بهترین کمپ هتل های لوکس دنیا

عماد جعفری
عماد جعفری دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۵
بهترین کمپ هتل های لوکس دنیا

کمپ‌های لاکچری و کمپ هتل‌های لوکس در میان گردشگران طرفداران زیادی پیدا کرده است. با معرفی پنچ کمپ لاکچری و هتل‌های چادری برتر دنیا با شما هستیم. با کجارو همراه باشید.

اگر به سفری ماجراجویانه می‌روید، همه چیز در سفر شما متفاوت خواهد بود، گاه باید در در کمپ و یا خانه‌های جنگلی اقامت کرد.

کمپ‌های لاکچری و کمپ هتل‌های لوکس، سفر در طبیعت بکر و دیدن فرهنگ‌ها و مکان‌های عجیب را برای گردشگران متمایز کرده است. اما جالب است بدانید با توجه به اقبال عمومی، حال شرکت‌های خدمات گردشگری و هتل‌ها، اقامتگاه‌های خاص و لوکسی در مقاصد این چنینی برپا کرده‌اند، البته گاه هزینه‌ی اقامت در کمپی مانند سافاری کوتارز دهه ۱۹۲۰ می‌تواند به اندازه‌ی یک هتل چند ستاره گران باشد.

دیزرت لاکچری کمپ (کمپ لوکس کویری)

کمپ کویری لوکس

دیزرت لاکچری کمپ (کمپ لوکس کویری) را که در تپه‌های شنی ارگ چبی در مراکش واقع شده به عنوان یک تجربه کاملا خاص امتحان کنید. این تپه‌های طلایی شنی بیش از ۵۰ متر ارتفاع دارند و کمپ دقیقا روی این تپه‌ها قرار دارد. دسترسی به آن فقط با شتر یا هلی‌کوپتر امکان‌پذیر است.

کمپ کویری لوکس

این کمپ فوق‌العاده زیبا است و با شمع و ابریشمی که در جای‌جای آن قرار دارد بسیار مجلل شده است. چادرهایش با رنگ‌های ساده روی دیوار و تخت خواب‌های بزرگ راحت روی قالیچه‌های قطور به زیبایی تزئین شده است. حمام‌ها در چادرهای مجزایی هستند که به چادر خواب متصل هستند. دوش دستی، توالت و سنگ‌های زیبای آن‌ها جلوه خاصی به آنها بخشیده است (خیلی عجیب است که چنین لوله‌کشی چگونه در چنین جایی ممکن است). کارهای تفریحی زیادی در طول روز به شما پیشنهاد می­‌شود. از شن و ماسه سواری، سفر با شتر، دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی تا فعالیت‌های کم ­تحرک­‌تر مثل یوگا یا تماشای غروب آفتاب.

کمپ کویری لوکس

هنگام شب، شام‌هایی که توسط بربرها تهیه شده است، در کنار شمع‌های روشن، زیر ستارگان سرو می‌شود. کنار آتش‌های افروخته شده کنار کمپ تا دیروقت موسیقی زنده نواخته می‌شود. پس به سادگی بیرون چادر خود بنشید و در عالم تخیل و اوهام خود غرق شوید. چه قدر رؤیایی و عاشقانه.

کمپ‌های چادری چهار فصل مثلث طلایی، تایلند

کمپ تایلند

ماجراجویی‌های زندگی خود را در طبیعت شگفت‌انگیز شمالی تایلند که با برمه و لائوس هم مرز است ادامه دهید. کمپ چادری چهارفصل لوکس مثلث طلایی که در یک منطقه تاریخی مثلثی شکل واقع شده است، مناسب‌ترین راه برای فرار از زندگی روزمره است.

کمپ تایلند

این کمپ در ۴۰ مایلی فرودگاه بین‌المللی چیاگ رأی واقع است و به رودخانه مکونگ مشرف است. همچنین سرویس، بسته‌ای تفریحاتی و منحصربه‌فرد شامل فیل سواری، آبگرم درمانی، غذا و ترن سفر رفت و برگشت به فرودگاه را فراهم کرده است. این کمپ شامل ۱۵ چادر لوکس که بالکن مجللی دارند، تهویه هوا و مینی‌بار است. مهمان‌ها می‌توانند در یک وان چوبی آب گرم سفارشی که روی عرشه‌ای در فضای باز است، یا حتی در حاشیه استخر و آب گرم استراحت کنند.

کمپ تایلند

به دلیل این که استراحتگاه چهارفصل است انتظار می­‌رود که خدمات مربوط به چهار فصل سال را ارائه دهد. با توجه به این مساله، غذاهای لذیذ در انواع مختلف که در مکان‌های متفاوت سرو می‌شود را می‌توانید در این کمپ امتحان کنید. همچنین اگر تا به حال رویای سوار شدن بر یک فیل را داشته‌اید این محل مناسب‌ترین جا برای انجام آن است.

استراحتگاه خاندان منجانگان در شمال غرب بالی

استراحتگاه خاندان منجانگان

برای تجربه شیرجه گلمپ جایی بهتر از سواحل کنار استراحتگاه خاندان منجانگان و مرکز شیرجه که مکانی دوستدار محیط زیست است، وجود ندارد. این هتل فوق لوکس با ۱۶ هکتار زمین در یک شبه‌جزیره آرام کنار ساحلی شنی به رنگ سفید و بسیار زیبا، امکان استفاده از استخر شنایی فوق‌العاده، آبگرم، باشگاه شیرجه و مرکز ورزش‌های آبی را فراهم می‌کند.

استراحتگاه خاندان منجانگان

اتاق‌ها و ویلاهای چادری با مواد طبیعی و رنگ‌های آرام، جذابیت و حس اقامتی لوکس را در شما ایجاد می­‌کند. ۲۴ کمپ چادری ساحلی، همچنین دو ویلای صخره‌ای یک‌خوابه و دو ویلای صخره‌ای دوخوابه موجود است.

چادرهای ساحلی بسیار بزرگ بوده و هر کدام شامل عرشه‌ای نسبتا بزرگ هستند که در آن تعداد زیادی تخت و صندلی‌های راحتی وجود دارد. ویلاها حتی از آن هم بزرگ‌تر هستند و استخرهای شیرجه اختصاصی دارند.

ترکیب حس خواب در یک محیط سرباز بزرگ با تنها یک سقف بین شما و ستاره‌ها اسکرین­‌های بزرگ تلویزیون، تهویه هوا و وای فای، یک تجربه فوق‌العاده را رقم خواهد زد. حمامی لوکس دارد که کف آن با کاشی‌هایی فرش شده که با دست نقاشی شده‌اند. دوش، دستگاه تخلیه با کیفیت، روشویی و آینه‌های بزرگ با یک اسکرین بزرگ بامبو برای حفظ حریم خصوصی امکانات دیگر این حمام‌ها هستند.

کمپ سافاری کوتارز دهه ۱۹۲۰

کمپ سافاری لوکس

کمپ سافاری کوتارز ۱۹۲۰ یکی از اولین استراحتگاه‌های چادری برای مهمانان سافاری در کنیا بود. از دهه ۱۹۲۰ تغییرات کمی در آن رخ داده است و تنها لوکس بودن و کیفیت آن است که بهبود یافته است. این کمپ تجلی‌بخش روح و اصل سافاری است که یادآور دوران طلایی و عصر عاشقانه و ماجراجویی و ظرافت است. ا

سکان در ۶ چادر لوکس سافاری، یک چادر ماه عسل و ۴ چادر خانوادگی که همگی اختصاصی، بسیار جادار و دارای ایوان‌های بسیار بزرگ اختصاصی هستند، انجام می‌شود. همچنین خانه شخصی کوتارز دارای ۵ اتاق خواب مجزای اختصاصی، محل نشیمن، وسایل نقلیه راهنما، خدمتکار و یک استخر شنای ۲۵ متری است که آماده خدمت‌رسانی به میهمانان است.

کمپ سافاری کوتارهای

کمپ در حاشیه اختصاصی خودش، به دشت‌های مارا و سرنگ تی که منطقه حفاظت شده‌ای برای حیات وحش هستند، مشرف است. فصل سفرتان را با دقت انتخاب کنید. با توجه به این که کمپ مسیری برای مهاجرت میلیون‌ها گورخر است، می‌توانید با اقامت در این کمپ در فصل مهاجرت، شانس تماشای این موجودات فوق‌العاده هیجان‌انگیز را به دست آورید.

راهنمایان کمپ بسیار زبده و آگاه هستند و اطلاعات بسیار خوب و زیادی در مورد گونه‌های جانوری و گیاهی منطقه در اختیارتان قرار می‌دهند. شب هنگام، در وان سرباز استحمام کنید، یک شام شگفت‌انگیز زیر ستاره‌ها میل کنید و قبل از خواب، بام بی، بچه غزال کمپ را در آغوش بگیرید.

کمپ سافاری کنیا

چادرهای ساندات گلمپ در بالی

کمپ اقامتی بالی

این چادرهای دوستدار طبیعت که توسط صنعتگران محلی ساخته شده‌اند، بین جنگل و زمین یخی در یک باغچه زیبا و سرسبز حفاظت‌شده قرار گرفته‌اند. اگر این چادرهای لوکس را برای اقامت انتخاب کنید، قادر خواهید بود، طبیعت را در اطرافتان حس کنید و حتی بشنوید. جنگل در شب زنده می‌­شود. بنابراین اگر خواب سبکی دارید، فراموش نکنید گوش­بندهایتان را بیاورید.

کمپ اقامتی بالی

در وصف خود چادر فقط می­‌توان گفت که فوق‌العاده است. تخت‌­ها و حمام­‌ها کاملا شیک هستند و با وجود این که تلویزیون ندارد، وای فای بسیار خوبی دارد که می­‌توانید به راحتی ایمیل‌هایتان را پاسخ دهید و به سایر کارهای اینترنتی‌تان سامان دهید. ضمنا همه چادرها استخر و ایوانی با حریم شخصی کاملا محافظت‌شده دارند.

ده دقیقه آن طرف‌­تر از کمپ یو بود است با شاتل رایگان، که می‌توانید میمون مقدس جنگل سنکچواری را آنجا ببینید، ماساژ آرام‌بخشی داشته باشید و در یکی از رستوران­‌های عالی منطقه غذا بخورید. چادرهای گلمپینگ ساندات همچنین یک ساعت تا پایتخت دنپاسار فاصله دارد.

کمپ بالی لوکس

چادرهای ساندات گلمپینگ یک راه منحصربه‌فرد و باشکوه برای کمپینگ هستند. راهی برای لذت بردن از طبیعت بدون از دست دادن امکانات سفر و اقامت لوکس و راهی منحصربه‌فرد و دلربا برای دیدن سمت دیگری از جزایر اعجاز آمیز بالی.

مطالب مرتبط:

دیدگاه