استخر شیشه ای در طبقه چهل دوم، شنا در آسمان هیوستون تگزاس

عماد جعفری
عماد جعفری پنجشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
استخر شیشه ای در طبقه چهل دوم، شنا در آسمان هیوستون تگزاس

هیوستون تگزاس با ساختمانی مدرن، به زودی این امکان را فراهم می‌کند تا در استخر شیشه‌ای طبقه چهل و دوم و در آسمان هیوستون شنا میسر شود. با کجارو همراه باشید.

مارکت اسکور تاور (Market Square Tower) یا برج مربعی خرید یکی از ساختمان‌های پر سر و صدا در خیابان پرنستون ۷۷۷ شهر هیوستون تگزاس است که با وجود اینکه هنوز به بهره‌برداری نرسیده، در چند روز اخیر با انتشار تصاویری از استخر شیشه‌ای آن در کانون توجه همگان قرار گرفته است. این برج که جلوه جدیدی به نمای مرکز شهر هیوستون می‌دهد، با استقبال گسترده‌ای برای اجاره واحدهایش مواجه شده است.

استخر شیشه ای تگزاس

قیمت اجاره واحدهای این ساختمان از کمتر از ۲۰۰۰ دلار آغاز شده و تا ۱۸٬۷۱۵ دلار برای هر ماه اجاره پنت هاوس افزایش می‌یابد. در طبقه آخر این برج مرتفع، استخری قرار دارد که به آن لقب استخر آسمان داده‌اند.

استخر شیشه ای تگزاس

این استخر که در طبقه چهل و دوم مارکت اسکور تاور قرارگرفته، به حدود ۳ متر (۱۰۰ فوت) نیز بالکن داشته و بخشی از آن خارج از محدوده زیربنای ساختمان قرار گرفته است. جنس شیشه به کار رفته در این استخر بسیار محکم بوده و و ضخامتی بیش‌تر از ۲۰ سانتی‌متر (به اندازه ۸ اینچ) دارد. این ویژگی منحصربه‌فرد، به گردشگران فرصت می‌دهد تا استخر بر فراز خیابان پرس تون، در آب قدم بزنند.

استخر شیشه ای تگزاس

استخر شیشه‌ای بر فراز این برج تنها ویژگی آن نیست، مارکت اسکور تاور امکانات بی نظیر دیگری  همچون فضای شبیه‌ساز بازی گلف، سونا، زمین بسکتبال، تئاتر، محل بازی مخصوص کودکان و محل سرگرمی‌های ویژه بزرگسالان را از خود ارائه می دهد.

استخر شیشه ای تگزاس

طراحی این ساختمان را جکسون و رایان معماران مستقر در هیوستون انجام داده و پیاده‌سازی و ساخت برج را نهاد سرمایه‌گذاری برانچ وود برعهده دارد.

استخر شیشه ای تگزاس

مدیر این شرکت اذعان دارد، که طراحی و اجرای طرح این ساختمان با دقت فراوانی انجام شده تا ساکنان این برج فوق مدرن، سبکی سیاقی جدید از زندگی در هیوستون را تجربه کنند.

استخر شیشه ای تگزاس

طراحان این بنا همچنین برای آن‌ها که از ارتقاع می‌ترسند، نیز استخر شیشه‌ای دیگری در طبقه چهارم ساختمان تدارک دیده‌اند.

استخر شیشه ای تگزاس

مطالب مرتبط:

منبع chron

دیدگاه