بهترین هتل ها برای ماه عسل (قسمت اول)

پویان میهن‌پرست
پویان میهن‌پرست چهار شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
بهترین هتل ها برای ماه عسل (قسمت اول)

چه هتلی مناسب ماه عسل است؟ آیا شما ترجیح می دهید ماه‌ عسل خود را در جایی دنج با چشم‌اندازی زیبا بگذرانید یا به‌دنبال هتلی مانند کاخ و خدمات شاهانه هستید؟ با ما در کجارو همراه باشید.

اگر برای ماه عسل خود برنامه‌ریزی می‌کنید و کنجکاو هستید بدانید بهترین هتل‌ها برای ماه عسل کدامند، ما در این مقاله بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

اقامتگاه پدرگال (مکزیک)

این هتل در کنار ساحل‌های شبه‌جزیره‌ی «باجا» یکی از رومانتیک‌ترین اقامتگاه‌های مکزیک است. همه ۱۱۸ اتاق این هتل دارای یک تراس به‌همراه جکوزی، با چشم‌اندازی به اقیانوس آرام است. کلبه‌های رو به اقیانوس این اقامتگاه، به شما حس شناور بودن روی آب را می‌دهد.

اقامتگاه پدرگال

این کلبه‌ها منقل‌های هیزمی شخصی نیز دارند. رستوران «ال فارالون» (El Farallon)، واقع در همین اقامتگاه، با منظره‌ی غروب دیدنی‌اش می‌تواند یک شام به یاد‌ماندنی را برای شما رقم بزند.

اقامتگاه پدرگال

اقامتگاه چهار‌ فصل لاندا گیراوارو (مالدیو)

اگرچه این اقامتگاه، ۳ مجموعه‌ی دیگر در مالدیو دارد، اما «لاندا گیراوارو» (Landaa Giraavaru) بهترین گزینه برای زوج‌هایی‌ است که تازه ازدواج کرده‌اند.

لانداگیراوارو

این اقامتگاه ۱۰۳ اتاق با سقف‌های کاه‌گلی با سیستم آب‌رسانی مجزا دارد که نهایت دنج بودن را به مشتریان ارائه می‌دهد. این هتل پیشنهادها ویژه‌ای را برای زوج‌های جوان در نظر گرفته‌ است که شامل دکورهای رمانتیک و دیگر خدمات می‌شود.

هتل شانگریلا (پاریس)

در پاریس هتل‌های زیادی برای گذراندن ماه عسل وجود دارد، اما «شانگری لا» (Shangri-La) از همه آن‌ها عاشقانه‌تر است. از نمای زیبای آن، که شبیه کیک عروسی است بگذریم، این هتل باغچه‌های زیبا و دو رستوران عالی و ۱۰۱ اتاق با دکور قدیمی و آنتیک دارد.

هتل شانگریلا

اما چیزی که شانگری‌لا را از دیگر هتل‌ها متمایز می‌سازد، چشم‌انداز نزدیک آن به برج ایفل است. به‌قدری نزدیک که حس می‌کنید می‌توانید از بالکن اتاقتان برج ایفل را لمس کنید.

هتل شانگریلا

هتل کپ جولوکا (آنگویلا)

این هتل که روی شن‌های سفید «خلیج مائوندیز» (Maundays Bay) ساخته شده، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این جزیره برای مراسم عروسی و ماه عسل است.

هتل کپ جولوکا

اتاق‌های این هتل، کلبه‌هایی گنبدی شکل به سبک آفریقایی‌ است که چندین قدم با اقیانوس بیشتر فاصله ندارد. خدمات رمانتیک این هتل، شامل اسب‌سواری ساحلی در غروب و میز‌شام همراه شمع در زیر نور ستاره‌ها است.

هتل کپ جولوکا

اندبیاند کچوا تمبو (کنیا)

اگر یک مجموعه صحرایی مخصوص زوج‌های جوان باشد، همین است. این اقامتگاه با استخر و رستوران‌های شیک روباز، باعث می‌شود تا شما فکر کنید در یک اقامتگاه ساحلی هستید.

اند بیاند کچوا

این اقامتگاه ۴۰ چادر ساده اما لوکس دارد که از تخت‌های مجلل بزرگ و سرویس بهداشتی و حمام بزرگ تشکیل شده است. خدمات دو نفره‌ی این هتل شامل تور صحرا با بالون و خوردن نوشیدنی‌های مختلف است.

اندبیاند کچوا

گریتی پالاس (ونیز) 

این هتل که در سال ۱۹۴۷ میلادی ساخته شده‌ است، یکی از لوکس‌ترین و عاشقانه‌ترین هتل‌ها در «لاسرنیسیما» (La Serenissima) است. این هتل در بهترین مکان «گرند کانال» (Grand Canal) قرار دارد. اتاق‌ها کاملا به سبک قدیمی هستند که کاملا با مبلمان آنتیک ونیزی دکور شده‌اند.

هتل گریتی پالاس

«کلاب دل دولگه» (Club del Dolge) با نقاشی‌های آبرنگی و محیط صمیمی خود بی‌شک یکی از بهترین رستوران‌های ونیز است.

هتل گریتی پالاس

وایلدفلاور هال شیملا (هند)

منظره‌ی شگفت‌انگیز این مکان برای رفتن به اینجا کافی‌ است. این هتل در ارتفاع ۲۵۰۰ متری از سطح دریا، روی کوه ساخته شده و دورتادور آن را درختان سرو و گل‌ها گرفته است.

وایلدفلاور شیملا

اتاق‌های این هتل با مبلمان انگلیسی، فرش‌های دستباف هندی و نقاشی‌های آبرنگ تزیین شده‌ است.

مطمئنا کسانی که به این هتل می‌روند، به‌دنبال سکوت و آرامش هستند اما چند تفریح کوچک برای زوج‌های جوان در اینجا تدارک دیده شده مانند پیکنیک در ارتفاعات و غذا خوردن در آلاچیق‌های جنگلی.

وایلدفلاور شیملا

رویال منصور (مراکش)

این اقامتگاه کویری که به دستور پادشاه محمد ششم ساخته شد، ۵۳ اتاق شیک یا به اصطلاح «ریاض» دارد. این اتاق‌های عجیب، با فرش‌های ابریشمی، مبلمان مخمل و بلورهای «باکارایی» خود، به میهمانان حس زندگی در قصر می‌دهد.

هتل رویال منصور

در کنار ریاض‌ها، این هتل برای زوج‌های جوان، اتاقک‌هایی با جکوزی و حمام را تدارک دیده است.

هتل رویال منصور

آمانگیری (یوتا، آمریکا)

لوکس‌ترین هتل در بیابان، همین هتل است. این هتل ۳۴ سوییت دارد که برای زوج‌های جوان بهترین گزینه است.

هتل آمانگیری

هرکدام از این سوییت‌ها، حیاط خصوصی با چشم‌اندازی از صحرا دارد. بعضی از این سوییت‌ها، استخر‌شخصی خود را نیز دارند.

هتل آمانگیری

کلبه‌ی هلنا بی (نیوزلند)

این هتل تازه تاسیس، با اینکه ظرفیت بیشتر از ۱۰ نفر به‌طور هم‌زمان را ندارد، نهایت حریم خصوصی را به میهمانان ارائه می‌دهد.

هتل هلنا بی

این مجموعه ۵ ویلا دارد که به‌ظاهر ساده، اما بسیار لوکس هستند. در این ویلا‌ها شومینه‌های چوبی تعبیه شده و تراس آن به‌سمت «خلیج هلنا» (Helena Bay) است. در این مجموعه یک رستوران ایتالیایی عالی و یک جکوزی روسی نیز وجود دارد.

هتل هلنا بی

هتل چهار فصل مائویی (هاوایی، آمریکا)

این هتل با امکانات خود، لوکس‌ترین هتل «مائویی» (Maui) لقب گرفته‌ است. این هتل امکانات زیادی را برای زوج‌ها در نظر گرفته‌ است. امکاناتی همچون هلکوپتر‌سواری تا جزیره‌ی مجاور و ماساژ زوجین در کنار ساحل.

هتل مائویی

اما عاشقانه‌ترین خدمات این هتل شامل غذاخوردن در‌ کنار اقیانوس و شنای شبانه در استخر هتل می‌شود.

هتل مائویی

مطالب مرتبط:

منبع سی ان ان

دیدگاه