استقبال آژانس‌های اروپایی از نمایندگان ایران در نمایشگاه برلین

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
استقبال آژانس‌های اروپایی از نمایندگان ایران در نمایشگاه برلین

در نمایشگاه گردشگری برلین سالن ایران به دلیل دیزاین تلفیق معماری پس از اسلام و باستانی ایران و طبیعت از جذابیت خاصی برای بازدید کنندگان برخوردار بوده است.

امسال ۱۰ هزار شرکت کننده از ۱۸۴ کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و ۱۸۰ هزار بازدیدکننده هم در طی ۵ روز از این نمایشگاه بازدید کردند و غرفه های منتخب نمایشگاه امسال برلین، غرفه‌های شارجه، ابوظبی، دبی و راس الخیمه بودند و ایران در رده دهم این فهرست قرار گرفته است.

ایران در این نمایشگاه برای اولین بار سالن اختصاصی داشت و این موضوع بسیار مهم است چرا که میزان نمایش جاذبه‌های گردشگری و طبیعی ایران بسیار زیاد بوده و نیاز دارد که جاذبه‌های گردشگری و میراث تاریخی کشورمان را معرفی کند.

نمایندگان ایران در این نمایشگاه از استقبال آژانس‌های اروپایی و به ویژه کشورهایی که در دوران تحریم روابط کم‌رنگی با ایران داشتند خبر داده‌اند.

با اینکه نمایشگاه امسال آلمان تحت‌تاثیر سیاست‌های جدید آمریکا ضد کشورهای مسلمان و به ویژه ایران بود اما تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه امسال و حجم رایزنی‌های انجام گرفته بین کشورها اندکی از این نگرانی را کم کرد.

با وجود این سیاستهای در پیش گرفته شده از طرف آمریکا، بسیاری از شرکت کنندگان معتقدند که در آینده سفرها به ایران سخت‌تر انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه