بالش مسافرتی بولرست

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
بالش مسافرتی بولرست

بالش مسافرتی بولرست به نحوی طراحی شده که به طرز قابل توجهی راحتی و آسایش شما را افزایش دهد. با کجارو باشید.

بالش مسافرتی بولرست (Bullrest) برای ایجاد حداکثر آسایش برای مسافران به نحوی هوشمندانه و در اندازه‌ای کوچک و قابل حمل طراحی شده است. از ویژگی‌های این بالش وجود مموری فوم است که باعث می شود بالش به راحتی قالب گردن شما را بگیرد. علاوه بر این، یک روزنه باز برای جابه‌جایی هوا در مرکز بالش قرار داده شده است. 

بولرست

این بالش به رنگ‌های آبی، سبز و نارنجی تولید می‌شود. با وجود همه‌ی راحتی و آسایشی که بولرست برای شما ایجاد می‌کند، دست و پا گیر نیست و کاملا جمع و جور است. و حتی می‌توانید در کوله خود آن را حمل کنید. علاوه بر وجود مموری فوم، بولرست یک محافظ مقاوم نیز در طراحی خود دارد. همین امر باعث شده که این بالش نسبت به سایر بالش‌های مسافرتی به میزان قابل توجهی کاهش اندازه داشته باشد و در عین حال راحتی و آسایش بالش‌های دیگر را داشته باشد.

طراحی ارگونومیک

برخلاف بالش‌های سفری معمول که سر را به سمت جلو فشار می‌دهند، بالش بولرست به خاطر طراحی ارگونومیک ویژه‌اش سر را در حالتی مناسب قرار می‌دهد. 

بولرست

کارکرد بولرست

بولرست مانند یک بالش مسافرتی معمول عمل نمی‌کند. بالش‌های قدیمی، به سادگی، از طریق خم کردن فوم درونی خود زاویه‌دار می‌شوند و اطراف گردن را می‌پوشانند. این به این معنی است که پس از مدتی استفاده، بالش از هم فرو می‌پاشد و غیرقابل استفاده می‌شود. اما بولرست متفاوت عمل می‌کند، مموری فوم به کار رفته در بولرست به اندازه سر شما تغییر سایز می‌دهد و سر (استخوان پس سر) و شانه‌ها را در حالی که مهره‌های گردن در ترازی مناسب قرار داده محافظت می‌کند.

بولرست

کیف نگهدارنده

هر بالش بولرست با یک کیف نگهدارنده میکروفیبری عرضه می‌شود و به راحتی قابل اتصال به کیف و ساک مسافرتی است.

بولرست

شستشو

این بالش را می توانید با استفاده از پارچه نم‌دار و صابون تمیز کنید.

بولرست

اندازه‌ها

  • ۱۲۷ × ۱۲۱ × ۱۸۳ میلی‌متر 
  • وزن ۱۹۳ گرم

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع bullrest

دیدگاه