کوله پشتی متفاوت از نسل آینده

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کوله پشتی متفاوت از نسل آینده

در این مقاله از تجهیزات سفر با سالید گری، یک کوله پشتی با بدنه سخت و طراحی فضایی آشنا می‌شوید. با کجارو باشید.

سالید گری (Solid Gray)، بدون شک، یکی از بهترین کوله‌پشتی‌هایی است که بدنه‌ای سخت و محکم دارند. این کیف در طیف وسیعی از رنگ‌ها تولید می‌شود تا پاسخگوی سلیقه‌‌های مختلف باشد. سبکی و کارایی بالا در طراحی چند وجهی آن به خوبی ادغام شده‌اند. این کوله‌ سبک، با دوام و محافظی ایده‌ال برای وسایل با ارزش شما است. در یک کلام، سالید گری بیشتر شبیه کیفی است که از دنیای آینده آمده باشد. 

کوله پشتی

پوشش خارجی فوق‌العاده قوی آن از جنس پلاستیک باکیفیت پلیمری است و بر خلاف کوله پشتی‌های معمول، شبیه به چمدان‌ باز می‌شود. به محض باز کردن کوله متوجه دو محفظه جداگانه با طراحی خاص و هوشمندانه می‌شوید. از هر قسمت می‌توانید برای نگهداری اشیاء با ارزش خود استفاده کنید. قابلیت تعویض تسمه، وجود یک دسته مخفی و شماره سریالی که روی بدنه حک شده است از ویژگی‌های اصلی این کوله به حساب می‌آیند. هر یک از جزئیات به کار رفته در طراحی و تولید، از ابتدای فرایند، با دقت و توجه بسیار انتخاب شده‌اند. به خاطر استفاده از مواد بسیار سبک در ساخت کوله می‌توانید بدون نگرانی از شکستن یا پاره شدن کوله آن را میلیون‌ها بار جمع کنید. ساختار منحصربه‌فرد سالید گری، عامل اصلی وزن اندک آن (تنها ۱۲۷۵ گرم) است. از این کوله می‌توانید برای حمل لپ تاپ‌های ۱۵/۶ اینچی و کمتر، استفاده کنید. 

مشخصات

وزن: ۱۲۷۵ گرم

ابعاد خارجی: ۲۰۰ × ۳۲۰ × ۵۰۰ میلی‌متر

حجم: ۱۵ لیتر

کوله پشتی

بدنه سخت

طراحی تاشو نوآورانه سالید گری، آن را به یک کوله پشتی قوی و سبک با پوسته‌ای سخت تبدیل کرده است.

کوله پشتی

لپ‌تاپ و تبلت

اشیاء ارزشمند خود را با خیال راحت درون کوله قرار دهید و از ایمنی آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید. در اطراف کیف، فوم‌های EPDM کار گذاشته شده و بندهای محافظ لپ‌تاپ و تبلت نیز درون کوله تعبیه شده است.

کوله پشتی

تقسیم‌بندی هوشمندانه

با وجود چندین بخش مختلف در طراحی این کیف، دسترسی آسان به اشیاء کوچک و تلفن همراه خود خواهید داشت. همچنین، بیشترین میزان فضا برای قرار دادن وسایل و لوازم خود دارید.

کوله پشتی

بندهای قابل تعویض

به راحتی و تنها با یک فشار کوچک می‌توانید دو بند کوله را وصل یا باز کنید.

کوله پشتی

همچنین بندهای کوله در چندین رنگ مختلف تولید می‌شوند که می‌توانید از این میان یک یا چندین رنگ را تهیه کنید.

کوله پشتی

گیره‌های هوشمند

گیره‌هایی که برای چفت و بست کوله طراحی شده‌ند نیز از جنس خود کوله یعنی یک نوع پلیمر بسیار باکیفیت است.

کوله پشتی

دسته مخفی

دسته بسیار راحت کوله، در صورتی که نیازی به آن نداشته باشید در کوله مخفی می‌شود. این دسته مخفی‌شونده از جنس پلاستیک سخت POM است و مانند بدنه کوله بسیار مقاوم است.

کوله پشتی

طراحی کوله پشتی سالید گری ترکیبی هوشمندانه از اشکال ظاهری جانوارنی چون حشرات با ساختار چندضلعی است. این ساختار منحصربه‌فرد وجود سخت‌ترین پوسته ممکن با نازک‌ترین لایه‌ از مواد را امکان‌پذیر می‌سازد.

این کوله پشتی عمر طوانی‌ خواهد داشت و انتظار می‌رود سال‌‌ها بدون بروز مشکل از آن استفاده کنید و لذت ببرید. در نهایت، پس از سال‌ها استفاده قابلیت بازیافت سالید گری به مواد باکیفیت وجود دارد.

مطالب مرتبط:

منبع solid-gray

دیدگاه