باشید تا عکس دلخواهتان برنده این سری عکاسباشی شود. در ادامه با عکس‌های زیبای این هفته همراه کجارو باشید.

جناب آقای محمد حسین حیدری با عکس «سوی نور» تبریک ما را به عنوان عکس برگزیده‌ی سری چهل و ششم عکاسباشی پذیرا باشید.

سوی نور 

عکاسباشی

کم کم باید خودمان را برای گرمای طاقت فرسا آماده کنیم. گرمایی که احتمالا بهانه ای خواهد بود برای سفرهای گاه و بی گاه و رفتن به دل طبیعت. طبیعتی که خالصانه نعمت‌ها و زیبایی‌هایش را به ما عرضه می‌کند و تنها توقعش مراقبت کردن از این زیبایی‌ها است.

به احتمال زیاد مقصد بسیاری از ما مناطقی است که آب به آن‌ها زندگی بخشیده و پوشش گیاهی مانند پتویی بر دامان طبیعت گسترده شده است. عکاسی از این نقاط می‌تواند علاوه بر ثبت بهترین لحظات زندگی به تفریحی سرگرم کننده هم تبدیل شود.

چشمه‌ای که از دل سنگ‌ها می‌جوشد، آبشاری که با تمام قدرتش اسیر جاذبه شده است یا لاله‌‌ای که با کوهی از نجابت سرش را پایین انداخته هر کدام می‌تواند سوژه‌ای مناسب از میان هزاران فرصتی باشد که طبیعت سخاوتمند در اختیارتان می‌گذارد. منتظر عکس‌های زیبایتان هستیم.

تصمیم گرفتیم در عکاسباشی سه عکس برگزیده را با رای شما همراهان دوست داشتنی اعلام کنیم. در این سری از عکاسباشی نیز به پاس حمایت و همراهی شما دوستان به نفر اول فراخوان عکاسباشی از طرف اینستاچاپ یک پکیج ۵۰ تایی مستطیل خاطرات تقدیم خواهد شد.

اینستا چاپ اولین سرویس آنلاین ایرانی چاپ تصاویر مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که تلاش دارد بهترین همراه شما در نگهداری خاطراتتان باشد. لازم به ذکر است که این جایزه صرفا برای عکس‌های اینستاگرام نیست و شما می‌توانید عکس‌های دیگر خودتان را نیز چاپ کنید.

دو عکس انتخابی دیگر در مقالات کجارو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید همراه با عکس و ایمیل ارسالی در صورت تمایل نام کاربری اینستاگرام خود را نیز برای ما ارسال کنید تا در کنار عکستان منتشر شود. با کجارو همراه باشید تا در این عکاسباشی، به معرفی چند هنر زیبا از نگاه لنز دوربین شما بپردازیم.

پژواک

عکاس: آراس لطفی پور

مکان:طبيعت روستای هجيج، شهرستان پاوه.

عکاسباشی

هامون

عکاس: سامان خوش نویس

مکان: ارومیه، روستاى تيمور لو دره مجنون

اینستاگرام:  samankhoshnevys@

عکاسباشی

کبریا

عکاس: شاهین ماکویی

مکان: تبریز، کوه اهر

عکاسباشی

طنین

عکاس: سعید خاکیان

مکان: مازندران، چالوس، رادیو دریا

عکاسباشی

سعی کنید در عکس‌هایتان، علاوه بر زیبایی بصری (رنگ‌بندی، قاب‌بندی، میزان نور)، به بهترین شکل ممکن جاذبه مورد نظر را معرفی کنید. سعی کنید از عکس‌های منتخب ما در سری‌های پیشین الگو بگیرید. عکس مورد نظر را حتما در یک خط توصیف کرده و در صورت تمایل آدرس اینستاگرام خود را نیز ذکر کنید تا در مجله ما به اشتراک گذاشته شود.

تا حد امکان سعی کنید از تمیز بودن لنز دوربین‌تان مطمئن شوید و زمان مناسبی را برای عکاسی انتخاب کنید تا عکس‌هایی باکیفیت‌تر ثبت شود. همچنین اگر نمی‌دانید برای عکاسباشی از کجا شروع کنید،‌ حتما مقالات راهنمای عکاسی با موبایل ما را مطالعه کنید.

هنر خودتان را به آدرس ایمیل akasbash@gmail.com یا تلگرام عکاسباشی https://telegram.me/Akassbash ارسال کنید.

همراهی شما در این راه برایمان افتخار بزرگی است.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه