مراکز خرید کرمان؛ از شفا تا فایتون

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
مراکز خرید کرمان؛ از شفا تا فایتون

کرمان یکی از شهرهای زیبای ایران است که جاذبه‌های خیره‌کننده بسیاری دارد. علاوه بر این جاذبه‌ها مراکز خرید نیز می‌تواند برای گردشگران دیدنی باشد. با کجارو همراه باشید.

کرمان شهر کویری است که معمولا در سفرهای زمستانی افراد گنجانده می‌شود. مراکز خرید مدرن بسیاری با امکانات و اجناس برند در این شهر وجود دارد اما هنوز بازار قدیمی و منحصربه‌فرد کرمان چونان جواهری میان تمام بازارها می‌درخشد. در این مقاله سعی شده تا بیشتر بازارها و مراکز خرید کرمان معرفی شود.

مجتمع تجاری شفا

اگر از طرفداران صنایع چرمی هستید به مرکز خرید شفا بروید. این مجتمع ۲ طبقه دارای ۳۵ واحد تجاری است. از امکانات این مرکز خرید می‌توانید به موارد زیر اشاره کرد: پارکینگ (با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو)، آسانسور، پله برقی، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی.

آدرس: انتهای خیابان شفا

پاساژ اطلس

پاساژ اطلس یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کرمان است که معماری مدرن و زیبایی دارد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع لوازم هنری، لباس، تجهیزات پزشکی، وسایل ورزشی و غیره را تهیه کنید.

موقعیت پاساژ اطلس روی نقشه

مجتمع تجاری صالح المهدی

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید کرمان به حساب می‌آید که علاوه بر مغازه‌های خوب، تفریحات متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته است. از امکانات این مرکز خرید بزرگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تالار و رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ، سالن بولینگ، سالن بیلیارد، سفره‌خانه سنتی، شهربازی.

ساعت کار: هرروز به‌جز جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۹:۳۰ شب.

موقعیت مجتمع صالح المهدی روی نقشه

بازار بزرگ ستاره

بازار ستاره کرمان

یکی دیگر از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کرمان، بازار بزرگ ستاره است که در آن می‌توانید اجناسی چون انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، زیورآلات و بدلیجات، لوارم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، لوازم ورزشی، تلفن همراه، لوازم کامپیوتری و دیجیتالی، مواد غذایی، لوازم تزیینی و دکوری، لوازم‌التحریر، عطر و ادکلن، پارچه‌فروشی، سیسمونی و لوازم کودک، لوازم صوتی و تصویری و غیره را تهیه کنید. از امکانات این مرکز خرید پارکینگ طبقاتی، سیستم گرمایش و سرمایش، پله برقی، آسانسور، پوربین مدار بسته و نورپردازی داخلی و خروجی  آن است.

موقعیت بازار ستاره روی نقشه

بازار بزرگ کرمان یا بازار گنجعلی خان


Bazar Kerman from roof

بازار بزرگ کرمان که قدمت آن به سده ۸ می‌رسد، طولانی‌ترین راسته بازار ایران به شمار می‌آید. هر بخش از این بازار در زمان فرمانروایی یکی از پادشاهان ساخته شده است. دیدن این جاذبه تاریخی با معماری و حال‌وهوای خاص خود خالی از لطف نیست. در این بازار سنتی مانند دیگر بازارهای سنتی دیگر انواع اجناس را می‌توانید تهیه کنید. بخش‌های این بازار بزرگ عبارت‌اند از: بازار ارگ، چهارسوق گنجعلی خان، بازار گنجعلی خان، بازار اختیاری، بازار وکیل، بازار سردار کرمان، بازار مظفری، بازار قلعه محمود، بازار میدان قلعه، بازار مسگری، بازار زرگری، بازار کفاش‌ها.

موقعیت بازار کرمان روی نقشه

پاساژ زمرد

پاساژ زمرد از دیگر مراکز خرید کرمان است که می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را در آن تهیه کنید.

آدرس: زرند، بلوار قائم، پاساژ زمرد.

مرکز خرید فایتون

فایتون کرمان

فایتون سنتر یک دیگر از مراکز خرید خوب کرمان است. واحدهای این مجتمع بزرگ عبارت‌اند از مبلمان و دکوراسیون، کیترینگ غذای گرم، اسباب‌بازی، فرش، هایپر مارکت، شیرینی و آجیل، فراورده‌های گوشتی، نان فانتزی.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت فایتون سنتر روی نقشه

از دیگر پاساژهای کرمان:

مجتمع کامپیوتر رضا

آدرس: کرمان، خیابان بهشتی

پاساژ ولیعصر

آدرس: کرمان، خیابان شریعتی

پاساژ ایران

آدرس: کرمان، خیابان شریعتی

مجتمع تجاری حاج خلیلی

آدرس: خیابان میرزا رضای کرمانی

مطالب مرتبط:

دیدگاه