ایرکانادا ۱۰ سال پرواز رایگان را به یک خانواده پیشنهاد داد

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
ایرکانادا ۱۰ سال پرواز رایگان را به یک خانواده پیشنهاد داد

ایرلاین دولتی کانادا برای جبران اشتباه خود در فروش هم‌زمان ۴ صندلی یک پرواز به ۸ نفر، پیشنهاد ۱۰ سال پرواز رایگان به این خانواده ۴ نفره داد.

ایرلاین کانادایی «ایرکانادا» در اقدامی تحسین‌برانگیز برای جبران اشتباه خود در فروش هم‌زمان ۴ صندلی یک پرواز به یک خانواده ۴ نفره و ۴ متقاضی دیگر، ضمن عذرخواهی از این خانواده، استفاده رایگان خانواده متضرر به‌مدت ۱۰ سال از پروازهای این ایرلاین را پیشنهاد داد.

«بِرت دویل» پدر این خانواده ۴ نفره که از جزیره شاهزاده ادوارد عازم مونترآل بودند، پس از ورود به هواپیما با صندلی‌های اشباع شده و فروخته شده خود مواجه می‌شود؛ بلافاصله موضوع را به رسانه‌های کانادایی منتقل می‌کند، که در نتیجه مسئولان شرکت هواپیمایی دولتی ایرکانادا، بزرگ‌ترین ایرلاین این کشور و حامل پرچم، از این خانواده عذرخواهی کرده و ۲ هزار و ۵۰۰ دلار کانادا به آن‌ها غرامت می‌دهد.

ایرکانادا

به گزارش رویترز، با این حال پدر این خانواده از میزان غرامت پرداخت شده اعلام نارضایتی کرده و گفته که مجددا موضوع را به رسانه‌ها می‌کشاند؛ در نتیجه فشار رسانه‌های کانادایی به ایرکانادا، این ایرلاین به آن‌ها پیشنهاد مسافرت رایگان ۱۰ ساله با این هواپیمایی را ارائه داده است.

دویل می‌گوید:

وقتی وارد هواپیما شدم و دیدم صندلی‌هایی که ما به‌صورت آنلاین خریداری کرده بودیم، به‌صورت حضوری نیز به ۴ متقاضی دیگر آن پرواز فروخته شده، فکر کردم یک شوخی است یا برای حضور در برنامه دوربین مخفی تلویزیون برنامه‌ریزی شده است!

سخنگوی ایرکانادا به رسانه‌های کانادایی گفته در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه امکان دارد ۴ بلیط هواپیما هم‌زمان به ۸ نفر فروخته شود. وی به مشتریان این ایرلاین تضمین داد دیگر چنین اتفاقی برای سایر مسافران ایرکانادا رخ نخواهد داد.

مطالب مرتبط:

منبع مهرنیوز

دیدگاه