بهترین شرکت های هواپیمایی ارزان ‌قیمت (قسمت دوم)

رضا صادقی مقدم
رضا صادقی مقدم پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
بهترین شرکت های هواپیمایی ارزان ‌قیمت (قسمت دوم)

یافتن یک پرواز ارزان و با کیفیت چالشی شیرین در آغاز و طول سفر است. با کجارو در بخش دوم معرفی بهترین شرکت‌های هواپیمایی مقرون به صرفه همراه باشید.

در طول سال های اخیر رقابتی سنگی بین شرکت‌های هواپیمایی جهت ارائه‌ی پروازهای با کیفیت و ارزان جاری است. شرکت‌هایی که بهترین خدمات پروازی را با کمترین قیمت به مسافرین عرضه می‌دارند امروزه نقش بسیار بزرگی در صنعت گردشگری بازی می‌کنند.

پرواز ارزان

با ما در بخش دوم این مقاله همراه باشید تا چند شرکت برتر دیگر را جهت داشتن پروازی ارزان‌قیمت معرفی کنیم.

ایرآسیا 

پرواز ارزان

پایگاه اصلی: مالزی

مسیر‌های اصلی: آسیا، استرالیا، هند وعربستان صعودی

چرا از سایر سفرهای هوایی ارزان‌قیمت بهتر است: با وجود بدنامی بخاطر حادثه‌ی سقوط در سال ۲۰۱۴، ایرآسیا بازهم برای ششمین سال پیاپی به عنوان بهترین هواپیمایی مقرون به صرفه در جوایز سالانه‌ی جهانی شرکت‌های هواپیمایی SKYTRAX دریافت کرد. این هواپیمایی به شما غذای گرم برای فروش، نوشیدنی، اسنک‌های سبک و البته تعداد زیادی پرواز با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌نماید. این هواپیمایی حتی اولین بار مفهوم پرواز طولانی ارزان‌قیمت با کیفیت را با سیستم AirAsia X تعریف کرد. جایی که در ۱۹ مقصد می‌توانید در کابین کلاس اول صندلی‌های تختی داشته باشید.

ایسلند ایر 

پرواز ارزان

پایگاه اصلی: ایسلند!

مسیرهای اصلی: اروپا، آمریکا، کانادا و ایسلند

چرا از سایر سفرهای هوایی ارزان‌قیمت بهتر است: بیایید تصور کنیم سال ها پیش چند شخص رویاپرداز با خود گفتند:

به طور منطقی کشور ما می‌تواند نقطه‌ی اتصال بین اروپا و آمریکا باشد. چطور است برای آمریکایی‌ها چند پرواز واقعا ارزان‌قیمت با توقف در ایسلند طراحی کرده و آن‌ها را تشویق کنید برای یکی دوهفته در کشور بمانند و صنعت توریسم مارا منفجر کنند

این گونه بود که انقلاب توریسم فرا اطلسی به وجود آمد. ایسلند ایر پروازهایی با قیمت‌های باورنکردنی که نظم بازار را به هم زدند ارائه می‌کند که اکثرا توقفی در ریکاویک (پایتخت) دارند. با این طرح اگر بخواهید می‌توانید پیش از شروع برای یک هفته در کشور توقف کنید. با این ایده صنعت گردشگری کشوری رشد انفجاری داشت که پیش از آن کمتر کسی به آن سفر می‌کرد.

ویوااروباس VivaAeroBus

پرواز ارزان

پایگاه اصلی: مکزیک

مسیرهای اصلی: مکزیکو، هوستون، شیکاگو، سان‌آنتونیو و ال‌پاسو

چرا از سایر سفرهای هوایی ارزان‌قیمت بهتر است: پرواز به مکزیک هیچ وقت برای مسافرین زرنگ گران نبوده‌ است اما پرواز درطول مکزیک چه؟ سفر هوایی درطول مکزیک همیشه بسیار گران تمام می‌شد تا زمانی که ویوااروباس پای به میدان گذاشت. قطعا نمی‌توان انتظار امکانات رفاهی مجلل داشت اما حداقل مجبور نیستید با یک اتوبوس واقعی پای به این مسیر بگذارید!

هواپیمایی سوت‌وست Southwest Airlines

پرواز ارزان

پایگاه اصلی: آمریکا

مسیرهای اصلی: آمریکا، مکزیک و حوزه‌ی دریای کارائیب

چرا از سایر سفرهای هوایی ارزان‌قیمت بهتر است: هرچه می‌خواهید درباره‌ی مرداب خاکستری هواپیمایی‌های امریکا جک بسازید اما هواپیمایی جنوی غربی یا سوت وست تنها شرکت هواپیمایی آمریکا است که در زمان بحران بزرگ اقتصادی همچنان سودآور باقی ماند. این شرکت همچنین بدون اینکه از شما بخاطر کیف‌هایتان پولی بگیرد درحال پولسازی است. ممکن است برای سفراز نیویورک به لس‌آنجلس با هواپیمایی اصلی بزرگ و کم هزینه‌ی آمریکایی مبور شوید توقفی در تولسا یا ال‌پاسو داشته باشید اما کمبود‌های این شرکت در سفر‌های بدون توقف ریشه در ذات ارزان قیمتش دارد. این شرکت به میهمانداران خود اجازه می‌دهد کمی از عرف خارج شوند و حتی جک‌های بدی درباره‌ی آن‌ها شنیده باشید. در حقیقت این شرکت به هیچ وجه یک هواپیمایی بی نقص نیست. اما تخفیف‌ها و قیمت‌های خوب این شرکت باعث شده مسافرین وفادار بسیاری داشته باشد.

آیا شما کجارویی‌ها تجربه‌ی خوب یا بدی از پرواز با این شرکت‌ها یا شرکت‌های مشابه داشته‌اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع Thrillist

دیدگاه