گورستان عروسک ها کجاست؟

روژین  پورحیدر
روژین پورحیدر جمعه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
گورستان عروسک ها کجاست؟

در این مقاله قصد داریم به جزیره‌ای خاص سفر کنیم. جزیره‌ای ترسناک با داستانی غم‌انگیز. با کجارو همراه باشید.

جزیره‌ی عروسک‌ها به طور حتم یکی از عجیب‌ترین مقاصدی است که می‌توان به آن سفر کرد. این شهر اسرار‌آمیز در مسافت کوتاهی از مکزیکوسیتی قرار گرفته، و با ساکنین خاص خود منظره‌ای ترسناک و خیره کننده را به نمایش گذاشته است. جمعیت این جزیره را عروسک‌هایی نازیبا و ترسناک تشکیل می‌دهند. تا قبل از سال ۲۰۰۱ تنها یک پیرمرد در کل جزیره سکونت داشته است.

جزیره ی عروسک ها

این جزیره مملوء از مناظری است که نمی‌توان مثل و مانند آنها را در هیچ منطقه‌ی دیگری در جهان مشاهده کرد.

جزیره ی عروسک ها

 جزیره، گورستانی وسیع از عروسک‌هایی است که در گوشه و کنار آن آویزانند. فرقی نمی‌کند جزو گردشگران پر دل‌ و جرات باشید یا خیر. با ورود به فضای جزیره ترسی عجیب تمام وجودتان را فرا می‌گیرد. این درست همان چیزی است که موجب شده جزیره‌‌ی عروسک‌ها به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مناطق توریستی در دنیا شناخته شود و همواره در صدر عجیب‌ترین‌های گردشگری باقی بماند.

سفر به مکزیک

جزیره‌‌ی عروسک‌ها کجاست؟

جزیره ی عروسک ها

جزیره‌ی عروسک‌ها در جنوب شهر مکزیکو سیتی واقع شده و امروزه به عنوان یکی از پرترددترین نقاط گردشگری منطقه جایگاهی خاص در مکزیک را به خود اختصاص داده است.

جزیره ی عروسک ها مکزیک

می‌توانید در گوشه و کنار جزیره با اندام‌های ترسناک و وهم انگیز عروسک‌ها روبه‌رو شوید. عروسک‌هایی که از تنه‌ی درخت‌ها و شاخه‌هایشان آویزانند. عروسک‌های رها شده بر روی زمین. عروسک‌هایی با چشم‌های باز و اندام‌های کثیف و گل آلود.

جزیره ی عروسک ها

به طور حتم اولین مساله‌ای که با سفر به این جزیره‌ی راز آلود با آن مواجه می‌شوید غم و انرژی دلهره آوری است که در فضا احساس می‌شود. داستان از این قرار است که بیش از نیم قرن پیش، مردی به نام دون ژولیان سانتانا، تن بی‌جان دختر بچه‌ای را در کانالی حوالی جزیره، از آب گرفت. چندی پس از آن، عروسکی که بر روی آب کانال شناور بود را از آب بیرون کشید و به تنه‌ی یکی از درختان جزیره آویزان کرد. او اعتقاد داشت این مساله روح دختر را به آرامش می‌رساند و موجب می‌شود که دخترک احساس شادی کند.

جزیره ی عروسک ها

به طور حتم این داستان همینجا به پایان نرسید. چراکه یک عروسک نمی‌توانست بار حفاظت از جزیره را به دوش بکشد و موجبات آرامش روح دخترک مرده را فراهم کند. این جریان باعث شد که دون ژولیان به عنوان شکارچی عروسک‌های رها شده، منطقه را زیر پا بگذارد و صدها عروسک را در جزیره‌ی اسرار آمیزش جمع‌آوری کند.

سفر به جزیره ی عروسک ها

در سال ۲۰۰۱ فضای این جزیره با غرق شدن دون ژولیان در کانال آب  ترسناک‌تر شد. محلی‌ها معتقدند که روح عروسک‌ها و دختر بچه باعث غرق شدن پیرمرد در کانال شده است. در حال حاضر این منطقه به دلیل جو عجیب و وحشت‌آور خود و همچنین داستان‌هایی که در رابطه با آن سر زبان‌ها افتاده، شهرتی خاص بین گردشگران و توریست‌های خارجی پیدا کرده است.

آدرس

جزیره‌ی عروسک‌ها جنوب شهر مکزیکوسیتی

به خاطر داشته باشید که فضای جزیره به صورتی است که نمی‌توان راحت در آن قدم زد. در هر نقطه با عروسک‌هایی عجیب و دلهره آور روبه‌رو هستیم. بنابراین سفر به این ناحیه به تمام گردشگران توصیه نمی‌شود. چراکه ممکن است با صحنه‌هایی مواجه شوید که دیدن آن برای شما چندان خوشایند نباشد. به طور مثال: بعضی از این عروسک‌ها به عنوان لانه برای حشرات و جانوران جزیره، نمایی وحشت‌آور ایجاد کرده اند که دیدن آن می‌تواند برای گردشگران معمولی اذیت کننده باشد.

جزیره ی عروسک ها

مسیر دسترسی

این جزیره در جنوب مکزیکوسیتی قرار گرفته و گردشگران با طی کردن مسافت کانال خوشیمیکو با قایق، به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

مطالب مرتبط:

منبع weburbanist

دیدگاه