بهترین هتل ها برای ماه عسل (قسمت دوم)

پویان میهن‌پرست
پویان میهن‌پرست جمعه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
بهترین هتل ها برای ماه عسل (قسمت دوم)

اگر برای ماه‌ عسل خود برنامه‌ ریزی می‌ کنید و کنجکاو هستید بدانید بهترین هتل‌ ها برای ماه‌ عسل کدامند، با کجارو همراه باشید.

در قسمت اول ما چندین هتل برای گذراندن ماه‌عسل معرفی کردیم. در این مقاله همراه ما باشید تا ادامه‌ی آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

بلموند لا سامانا (سنت مارتین)

«بلموند لا سامانا»(Belmond La Samanna) با اینکه نسبت به هتل‌های دیگر ارزان‌تر است اما همچنان مکانی لوکس برای گذراندن ماه‌عسل است.

این هتل چندین گزینه برای زوج‌های جوان در نظر گرفته‌ است که شامل قایق‌سواری در غروب، نمایشگاه هنری و جت‌اسکی سواری است.

هتل بلموند

ویلا‌های این هتل به سبک مدیترانه‌ای، روی تپه و مشرف به ساحل ساخته شده است که بهترین چشم‌انداز و حریم‌خصوصی را ارائه می‌دهد.

پونتادوس گانچوس (سانتاکاتارینا، برزیل)

اگر به‌دنبال مکانی دنج و آرام می‌شد، مستقیما به «پونتادوس گانچوس» (Ponta Dos Ganchos) که در «ساحل امرالد» (Emerald Coast) برزیل قرار دارد، بروید.

پونتادوس گانچوس

این هتل ۲۵ ویلای ییلاقی رو به ساحل دارد که در میان جنگل ساخته شده است و بسیار لوکس هستند. امکانات این ویلا‌ها شامل جکوزی آب‌گرم و سونای خصوصی می‌شود. نکته‌ی دیگر این است که این هتل تنها برای بزرگسالان است. همین نکته باعث سکوت هرچه بیشتر این هتل می‌شود.

هتل هیلتون بورلی ( لس آنجلس، کالیفرنیا)

این هتل هر‌ساله میزبان مراسم «گلدن گلوب» در سالن رقص خود است. با این حال، یکی از رمانتیک‌ترین و باشکوه‌ترین مکان‌ها برای گذراندن ماه‌عسل است.

همه‌ چیز این هتل جذاب است. از رستوران‌های به سبک دهه ۵۰ آن، تا استخر آن که به سبک هالیوودی ساخته شده و به‌صورت شبانه‌روزی باز است.

هتل هیلتون

سوییت‌های این هتل حال و هوای استوایی دارند و به‌سمت استخر مشرف هستند. اما رمانتیک‌ترین سوییت‌های این هتل واقع در «برج ویلشایر» (Wilshire Tower) است که تراس سراسری دارند و مشرف به «بورلی هیلز» (Beverly Hills) معروف هستند.

بیشتر بخوانید:

  • ۱۵ مکان استوایی فوق‌العاده برای گذران تعطیلات

 لابستاید د گورد (گورد، فرانسه)

ساخته شده روی تپه‌ی مجاور قلعه‌ی قرن دوازدهمی، در دهکده‌ی «لوبرون» (Luberon)، «لابستاید د گورد»(La bastide de Gorde) رمانتیک است.

اتاق‌ها و سوییت‌های آن که با نقاشی‌های آبرنگ و عتیقه‌های لویی پانزدهم آراسته شده است، به جذابیت هرچه بیشتر آن اضافه می‌کند.

لابستاید د گورد

در سال ۲۰۱۵، این هتل با هزینه‌ی ۲۰ میلیون یورویی بازسازی شد که با جکوزی سیسیلی و چهار استخر،که بسیار لوکس‌ است. همچنین، این هتل یک رستوران نیز دارد که «پیر گانیر»(Pierre Gagneir) معروف، سرآشپز آن است.

کانراد بورا بورا نویی (بورا بورا)

اگرچه در «بورا بورا» (Bora Bora)، هتل‌های مناسب ماه‌عسل کم نیست، اما این اقامتگاه تازه تاسیس، گوی سبقت را از رقبا ربوده است.

کانراد بورا بورا

این اقامتگاه، تنها جایی است که ویلا‌های دوطبقه روی آب دارد که فضا و حریم خصوصی بیشتری را ارائه می‌دهد. همچنین جکوزی روی تپه، ساحل ماسه‌ای سفید، و استراحتگاهی با کف شیشه‌ای روی آب، از دیگر امکانات این هتل است.

سادرن لاج (استرالیا)

این اقامتگاه که روی پرتگاه‌های جزیره‌ی دورافتاده‌ی «کانگورو»(Kangaroo Island)، بنا شده ‌است، آن مکان عاشقانه‌ای که انتظارش را دارید، نیست.

چشم‌انداز آن به‌جای آنکه لطیف و استوایی باشد، مهیج و وحشی است. همین ویژگی‌ آن را منحصربه‌فرد کرده است. این مجموعه ۲۱ سوییت با دیوار‌های شیشه‌ای دارد که به شما دید ۳۶۰ درجه از خلیج بادخیز «هنسون» (Hanson Bay)، می‌دهد.

سادرن لاج

این سوییت‌ها همگی از مواد سازگار با محیط‌ زیست ساخته شده و بسیار لوکس هستند. هر سوییت یک تراس و جکوزی خصوصی دارد.

اقامتگاه چهارفصل سرنگتی (تانزانیا)

وقتی صحبت از اقامتگاه‌های رمانتیک می‌شود، همیشه پای یک هتل چهارفصل در میان است، حتی اگر این اقامتگاه در دل حیات‌وحش باشد.

سرنگتی

این هتل خدمات بسیاری را به زوج‌ها ارائه می‌دهد که شامل شام خوردن روی استخر به‌صورت شناور و ماساژ با گیاهان و مواد طبیعی است. این هتل ۷۷ اتاق دارد که سقف‌های آن‌ها با کا‌هگل پوشیده شده است و همگی آن‌ها سکویی برای گرفتن آفتاب دارند که به استخر مشرف است.

 اقامتگاه دانانگ سان (دانانگ، ویتنام)

 نگاه کردن به این اقامتگاه در شبه‌جزیره «ترا» (Tra) ویتنام، کافی است تا شما به یاد خاطرات عاشقانه‌ی خود بیافتید. این اقامتگاه ۲۰۰ اتاق رویایی دارد که هرکدام با تراس های وسیع، حمام‌های سونادار و جکوزی‌های مشرف به اقیانوس تشکیل شده‌اند.

دانانگ سان

«سیترون» (Citron)، رستوران مکان بسیار ویژه‌ی این هتل است که معنای جدیدی به شام‌های رمانتیک می‌دهد. استخر متصل به اقیانوس این هتل، یکی دیگر از امکانات عاشقانه‌ی آن است.

اقامتگاه مارکوییز لوس کابوس (مکزیک)

این اقامتگاه تنها برای استفاده‌ی بزرگسالان است. این اقامتگاه در پهنه‌ی ساحل «کورتز» (Cortez) بنا شده است و امکانات بی‌شماری را برای زوج‌ها در نظر گرفته‌ است که شامل کلاس‌های موزیک و ماساژ در ارتفاع ۴۰۰۰ متری از سطح دریا می‌شود.

مارکوییز لوس کابوس

این مکان ۳ استخر متصل به اقیانوس و یک ساحل بکر به‌همراه تفریحات آبی دارد. این مکان به‌قدری رنگارنگ، جذاب و لوکس است که شما هرگز به ترک آن راضی نمی‌شوید.

 

کیوز (نگریل، جاماییکا)

کیوز

این هتل که تنها برای استفاده‌ی بزرگسالان است، روی ارتفاعات بنا شده و یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های جاماییکا به شمار می‌آید. این اقامتگاه ۱۱ کلبه‌ی رنگارنگ روی صخره دارد که هرکدام به اقیانوس پله دارند.

امکانات این هتل، تریای آن در یک غار مصنوعی و ماساژ روی آب است. شاخص‌ترین پیشنهاد این هتل برای زوج‌های جوان، صرف شام در غار با تعداد بی‌شماری از شمع‌های روشن است.

هالکولانی (هنولولو، هاوایی)

هالکولانی

قطعا هتل‌های بهتر و جدیدتر در این منطقه بسیار است اما «هالکولانی»(Halekulani)، که در سال ۱۸۸۳ ساخته شده است، یکی از رمانتیک‌ترین گزینه‌ها است. اتاق‌های این هتل ساده اما لوکس هستند و جدا از موقعیت مکانی‌اش که مشرف به ساحل است، به شما حس روحانی‌ای می‌دهد.

استخر این اتاق‌‌ها با ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار شیشه به طرح ارکیده پوشیده شده است که در نوع خود بسیار لوکس است. عاشقانه‌ترین پیشنهاد این هتل، صرف غذا در رستوران شاخص آن، همراه با آواز زنده‌ی محلی است.

 هتل ایل سیرنو (دریاچه کومو، ایتالیا)

این هتل تازه تاسیس، بسیار مدرن و ساده است. در واقع، بیشتر شبیه به یک بوتیک در وسط شهر است تا یک هتل ایتالیایی در کنار دریاچه. همین ویژگی است که این مکان را منحصربه‌فرد کرده است.

ایل سیرنو

هیچ چیز تکراری و کلیشه‌ای در این هتل دیده نمی‌شود و همه ۳۰ اتاق آن که از چوب و سنگ ساخته شده‌اند، باعث می‌شود تا بسیاری را به خود خیره کند.

خدمات رمانتیک این هتل، کلاس‌های آشپزی برای زوجین و قایق سواری در دریاچه است.

 سکرت بی (دومینیکا)

این مجموعه، ۸ کلبه‌ی جنگلی مشرف به دریا دارد که باعث می‌شود فکر کنید «سکرت بی» (Secret Bay)، انحصارا برای زوج‌های جوان ساخته شده است. کلبه‌ها تماما از وسایل لوکس پر شده‌اند که شامل تخت‌های طنابی، حوضچه، سکوی آفتابگیری، کتابخانه‌ی شخصی و آشپزخانه‌ی حرفه‌ای می‌شود.

سکرت بی

تماشای غروب در ساحل کارائیب، یکی دیگر از کارهایی‌ است که وقتی اینجا هستید، باید تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع سی ان ان

دیدگاه