مراکز خرید جاکارتا؛ از پسیفیک پلیس تا بی واک (قسمت دوم)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
مراکز خرید جاکارتا؛ از پسیفیک پلیس تا بی واک (قسمت دوم)

جاکارتا به عنوان یکی از مقاصد جذاب گردشگری دارای مراکز خرید بزرگ، لوکس و در یک کلمه به‌روز است. با کجارو همراه باشید تا با این مراکز خرید بیش‌تر آشنا شویم.

جاکارتا دارای مراکز خرید بسیار عالی است که حتی افرادی نیز که قصد خرید نداشته باشند به سمت خود می‌شکانند، زیرا علاوه بر خرید، امکانات تفریحی آن‌ها بسیار جذاب و سرگرم‌کننده هستند. در قسمت دوم مراکز خرید جاکارتا با دیگر مراکز خرید این شهر بیش‌تر آشنا می‌شویم.

مرکز خرید سرای صلح یا پسیفیک پلیس (Pacific Place)

مرکز خرید پسیفیک پلیس جاکارتا

پسیفیک پلیس یکی از لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین مراکز خرید اندونزی است. این مرکز خرید به ۳ بخش تقسیم می‌شود: مرکز خرید ۹ طبقه پسیفیک پلیس، مرکز اداری، هتل ریتز کارلتون (The Ritz Carlton). طبقه زیرین شامل سوپرمارکت، رستوران‌ها، چندین دستگاه خودپرداز، و پلی به هتل ریتز کارلتون است. رستوران «آشپزخانه محلی» در طبقه پنجم عرضه‌کننده غذاهای بین‌المللی و محلی است. از دیگر امکانات این مرکز خرید سینما در طبقه ششم است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

 موقعیت مرکز خرید پسیفیک پلی روی نقشه 

مرکز خرید سنایان سیتی (Senayan City)

سنایان سیتی جاکارتا

سنایان سیتی شامل مرکز خرید لوکس ۷ طبقه، برج اداری، بخش آپارتمانی، و هتل ۵ ستاره است. این مرکز خرید عظیم و لوکس منزلگاه انواع کالاها با برندهای معروف داخلی و خارجی است. به طور کلی سنایان سیتی مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه‌های خوب، سینمای عالی، بوتیک‌هایی با برندهای بین‌المللی، فروشگاه‌های زنجیره‌های عالی، با فضایی دلچسب است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید سنایان سیتی روی نقشه

سنترال پارک (Central Park)

مرکز خرید سنترال پارک جاکارتا

این مرکز خرید نیز مانند دو مرکز خرید دیگر بسیار لوکس و عظیم است. سنترال پارک شامل مرکز خرید، برج اداری، ۳ آپارتمان و یک هتل بزرگ است. هرآنچه که بخواهید در این مرکز خرید برای شما با بهترین برندها قابل دسترس است. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های خوبی در این مرکز خرید می‌بینید. از مراکز تفریحی و سرگرم‌کننده می‌توان به سینما اشاره کرد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید سنترال پارک روی نقشه

پلازا ایندونیژیا (Plaza Indonesia)

پلازا ایندونیژیا جاکارتا

این مرکز خرید ۸ طبقه یکی دیگر از مراکز خرید خوب جاکارتا است. از جمله برندهای معروف این مرکز خرید استلا مک‌کارتنی (Stella MacCartney)، بولگاری (Bulgari، و ورساچ (Versace) است. برندهای داخلی آن نیز شامل هاوس آف ابین (House of Obin)، بوتیک ایوان تیرتا (Butik Iwan Titra) و باتیک کریس (Batik Keris) هستند. اگر هوس یک اسنک خوشمزه کردید به طبقه زیرزمین بروید. همچنین عتیقه فروشی‌های خیره‌کننده‌ای در این مکان وجود دارند. مغازه‌های طلا و جواهرات یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر این مرکز خرید هستند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید پلازا روی نقشه

آنکول بیچ سیتی (Ancol Beach City)

مرکز خرید انکول بیچ جاکارتا

مرکز خرید آنکول تنها مرکز خریدی است که رو به ساحل است. در کنار پارک و دیگر مراکز تفریحی این مرکز خرید، نزدیک بودن به ساحل یکی از نکته‌های مثبت و جذاب این مکان است. رستوران‌های متعدد آنکول لب ساحل مکان بسیار دلپذیری برای افراد به خصوص بومی‌های جاکارتا است که آخر هفته‌های خود را در آن می‌گذرانند.

این مرکز خرید نیز دارای کالاهای بسیار با برندهای داخلی و خارجی است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب. 

موقعیت آنکول بیچ روی نقشه

لوت شاپینگ اونیو (Lotte Shopping Avenue)

مرکز خرید لوت جاکارتا

این مرکز خرید از بهترین مراکز خریدی است که به ندرت مشتریان را ناراضی راهی منزل می‌کند. انواع کالاها را با برندهای داخلی و خارجی می‌توانید در این مرکز خرید بیابید. رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای این مکان نیز طرفداران بسیاری دارند. همچنین این مکان جای مناسبی برای دیدن و خرید اجناس و طراحی‌های کره‌ای است. علاوه بر رستوران و کافه، مکان‌های دیگری چون سینما، مکان مخصوص سرگرمی کودکان، کلینیک، نانوایی، و غیره می‌توانند بسیار مفید باشند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید لوت شاپینگ روی نقشه

مرکز خرید گرند ایندونیژیا (Grand Indonasia)

مرکز خرید گرند ایندونیژیا جاکارتا

همچون مراکز خرید دیگری که نام بردیم، این مجموعه نیز شامل انواع کالاهای مورد نیاز با انواع برندهای داخلی و خارجی است. هتل این مجموعه نیز بهترین هتل‌های جاکارتا است که نزدیکی آن به مرکز خرید باعث رضایت بسیاری از گردشگران است. افرادی که با کودک یا نوزادان خود به این مرکز خرید می‌آیند خیال آسوده‌ای دارند زیرا امکانات مخصوصی در اختیارشان قرار داده می‌شود. همچنین برای برای افراد معلول ویلچر در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات وجود مکان‌های مخصوص شارژ گوشی همراه، مسجد و پارکینگ است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید گرند ایندونیژیا روی نقشه

مرکز خرید بی واک (Bay Walk Mall)

مرکز خرید بی واک جاکارتا

این مرکز خرید ۱۲ طبقه با نمای رو به اسکله دارای بیش از ۲۰۰ برند داخلی و بین‌المللی است. علاوه بر خرید، این مکان تجربه تفریحی بی‌نظیر را برای شما رقم می‌زند. از جمله مکان‌های تفریحی این مرکز خرید باغ گیاه‌شناسی، اسکله مخصوص شنا، رستوران‌ها ( که بیش‌تر آن‌ها ر به دریا هستند) و غیره. شعار بی واک این جمله است: از شادی واقعی لذت ببر.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید بی واک روی نقشه

مطالب مرتبط:

دیدگاه