تجهیزات سفر: لرزشگیر تلفن همراه

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
تجهیزات سفر: لرزشگیر تلفن همراه

برای گرفتن تصاویر و ویدیوهایی حرفه‌ای با وضوح بالا داشتن یک لرزشگیر لازم است. پس اگر شما بیشتر عکس‌های خود را با گوشی همراه می‌گیرید این مقاله کجارو را از دست ندهید.

بیش‌تر لرزشگیرهای گوشی هوشمند در یک چیز مشترک‌اند ـ در حالی که ابزاری بسیار عالی برای گرفتن فیلم و تصاویر حرفه‌ای و شفاف هستند، هیچ یک از آنها واقعا آن‌قدر کوچک و جمع و جور نیستند که در جیب جا شوند. به همین دلیل است که کجارو در این مطلب از تجهیزات سفر به معرفی فنسی (Fancy)، یک لرزشگیر تلفن همراه، پرداخته‌ است. این دستگاه برای آنهایی که عاشق عکسبرداری و فیلمبرداری با تلفن همراه هستند اتفاق خوبی است. 

فنسی

پایانی بر تصاویر و فیلم‌های تار و بی‌کیفیت

لرزشگیر


لرزشگیر

فنسی کوچک‌ترین و سبک‌ترین لرزشگیر دوربین برای گوشی‌های هوشمند است

مهم نیست چه طور حرکت می‌کنید و چقدر در حین تصویربرداری لرزش دارید، این دستگاه تصاویری شفاف و بدون لرزش را تضمین می‌کند. علاوه بر این، فنسی مجهز به یک لامپ داخلی برای مواقعی است که نور کافی برای تصویربرداری وجود ندارد. همچنین، وجود یک آینه کوچک روی بدنه فنسی می‌تواند ویژگی جالب توجهی باشد. این لرزشگیر تنها ۱۸۰ گرم وزن دارد؛ بنابراین برای آن‌هایی که همیشه در سفراند بسیار مناسب و ایده‌ال است. شارژ کامل این دستگاه ۲ ساعت زمان می‌برد و شارژدهی آن بیش از ۸ ساعت به صورت بی‌وقفه است. از مزایای فنسی می‌توان به وجود یک پاوربانک داخلی اشاره کرد که برای شارژ گوشی تلفن همراه هم قابل استفاده است.

ظرفیت باتری فنسی تا ۲۶۰۰ میلی‌آمپر است.

لرزشگیر

قابلیت شارژ گوشی               سبک و قابل حمل                  استفاده آسان                   لرزشگیر تصاویر    

فنسی در ابعاد ۱۱۳ در ۴۳/۲ در ۲۳ میلی‌متر طراحی شده است و در رنگ‌های زیبای رزگلد، خاکستری، سبز، نقره‌ای و مشکی برای تمام سلیقه‌ها عرضه می‌شود.

لرزشگیر

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع technave

دیدگاه