توزیع رایگان اقلام نوروزی در میان گردشگران استان کهکیلویه وبویر احمد

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
توزیع رایگان اقلام نوروزی در میان گردشگران استان کهکیلویه وبویر احمد

توزیع بیش از ۱۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی طی ایام نوروز ۹۶ بین گردشگران استان کهکیلویه و بویراحمد جهت رفاه حال گردشگران و ایجاد نوروزگاه‌ها در شهرستان‌های این استان صورت می‌پذیرد.

خدمات سفر نوروز ۹۶ با شعار "نوروز متفاوت، خدمات متفاوت" در سطح کشور ارائه می‌شود، در این راستا مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کهکیلویه وبویر تحمد با ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران، تلاش دارد تا در زمینه توسعه صنعت گردشگری در این استان اقداماتی را انجام دهد.

شعار امسال این استان نیز "کهگیلویه و بویراحمد؛ مقصد جدید گردشگری" است که در همه پوسترها، کتابچه‌ها و اقلام تبلیغاتی چاپ شده به کار رفته است.

آریوبرزن

باقری با بیان اینکه نوروز یک آیین ملی و میراث به جا مانده از گذشتگان است که باید برنامه‌ها و رسوم مربوط به آن را حفظ کرده و به نسل‌های آینده انتقال دهیم، تصریح کرد:

بر این اساس در نوروز ۹۶ به تبع سایر نقاط کشور، بحث برپایی نوروزگاه‌ها را در شهرستان‌های مختلف استان داریم و از فرمانداران می‌خواهیم برای اجرای برنامه‌ها در نقاط تعیین شده همکاری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت:

بیش از ۱۰۰هزار اقلام تبلیغاتی طی ایام نوروز میان مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می کنند، توزیع می‌شود. پیک راهنمای گردشگران به صورت رایگان در ایام نوروز ۹۶ جهت رفاه حال مسافران نوروزی، در استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات سفر نوروز ۹۶ با شعار "نوروز متفاوت، خدمات متفاوت" در سطح کشور ارائه می‌شود، گفت: در این راستا تلاش داریم با ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران، بتوانیم زمینه توسعه صنعت گردشگری را در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کنیم.

وی ادامه داد:

مانور آمادگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

باقری تاکید کرد که شماره تلفن ۳۳۳۳۴۷۵۲ مربوط به دبیرخانه کارگروه گردشگری استان به صورت شبانه‌روزی آماده پیگیری مشکلات این حوزه در ایام نوروز است.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه