تاخیر ۱۴ ساعته هواپیمایی معراج از استانبول به تهران و درگیری پلیس در مقابل اعتراضات مردم

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
تاخیر ۱۴ ساعته هواپیمایی معراج از استانبول به تهران و درگیری پلیس در مقابل اعتراضات مردم

پرواز شماره ۴۸۰۴ هواپیمایی معراج که قرار بود مسافران را از مبدأ استانبول به فرودگاه امام خمینی تهران منتقل کند، با حاشیه های فراوانی همراه بود که مهم ترین آن، تأخیر ۱۴ ساعته این پرواز و همچنین برخورد غیر مسئولانه نماینده شرکت هواپیمایی و درگیری با پلیس فرودگاه استانبول بود.

به گفته مسافران پرواز، استانبول تهران هواپیمایی معراج زمان برخاست هواپیما از فرودگاه استانبول که در بلیت آنها درج شده، ساعت ۲:۲۵ صبح به وقت محلی (شنبه ۱۹ فروردین) بود که پس از مراجعه به این فرودگاه، به آنها گفته شد ساعت ۶ هواپیما به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

با این حال به دلیل نقص فنی هواپیمایی که قرار بوده مسافران را از استانبول به تهران بیاورد، مجددا به آنها اعلام می شود که ساعت ۱۸ به وقت تهران پرواز انجام خواهد شد که با اعتراض مسافران مواجه می شود.

مسئولان دفتر نمایندگی این ایرلاین از مسافران میخواهند که برای اسکان تا زمان پرواز جایگزین فرودگاه را ترک کنند کارگزاران معراج یکی از مسافرخانه های استانبول با پایین ترین سطح خدمات را انتخاب کرده بودند که باز هم با اعتراض مسافران روبه رو می شوند.

به گفته یکی از مسافران این پرواز، در طول مدت تاخیر پرواز به مسافران صرفا یک ساندویچ سرد بی کیفت داده می شود . مسافران که پس از ساعتها سرگردانی در فرودگاه به ستوه آمده بودند، با مسئولان نمایندگی معراج در فرودگاه درگیر می شوند و پلیس فرودگاه وارد کارزار می شود.

مسافرانِ پرواز معراج ایرلاین در اعتراضات خود، خواهان انجام فوری پرواز می شوند که مقامات این ایرلاین به آنها می گویند این پرواز ساعت ۱۳ انجام می شود.و همچنان سایت فرودگاه امام خمینی ساعت انجام این پرواز را ۱۸ ذکر کرده است.

با توجه به اینکه فرودگاه استانبول تنها دو ساعت اینترنت رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد درنتیجه امکان ارسال فیلم و عکس های گرفته شده از سوی معترضان از نحوه برخورد پلیس فرودگاه استانبول با مسافران ایرانی وجود ندارد.این حوادث در صورتی  اتفاق می افتد که یکی از مسئولان هواپیمایی معراج از وقوع چنین اتفاقاتی در ترکیه اظهار بی اطلاعی می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع مهرنیوز

دیدگاه