بهترین زمان سال برای رفتن به تعطیلات چه وقتی است؟

عدنان ایرانی
عدنان ایرانی جمعه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
بهترین زمان سال برای رفتن به تعطیلات چه وقتی است؟

بهترین زمان سال برای رفتن به تعطیلات کدام است؟ چه وقت و چه گونه یک سفر مقرون به صرفه را برنامه ریزی کنیم؟ با کجارو همراه باشید.

برخی ترجیح می‌دهند به «کارائیب» (Caribbean) بروند، برخی دیگر دوست دارند به اسکی در کوهستان بپردازند و بعضی مردم می‌خواهند در خانه بمانند. صرف نظر از علایق‌تان، هر کسی به یک تعطیلات در هر زمانی نیاز دارد.

اما بهترین و مقرون به صرفه‌ترین زمان برای بیرون رفتن کدام است؟

در حالی که برخی مردم سرمایه و اختیار برای برنامه‌ریزی یک سفر در مواقعی که سر حال هستند را دارند، در اینجا سه بخش را بررسی می‌کنیم، برای برنامه‌ریزی یک تعطیلات به یادماندنی در حالی که بتوانید پول خود را در بانک نگه دارید.

استفاده از منابع آنلاین برای قیمت‌های ارزان‌ تر

بهترین زمان سال برای تعطیلات رفتن

اینترنت برای مرور قیمت‌های ارزان هتل و پرواز هواپیما بسیار مفید است. «جستجوگران هوایی» (Skyscanner) به کاربران اجازه می‌دهند تا هواپیماها و تعداد مسافران را (برای محاسبه ارزان‌ترین ماه سال برای مسافرت به آن موقعیت) بررسی کنند.

به محض اینکه ماه‌های سال بررسی شد، سپس وب‌سایت به شما این اجازه را می‌دهد تا حرکت و تاریخ برگشت، همراه با بهترین زمان‌بندی و بودجه را انتخاب کنید. جستجوگران هوایی همچنین یک نقشه مقایسه‌ای پرواز دارند که به شما این اجازه را می‌دهد تا ارزان‌ترین مسیر پرواز را پیدا کنید و این حرکت از نقطه آغازین مسافرت شما خواهد بود.

در مورد فصل انتخابی برای مسافرت هوشمند باشید

بهترین زمان سال برای تعطیلات رفتن

برای تعیین اینکه چه چیزی مقرون به صرفه است و چه زمانی مقرون به صرفه‌ترین لحظه برای تعطیلات رفتن است، بسیار سخت است. سفر خارج از فصل مزایای مالی خود را دارد. هر چند مسلما آن فریم زمانی آب‌وهوای بدتری دارد.

به منظور حفظ بودجه و تجربه بهترین مراکز جاذبه‌های توریستی، «اینوستوپدیا» (Investopedia) پیشنهاد می‌کند تا در طول (فصل‌های شانه‌ای) یا ماه‌های بین فصول عالی و ضعیف (همراه با هزینه‌های متعادل و آب‌وهوای مناسب)، سفر کنید.

از پیش برنامه ریزی کنید

بهترین زمان سال برای تعطیلات رفتن

یکی از مهم‌ترین راهنمایی‌ها، همچنین یکی از ساده‌ترین آن‌ها است: از پیش برنامه‌ریزی کنید.

منزل خود را ایمن کنید و سفر خوبی داشته باشید. و این ایمن‌سازی به احتمال زیاد در دراز مدت با ارزش‌ترین باشد. بدانید چه نوع از اقامت در طول تعطیلات به منظور دستیابی به هزینه های کمتر در حمل‌ونقل و غذا نیاز است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه