کوچکترین کابل شارژر USB برای تمام گوشی های هوشمند

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کوچکترین کابل شارژر USB برای تمام گوشی های هوشمند

در این مقاله با کال شارژ، کوچک‌ترین کابل شارژر و فلش مموری آیفون و اندروید آشنا می‌شوید. در ادامه با کجارو باشید.

از اینکه همیشه و هر جا که می‌روید باید شارژر تلفن همراه را با خود حمل کنید خسته شده‌اید؟ تنها چیزی که لازم دارید یک کابل شارژر USB کال شارژ (CulCharge) است. بهترین نکته در مورد این کابل شارژر این است که می‌توانید به راحتی آن را به دسته کلید خود وصل کنید.

کابل شارژ

کال شارژ هم به عنوان یک فلش مموری و هم کابل شارژر برای آیفون و آی پد قابل استفاده است؛ شما می‌توانید گوشی یا تبلت خود را در هر کجا که هستید به راحتی شارژ کنید.

با استفاده از کال شارژ می‌توانید گوشی هوشمند خود را از طریق اتومبیل، لپتاپ، کامپیوترهای خانگی، پرینتر، کنسول‌های بازی و بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی شارژ کنید.

بهترین انتخاب برای مسافران و آنهایی که زیاد در حرکت‌اند.

کابل شارژ

چهار مدل از این کابل وجود دارد و شما می‌توانید دستگاه‌های غیر iOS خود را با آن شارژ کنید. این کابل کوچک است و به راحتی در جیب شما جا می‌گیرد بدون آنکه سیم اضافه‌ای از جیبتان آویزان باشد. ایده‌ای هوشمندانه برای حل مشکل حمل شارژر برای کسانی که همیشه در حرکت‌اند.

همچنین، این دستگاه با قیمت معقولی عرضه می‌شود؛ طراحی ساده و مینیمالی دارد؛ تقریبا برای هر مدل تلفن همراهی که در بازار وجود دارد قابل استفاده است؛ تقریبا از هر دستگاه USB  قابلیت شارژ دارد و طول آن حدود ۶ سانتی‌متر و در عین حال بسیار باریک است.

کابل شارژ

قیمت این کالا برای گوشی‌های آیفون چیزی حدود هشتاد هزار تومان است.

قیمت این کالا برای گوشی‌های اندروید چیزی حدود سی و هشت هزار تومان است.

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع culcharge

دیدگاه