سفر اپ: با SAS Survival Guide زندگی در شرایط سخت را یاد بگیرید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
سفر اپ: با SAS Survival Guide زندگی در شرایط سخت را یاد بگیرید

SAS Survival Guide اپلیکیشنی آموزشی در خصوص زندگی در شرایط سخت و حفظ بقا است. اطلاعاتی کاربردی در داخل این اپلیکیشن وجود دارد. همراه کجارو باشید.

در هر زمان و مکانی ممکن است شرایطی برای افراد به وجود آید که زندگی و حیاتشان را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های هر فردی، جان وی است. پس باید هر کاری برای حفظ آن انجام داد. تاکنون کتاب‌های مختلفی در خصوص زندگی در شرایط سخت و موارد این چنینی منتشر شده‌اند که همگی نیز از محبوبیت خوبی برخوردار بوده‌اند. گیر کردن در جنگل، حمله حیوانات وحشی، یافتن جهت جغرافیایی از روی خورشید، آموزش کمک‌های اولیه و موارد این چنینی از جمله اطلاعاتی هستند که در این کتاب‌ها قرار دارند. اما اکنون اپلکیشنی نیز در این خصوص برای تلفن‌های هوشمند منتشر شده‌ است که کاربران از طریق آن‌ها می‌توانند اطلاعات بسیار کاملی را در خصوص زندگی در شرایط سخت، در موبایلشان داشته باشند.

SAS Survival Guide

SAS Survival Guide نام اپلیکیشنی در خصوص راهنمای بقا است که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. اطلاعات بسیار زیادی درون این اپلیکیشن گنجانده شده است که همگی در زمینه زندگی در شرایط سخت و حفظ بقای انسان هستند. آموزش‌های مختلف در خصوص زندگی در شرایط این چنینی، تست‌های گوناگون، ویدیو‌ها و موارد این چنینی همگی در داخل اپلیکیشن SAS Survival Guide قرار دارند. کاربران اپلیکیشن مذکور می‌توانند آموزش‌هایی در خصوص کمک‌های اولیه، لیست وسایل مورد نیاز برای شرایط دشوار و علامت‌دهی مورس را در یاد بگیرند. اپلیکیشن مذکور برای اندروید و iOS منتشر شده است و می‌توانید از طریق لینک‌های زیر برای دانلود آن اقدام کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

دیدگاه