ده اپلیکیشن برتر برای سفر به نیویورک (قسمت دوم)

علی  کماسی
علی کماسی یکشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
ده اپلیکیشن برتر برای سفر به نیویورک (قسمت دوم)

تکنولوژی همیشه در پی حل مشکل‌های انسان بوده است. از جمله این تکنولوژی‌ها، اپلیکیشن‌های تلفن همراه برای استفاده در نیویورک است. در قسمت دوم از این مقاله به ادامه معرفی این اپلیکیشن‌ها می‌پردازیم. با کجارو همراه باشید.

نیویورک یکی از شلوغ‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای دنیا است که نه تنها گردشگران، بلکه ساکنین این شهر را نیز در بسیاری موارد به دردسر می‌اندازد. در ادامه به معرفی اپ‌هایی می‌پردازیم که به کاربران کمک می‌کنند تا اقامت راحت‌تری در نیویورک داشته باشند.

۶. سیتی‌مپر (Citymapper)

اپلیکیشن سیتی مپر

با استفاده از اپلیکیشن سیتی‌مپر (Citymapper)، کاربران می‌توانند مسیر دقیق مقصد خود را از هر نقطه در شهر نیویورک چه با مترو، اتوبوس یا پیاده، پیدا کنند. از آنجایی که نیویورک به شلوغی و ترافیک‌های طولانیش معروف است مسیرهای مختلف باید برای کاربران مشخص شود تا هرچه سریع‌تر به مقصد برسند. سیتی‌مپر با برنامه گوگل مپ (google maps) تفاوت دارد و از آنجایی که این برنامه مخصوص حمل و نقل است اطلاعات دقیق‌تری را نسبت به برنامه‌های دیگر در این زمینه به کاربران ارائه می‌دهد. از آنجایی که این برنامه هر دقیقه مسیرهای موجود را بروزرسانی می‌کند برای افرادی که در نیویورک زندگی می‌کنند یا قصد بازدید از این شهر را دارند بسیار عالی است.

۷. اسپرینگ (Spring)

اپلیکیشن اسپرینگ

اسپرینگ (spring) به نیویورکی‌‌ها کمک کرده تا به جای استفاده از روش‌های معمولی خرید از مغازه های واقعی، وسایل مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. این اپ دامنه وسیعی از محصولات طراحان مختلف مانند اوپنینگ سرمونی (Opening ceremony) و پرابال گارانگ (Prabal Gurung) را که بعضا به صورت انحصاری در اسپرینگ هستند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در میان آنها جستجو کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. با استفاده از این اپ کاربران فقط به اندازه یک کلیک با جارختی جدید خود فاصله دارند آن هم بدون ترک خانه. همچنین حمل و نقل این سرویس رایگان است.

۸. تایم اوت نیویورک (Time out New York)

اپلیکیشن تایم اوت نیویورک

برحسب فعالیت‌‌ها و جاذبه‌ها، نیویورک به داشتن برجسته‌ترین مکان‌های دیدنی در آمریکا معروف است. برای اینکه پیدا کردن این مکان‌ها برای بازدیدکنندگان راحت‌تر باشد، تایم اوت نیویورک (time out new york) معروف‌ترین مکان‌های شهر را در این اپ گرداوری کرده است. تایم اوت نیویورک با پیشنهاد جذاب‌ترین رویدادها و مقاصد در میان رویدادهای بی‌شمار موجود در اطراف کاربر، به عنوان یک راهنما به او کمک می‌کند تا به رویدادی‌هایی که علاقه دارد سریعا دسترسی پیدا کند.

۹. منوپیجز (Menupages)

اپلیکیشن منوپیجز

با اینکه نیویورکی‌ها به غذاهای مخصوص بسیاری علاقه دارند اما باز هم می‌توان جانشینی برای آن‌ها انتخاب کرد. با استفاده از منوپیجز (menupages) کاربرها می‌توانند لیست‌های طولانی غذاهای نزدیک‌ترین فست فود‌های اطراف را چک کنند و براساس سلیقه خود و بدون حتی سرزدن به این رستوران‌ها، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. منوپیجز با ارائه لیستی از فست فودهای اطراف و لیست غذاهای آن‌ها، انتخاب غذا را در نیویورک راحت‌تر کرده است. متاسفانه این اپ بعضی مواقع بروز نیست و ممکن است اشتباه کند.

۱۰. Exit Strategy NYC Subway Map

اپلیکیشن اگزیت استراتژی نیویورک سیتی سابوی مپ

کاربران می‌توانند با کمک اگزیت استراتژی نیویورک سیتی سابوی (exit strategy NYC subway map) بدون سردرگمی برای پیدا کردن راه خروج از سیستم مترو نیویورک، مسیر خود را پیشبینی کرده و راه خروج را بدون دردسر پیدا کنند. در حالی که مترو نیویورک حتی محلی‌ها را هم گیج می‌کند، این اپ به کاربر این امکان را می‌دهد تا در کمترین مسافت ممکن از مترو خارج شوند. به علاوه، نقشه این اپ، به کاربر، محل ورود به مترو را نیز نشان می‌دهد تا بتواند در راحت‌ترین موقعیت مکانی ممکن خود را به مترو برساند.

مطالب مرتبط:

منبع appolicious

دیدگاه