بهترین ویدیوهای گردشگری کجارو

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
بهترین ویدیوهای گردشگری کجارو

بهترین ویدیوهای کجارو در سال ۹۵ را در این مقاله از کجارو مرور می‌کنیم. همراه ما باشید.

در یک سال گذشته ویدیوهای زیادی در کجارو منتشر شد، از معرفی غذاها و هنرهای خیابانی گرفته تا ویدیوهای مربوط به گردشگری. بهترین ویدیوهای کجارو در سال ۹۵ که به گردشگری مربوط هستند را در ادامه مشاهده کنید.

۱. جاذبه‌های گردشگری ریو دو ژانیرو، برزیل

ریو دو ژانیرو، مرکز ایالت ریو دو ژانیرو است و به اختصار ریو نامیده می‌شود. ریو دومین شهر بزرگ برزیل و سومین منطقه شهری بزرگ آمریکای جنوبی است. این شهر به خاطر سواحل کُپاکاپانا (Copacabana) و ایپانما (Ipanema)‌ شهرت دارد که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. دیدنی‌های این شهر را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

۲. جاذبه های گردشگری کیوتو، ژاپن

کیوتو یکی از مجلل‌ترین شهرهای ژاپن محسوب می‌شود. شهری احاطه شده در میان کوه‌ها که دارای تعداد بسیار زیادی ذن گاردن (نوعی باغ ژاپنی)، مجسمه و معبد برای بازدید، فروشگاه‌های بی پایان و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه است. اگر به سفر ژاپن علاقه‌مند باشید، کیوتو شهری است که تقریبا تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند. در این ویدیو با این شهر زیبا آشنا شوید.

۳. نخل طلایی کن چگونه ساخته می‌شود؟

جشنواره بین‌المللی فیلم کن، جشنواره‌ای سالانه است که در شهر کن فرانسه برگزار می‌شود. این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید از تمامی ژانرها از جمله مستند است. در این ویدیو نحوه‌ی ساخت نخل طلایی، از جوایز این جشنواره را تماشا کنید.

۴. یک روز در دبی

دبی در طول چند سال اخیر، از یک شهر معمولی، به شهری شگفت‌انگیز و یکی از مهم‌ترین‌های دنیا تبدیل شده است که هر کسی دوست دارد یک بار هم که شده از آن بازدید کنید. تایم لپسی از یک روز در این شهر را تماشا کنید.

۵. جاذبه‌های گردشگری ایسلند

جمهوری ایسلند شمالی­‌ترین کشور اروپا و کشوری است جزیره‌ای در شمال اقیانوس اطلس. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن ریکیاویک و جمعیت این کشور ۳۲۰ هزار نفر است. ایسلند که تا قرن بیستم از فقیرترین کشورهای جهان بود در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم با صنعتی کردن ماهیگیری خود و دریافت کمک از طرح مارشال به رفاه دست یافت و توانست در دهه ۱۹۹۰ تبدیل به یکی از مرفه‌ترین کشورهای جهان شود. در این ویدیو از کجارو با جاذبه‌های گردشگری این کشور آشنا شوید.

۶. یک روز در کوالالامپور، مالزی

کوالالامپور، پایتخت مالزی یکی از بزرگ ترین شهرهای آسیا و از مشهورترین شهرهای جهان است. فرهنگ این شهر بسیار متنوع است و در طول تاریخ حاکمان متفاوتی در آن قدرت را به دست داشتند. سفر به این شهر هیچ‌وقت بدون خاطرات خوش نخواهد بود، در این ویدیو تایم لپسی زیبا از این شهر را تماشا کنید تا با فضای شهری کوالالامپور بیشتر آشنا شوید.

۷. دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری؛ سالن استان های ایران

دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران از ۱۸ بهمن تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در ادامه ویدیو کجارو از سالن ۳۸ یعنی سالن استان‌های ایران را مشاهده می‌کنید.

۸. گزارش ویدیویی کجارو از دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

۹. یک روز در ونیز، ایتالیا

ونیز (Venice) یکی از رمانتیک‌ترین شهر‌های جهان است که خیابان‌های آن کانال‌های آب هستند. این شهر یکی از شهر‌های پرگردشگر جهان است و همیشه در فهرست پربازدید‌ترین‌ها قرار دارد. ونیز مکانی عالی و زیبا برای گردشگران است که در آن می‌توانند از مناظر مختلف لذت ببرند و چند روز رویایی داشته باشند. در تایم لپسی زیبا با ونیز و مکان‌های مختلف آن شوید.

۱۰. سفر به ۱۲ کشور در ۶ دقیقه

بازدید از ۱۲ کشور در مدت زمان چند دقیقه در دنیای واقعی ممکن نیست. اما ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، نشان خواهد داد که اگر چنین کاری در دنیای واقعی ممکن بود، هر یک را چگونه می‌دیدید. کریستین گرو (Christian Grewe) تصویربرداری است که مجموعه‌ای را با عنوان (AIRtime) تولید کرده و در آن، تماشاگران را در مدت زمان ۶ دقیقه به ۱۲ کشور مختلف می‌برد. برخی از این مکان‌ها شامل دبی، شلوغ‌ترین خیابان هنگ کنگ و سواحل آرام هاوایی هستند.

۱۱. پرش فوق‌العاده چترباز آمریکایی بدون چتر نجات

لوک ایکنز چترباز کهنه‌کاری است که تجربه‌ی ۱۸۰۰۰ پرش را دارد و به‌عنوان بدلکار در فیلم مرد آهنی ۳ حضور داشته است. ایکنز اخیرا در اقدامی جسورانه و بدون چتر، از هواپیما پریده است. در ادامه می‌توانید ویدیویی از این پرش فوق‌العاده و پرهیجان را مشاهده کنید.

۱۲. یک روز در ایروان، ارمنستان

ایروان، بزرگ‌ترین شهر ارمنستان و پایتخت این کشور است. این شهر در تقسیمات کشور ارمنستان تابع هیچ استانی نیست و در واقع در مرز چهار استان کوتایک در شمال، آرارات در جنوب، آرماویر در جنوب غربی و آراگاتسوتن در شمال غربی قرار دارد. در تایم لپسی زیبا با این شهر تاریخی آشنا شوید.

۱۳. یک روز در اسلو، نروژ

شهر اسلو بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور نروژ است. اسلو همچنین تنها شهر نروژ است که خود یک استان و یک شهرستان نیز به‌ شمار می‌آید. در ادامه ویدیویی زیبا از یک روز در اسلو را مشاهده کنید.

۱۴. یک روز در لندن، انگلیس

اگر به‌دنبال شهری با جذابیت شهرهای اروپایی، فروشگاه‌های جهانی و موزه‌های فوق‌العاده هستید، سفر به لندن را در نظر داشته باشید. اگر در سواحل شرق هستید، سفر به انگلستان پروازی نسبتا سریع بر فراز اقیانوس اطلس خواهد بود و بنابراين مدت زمان زیادی در سفر نیستید. معماری لندن و پارک‌ها آن به حس عاشقانه و جذابیت شهر می‌افزایند.

۱۵. یک روز در باکو، جمهوری آذربایجان

باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است. این شهر بر ساحل غربی دریای خزر در شبه‌جزیره آب‌شوران قرار دارد و یکی از مناطق نفت‌خیز جهان است. باکو پرجمعیت‌ترین شهر قفقاز است. وجود تعداد بسیاری از پارک‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌های متعدد هنری از جمله موسیقی، تئاتر و اپرا جذبه خاصی به این شهر داده است. تایم لپس زیبای زیر را از باکو مشاهده کنید.

۱۶. سفر به دور هند در ۲ دقیقه

سفر به دور هند در ۸۵ ساعت، قطاری هفتگی است که از شمال شرقی هند به جنوبی‌ترین بخش آن حرکت می‌کند. تکنیک عکاسی تایم لپس در تور ۸۵ ساعته به دور هند با این قطار، به کمک عکاس کانادایی آمده تا شما را در سفر با این قطار همراه خود کند.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه